Στα μάτια των "Αρχόντων" καθρεφτίστηκε τώρα ο φόβος. Οπισθοχώρησαν και οι τέσσερεις ενστικτωδώς.
«Συγγνώμη, Φέλιξ...» έκανε να πει η Νάνσυ, αλλά ο Φέλιξ δεν την άφησε να τελειώσει:
«Ο Μπραντ χτύπησε τον Μάιλο» είπε ανήσυχος.
Η Νάνσυ γύρισε και κοίταξε πίσω της. Οι "Άρχοντες" κοιτούσαν τρομοκρατημένοι τον Ματ.
«Ωχ, όχι» ψέλλισε κι έτρεξε προς το μέρος τους. Ο Φέλιξ την ακολούθησε.
Ο Κάλεμπ συνέχισε να οπισθοχωρεί αργά κι έπειτα έφυγε τρέχοντας. Ο Μάιλο έπιανε ζαλισμένος τη μύτη του, ενώ η Μπέλα στεκόταν δίπλα του. Ο Μπραντ, ο Χένρι κι ο Ίθαν είχαν κοκκαλώσει και κοίταζαν με μάτια γεμάτα τρόμο.
«Είσαι... είσαι πόχρος!» τραύλισε ο πρώτος.
Οι ίριδες των ματιών του Ματ έγιναν στιγμιαία πολύ ανοιχτές μοβ, σχεδόν άσπρες όταν συνειδητοποίησε πως τα μάτια του είχαν αλλάξει χρώμα. Έπειτα όμως έγιναν και πάλι κόκκινες.
«Ναι, και λοιπόν;» γάβγισε. «Τι θα κάνεις γι' αυτό;» γρύλισε μέσα απ' τα δόντια του κι έκανε ένα βήμα προς το μέρος του.
Ο Μπραντ οπισθοχώρησε φοβισμένος, πέφτοντας πάνω στον Χένρι και τον Ίθαν, οι οποίοι προχώρησαν κι αυτοί μερικά βήματα πίσω.
«Μη πλησιάζεις!» φώναξε περίτρομος ο Μπραντ. Όλα τα βλέμματα είχαν στραφεί πάνω τους.
«Γιατί, τι θα κάνεις γι' αυτό;» και ο Ματ έκανε να τον πλησιάσει κι άλλο, όμως η Νάνσυ κι η Μπέλα τον άρπαξαν απ' την μπλούζα και τον σταμάτησαν. «Μην τολμήσεις να ξαναγγίξεις τους φίλους μου» γρύλισε μέσα απ' τα δόντια του. «Μ' άκουσες;» βρυχήθηκε.
«Ματ, δεν πειράζει, ασ' τον» βιάστηκε να πει ο Μάιλο.
Τριγύρω είχαν μαζευτεί οι άλλες δυο ομάδες κι ο Φέλιξ, ενώ από τις κερκίδες παρακολουθούσαν μερικοί θεατές. Ο Φέλιξ δεν ήξερε πώς ν' αντιδράσει. Η Αμέλια κοίταζε γεμάτη αγωνία, περιμένοντας να δει πώς θα εξελισσόταν η κατάσταση, προσπαθούσε όμως να το κρύψει για να μην αποκαλυφθεί κι εκείνη.
Η Τρίνιτι κοίταξε τον Ματ, αλλά εκείνος δεν της ανταπέδωσε τη ματιά. Αναπνέοντας γρήγορα και βαθιά, κοίταξε τον Μάιλο λέγοντάς του με το βλέμμα "πειράζει". Τραβήχτηκε απότομα και ελευθερώθηκε από τη Νάνσυ και την Μπέλα, η οποίες ακόμα τον κρατούσαν απ' τη μπλούζα, κάνοντας με αυτή την απότομη κίνηση τον Μπραντ και τον Ίθαν ν' αναπηδήσουν απ' το φόβο τους. Εκείνοι είδαν τον συμπαίκτη τους, τον Κάλεμπ να πλησιάζει τρέχοντας.
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...