ΚΕΦΑΛΑΙΟ 29

0 0 0
                                    

Το απόγευμα, οι τέσσερεις φίλοι ετοιμάζονταν για το δεύτερο παιχνίδι αλλαγής ρόλων: την κολύμβηση. Σε αντίθεση με την εναέρια τοξοβολία, αυτό θα ήταν σίγουρα πολύ πιο εύκολο, αφού όλοι τους ήξεραν να κολυμπάνε.

Η Νάνσυ, ο Ματ, η Μπέλα κι ο Μάιλο φορούσαν μαγιό κάτω απ' τα καθημερινά τους ρούχα κι ετοιμάζονταν να πάνε στην παραλία, όπου θα τους περίμεναν όπως πάντα η Μπόνι, ο Τοντ κι όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι και οι εικονολήπτες που θα μετέδιδαν το παιχνίδι αλλαγής ρόλων ζωντανά στην τηλεόραση.

Ο Ματ στεκόταν γυμνόστηθος μπροστά στον καθρέφτη του μπάνιου και κοίταζε το σημάδι στο στήθος του. Ήταν μια γραμμή που έφτανε από τη μια άκρη του κορμιού του στην άλλη. Είχε μελανιάσει και φαινόταν σκούρη μοβ και λίγο πράσινη. Εκτός από μελάνιασμα όμως, υπήρχε και γδάρσιμο. Στο σημείο που ήταν το σημάδι υπήρχαν σε κάποια σημεία μικρές άσπρες πέτσες, καθώς το δέρμα είχε ξεφλουδιστεί.

Ο Ματ αναστέναξε. Φόρεσε την μπλούζα της ομάδας, έβαλε τα μαύρα γυαλιά ηλίου του κι ετοιμάστηκε μαζί με τους άλλους να πάει για το δεύτερο παιχνίδι αλλαγής ρόλων.

Οι τέσσερεις φίλοι πήραν στο χέρι τις πετσέτες τους και πήγαν στην παραλία. Οι "Αδερφές Νάιτ" και οι "Τιτάνες" βρίσκονταν ήδη εκεί. Σε λίγο ήρθαν και οι "Άρχοντες". Αυτή τη φορά είχαν και κοινό. Οι κερκίδες δεν ήταν ασφυκτικά γεμάτες, όπως στους αγώνες, αλλά υπήρχαν αρκετοί θεατές.

«Λοιπόν, έχουμε μερικά τεχνικά προβληματάκια» είπε η Μπόνι στις τέσσερεις ομάδες. «Θ' αργήσουμε λίγο, οπότε άμα θέλετε μπορείτε να κάνετε μια βουτιά»

«Τέλεια» έκανε ο Μάιλο.

Οι τέσσερεις φίλοι άφησαν τις πετσέτες τους στη χρυσή και ροζ άμμο. Ο Ματ άφησε πάνω στην πετσέτα του τα γυαλιά του, ενώ οι άλλοι τρεις τα ρούχα τους. Ο Μάιλο φορούσε ένα σκούρο μπλε αθλητικό μαγιό, το ίδιο που φορούσε και τις προηγούμενες φορές. Η Μπέλα φορούσε ένα γαλάζιο, ολόσωμο μαγιό, ενώ η Νάνσυ ένα μαύρο, επίσης αθλητικό. Στο δικό της ήταν ξεχωριστό το πάνω από το κάτω, αφήνοντας έτσι να φανούν οι γυμνασμένοι κοιλιακοί της.

Τα δύο κορίτσια βούτηξαν κατευθείαν στη θάλασσα, όπως έκαναν και όλα τα μέλη των άλλων τριών ομάδων. Ο Μάιλο έκανε να μπει κι αυτός, αλλά σταμάτησε.

«Εσύ δε θες να μπεις;» ρώτησε τον Ματ. Εκείνος του εξήγησε χαμηλόφωνα πως το σημάδι στο στήθος του φαινόταν ακόμα έντονα. «Σιγά» έκανε ο Μάιλο. «Έτσι κι αλλιώς θα μπεις μετά. Έλα»

ΚρανιοθραύστεςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant