Οι τέσσερεις ομάδες έφευγαν από την αίθουσα που έγινε το κουίζ.
«Τουλάχιστον αυτοί οι δεκαπέντε πόντοι δεν άλλαξαν την κατάταξη» είπε η Βικτώρια.
«Ναι» συμφώνησε η Αμέλια. «Απλώς έφεραν τους "Τιτάνες" πιο κοντά στους "Άρχοντες"»
«Ναι, αλλά αν το σκεφτείς, σαράντα πόντοι οι "Τιτάνες", σαράντα πέντε οι "Άρχοντες", πενήντα πέντε εμείς. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά» είπε η Σκάρλετ.
«Και εξήντα πέντε οι "Κρανιοθραύστες"» γρύλισε η Βικτώρια μέσα απ' τα δόντια της.
Αγνοώντας τις αδερφές της, η Τρίνιτι πλησίασε την κόκκινη ομάδα.
«Ματ!» τον φώναξε, αλλά εκτός από εκείνον, σταμάτησαν και γύρισαν να την κοιτάξουν κι οι φίλοι του. «Ε... Γεια» είπε αμήχανα.
«Γεια» τη χαιρέτισε ο Ματ κι έριξε ένα στιγμιαίο, άγριο βλέμμα στους φίλους του, οι οποίοι στέκονταν και τους κοίταζαν περιμένοντας ν' ακούσουν τι θα έλεγαν.
«Αύριο ο αγώνας είναι το απόγευμα και... αναρωτιόμουν αν μήπως ήθελες το πρωί να... ε...» η Τρίνιτι ένιωθε κάπως άβολα μπροστά στους φίλους του Ματ, ξέχασε πώς ήθελε να διατυπώσει την πρότασή της. Τέσσερα ζευγάρια μάτια ήταν καρφωμένα πάνω της. Έγινε κατακόκκινη.
«Ίδια ώρα στο ίδιο σημείο, εντάξει;» ο Ματ την έβγαλε από τη δύσκολη θέση.
«Εντάξει» χαμογέλασε εκείνη.
«Τα λέμε τότε» είπε ο Ματ.
«Τα λέμε» έκανε η Τρίνιτι χωρίς να σβήσει το χαμόγελο απ' τα χείλη της κι έφυγε με κάπως βιαστικό βήμα.
Οι άκρες των χειλιών του Ματ πήραν κι αυτές μια μικρή κλίση προς τα πάνω. Τότε παρατήρησε πως τα βλέμματα των φίλων του ήταν καρφωμένα πάνω του.
«Τι;» ρώτησε κάπως ενοχλημένος.
Ο Μάιλο ανασήκωσε ζωηρά τους ώμους χαμογελώντας.
«Τίποτα» είπε.
Ο Ματ κούνησε το κεφάλι του. Οι τέσσερεις φίλοι προχώρησαν προς το δωμάτιό τους.
Η Τρίνιτι πλησίασε τις αδερφές της. Εκείνες δεν έδωσαν σημασία, εκτός από τη Βικτώρια, που περιορίστηκε απλώς στο να της ρίξει ένα άγριο βλέμμα. Επέστρεψαν κι εκείνες στο δωμάτιό τους.
Την επόμενη μέρα, μετά το πρωινό, η Τρίνιτι άρχισε να ετοιμάζεται για τη βόλτα της με τον Ματ. Τα μαλλιά της ήταν ακόμα δεμένα σε δύο πλεξούδες από την προηγούμενη μέρα, έτσι αποφάσισε να τα λύσει, ώστε να γίνουν σπαστά. Φόρεσε μια λευκή μπλούζα που ήταν λίγο ανοιχτή στους ώμους και είχε σχέδια με απαλό μοβ, λιλά. Έπειτα έβαλε μια λευκή και χρυσή ζώνη στη φούστα που φορούσε, η οποία είχε θερμό ροζ χρώμα.
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...