«Άντε γεια!» φώναξε ο Ματ σχίζοντας τον αέρα με τη γροθιά του.
«Ναι!» φώναξαν με μια φωνή ο Μάιλο κι η Μπέλα.
Ένα πλατύ χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη της Νάνσυ καθώς εκείνη έριχνε ένα υπεροπτικό βλέμμα στον Μπραντ που στεκόταν δίπλα της. Εκείνος δεν έδωσε σημασία.
Ο Ίθαν έβαλε κι αυτός τη σκυτάλη στη θέση της και το κουδούνι ακούστηκε ξανά.
Η Σκάρλετ, που είχε διανύσει μόνο τη μισή απόσταση για να φτάσει στον μοβ πύργο, τα παράτησε. Ήξερε πως δεν είχε νόημα, πλέον δεν προλάβαινε να βγει ούτε τρίτη. Την ίδια στιγμή, ο Μάικλ έβαλε κι εκείνος τη σκυτάλη του στη θέση της. Η Σκάρλετ πήγε αδιάθετα προς τον πύργο της ομάδας της και, αφού πέταξε εκνευρισμένη το τόξο και τη φαρέτρα της, έβαλε τη σκυτάλη στη θέση της.
Οι "Κρανιοθραύστες" ήταν τώρα πρώτοι με εξήντα πόντους. Ακολουθούσαν οι "Αδερφές Νάιτ" που εξακολουθούσαν να έχουν πενήντα πόντους, όπως και οι "Άρχοντες". Τέλος, οι "Τιτάνες" είχαν ξεμείνει στον πάτο της λίστας με είκοσι πόντους.
Ο Ματ ανέβηκε ξανά στη σανίδα του και έφυγε από τον κόκκινο πύργο πετώντας. Έκανε μια τούμπα στον αέρα, μαζί με τη σανίδα. Προσγειώθηκε δίπλα στην πισίνα, όπου βρίσκονταν ο Μάιλο κι η Μπέλα, ενώ η Νάνσυ έτρεχε προς το μέρος τους.
«Δεν τελειώσαμε όμως ακόμα!» φώναξε ο διαιτητής. «Όπως ξέρετε, το αν πετύχατε τους στόχους στο κέντρο παίζει κι αυτό το ρόλο του! Αν είχατε πάνω από τρία βέλη που δεν πέτυχαν το κέντρο του στόχου, τότε θα χάσετε πέντε πόντους, ενώ αν είχατε λιγότερα από τρία βέλη που αστόχησαν, κερδίζετε πέντε πόντους. Αν είχατε ακριβώς τρία, παραμένετε στους ίδιους πόντους»
«Για να δούμε» μουρμούρησε η Βικτώρια ενώ όλοι περίμεναν γεμάτοι αγωνία.
«Δυστυχώς, έχουμε μείον πέντε πόντους από τους "Άρχοντες"» είπε ο διαιτητής. Ο Μπραντ, ο Κάλεμπ κι ο Χένρι γύρισαν κι αγριοκοίταξαν τον Ίθαν, ενώ επιφωνήματα απογοήτευσης και αποδοκιμασίας ακούγονταν από το πλήθος. «Έχουμε όμως... Συν πέντε πόντους για τους "Τιτάνες"!» φώναξε ο διαιτητής.
«Ναι!» αναφώνησαν ταυτόχρονα ο Κάρτερ κι η Ολίβια, ενώ ένα πλατύ, αυτάρεσκο χαμόγελο απλωνόταν στα χείλη του Μάικλ.
«Μπράβο, φίλε» του είπε ο Μάξιμους.
«Συν πέντε πόντους για τις "Αδερφές Νάιτ"!» συνέχισε ο διαιτητής.
«Ναι!» φώναξαν ταυτόχρονα η Σκάρλετ και η Βικτώρια, ενώ η Αμέλια χαμογελούσε και χτυπούσε επαινετικά την αδερφή της στην πλάτη.
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...