Η μεγάλη μέρα είχε επιτέλους έρθει. Σε μερικές ώρες, οι τέσσερεις φίλοι θα αγωνίζονταν στο Τέτραθλο, το μεγαλύτερο πρωτάθλημα όλης της χρονιάς. Όλα τα φώτα και οι κάμερες θα ήταν στραμμένα σ' αυτούς. Ήξεραν πως τα προκριματικά δεν έμοιαζαν καθόλου με τον πραγματικό αγώνα και ήταν όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένοι ψυχολογικά. Ήξεραν πως θα είναι πολύ πιο δύσκολο απ' ό,τι φαινόταν στην τηλεόραση, αλλά προσπαθούσαν να είναι θετικοί. Εξάλλου, θα ήταν σίγουρα από τις καλύτερες εμπειρίες της ζωής τους: η πρώτη φορά που αγωνίστηκαν στο Τέτραθλο.
Είχαν ετοιμάσει μερικά πράγματα και τα είχαν φορτώσει στις μπαγκαζιέρες των μηχανών τους.
«Είστε έτοιμοι;» ρώτησε ενθουσιασμένα η Νάνσυ τους άλλους τρεις.
«Ναι» αποκρίθηκε αποφασιστικά ο Ματ.
«Μάλλον» απάντησε διστακτικά η Μπέλα.
«Όχι» έκανε ο Μάιλο.
«Πάλι τα ίδια» αναστέναξε η Νάνσυ. «Εννοούσα αν είστε έτοιμοι να φύγουμε»
«Νομίζω θα κάνω εμετό» μουρμούρησε ο Μάιλο.
«Αχ, όχι, σε παρακαλώ, μόνο αυτό μας έλειπε!» έκανε η Μπέλα.
«Πάρε μια βαθιά ανάσα, χαλάρωσε» είπε η Νάνσυ στον Μάιλο.
«Πόσο σας ζηλεύω εσένα και τον Ματ που δεν αγχώνεστε...» μουρμούρησε εκείνος.
«Εσύ τρως και δεν παχαίνεις, τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να τα 'χουμε όλα, Μάιλο...» αποκρίθηκε η Νάνσυ.
Ο Μάιλο κούνησε το κεφάλι του.
Σε λίγο είχαν καβαλήσει τις μηχανές τους κι είχαν ξεκινήσει για το μέρος που θα γινόταν το Τέτραθλο. Βρισκόταν έξω από την πόλη, αρκετά μακριά.
Όταν έφτασαν, αντίκρυσαν μία θεόρατη πίστα με αμέτρητες άδειες κερκίδες που περίμεναν να φιλοξενήσουν τον κόσμο που τόσο ανυπομονούσε για το πρωτάθλημα. Από την άλλη πλευρά, στην πίσω πλευρά των κερκίδων, υπήρχε ένα μεγάλο κτίριο, ένα ξενοδοχείο για αυτούς που ταξίδεψαν από μακριά για να παρακολουθήσουν το Τέτραθλο, αλλά και για τους διαγωνιζόμενους.
Σε λίγο οι τέσσερεις φίλοι βρίσκονταν σ' ένα ευρύχωρο δωμάτιο με ένα μεγάλο παράθυρο, το οποίο άφηνε τις αχτίδες του ήλιου να μπαίνουν μέσα και να το λούζουν με φως. Στις γωνίες, δεξιά κι αριστερά υπήρχαν δύο κουκέτες με χοντρά στρώματα και αφράτα μαξιλάρια, ενώ ανάμεσά τους υπήρχαν δύο μεγάλοι, μαύροι καναπέδες, ίδιοι μ' εκείνους τους κόκκινους που υπήρχαν στην αίθουσα με τον αριθμό 5 στα προκριματικά. Δίπλα στη μία κουκέτα υπήρχε μία πόρτα που οδηγούσε στο μπάνιο, ενώ από την απέναντι πλευρά υπήρχε μια μεγάλη, μοντέρνα τετράφυλλη ντουλάπα. Από δίπλα, κολλημένο στον τοίχο, βρισκόταν ένα μεγάλο έπιπλο με συρτάρια, ένα ντουλάπι και καθρέφτη. Πάνω από την πόρτα του δωματίου υπήρχε μια μεγάλη τηλεόραση, ενώ στη μέση του δωματίου στεκόταν περήφανα ένα μεταλλικό τραπέζι που είχε στο κέντρο του ένα μικρό, γυάλινο βάζο μ' ένα κόκκινο λουλούδι μέσα. Στο βάζο στηριζόταν ένα χαρτάκι που έγραφε κάτι με καλλιγραφικά γράμματα.
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...