Ο Ματ είχε επιστρέψει αργά το βράδυ στο δωμάτιο των "Κρανιοθραυστών". Δεν είχε καταλάβει πότε πέρασε η ώρα, που είχε ως αποτέλεσμα να πέσει για ύπνο αργά. Νύσταζε το πρωί, αλλά δε μετάνιωνε για το χθεσινό ξενύχτι.
Μετά το πρωινό, είχαν αρκετή ώρα πριν το τρίτο παιχνίδι αλλαγής ρόλων. Μόλις γύρισαν απ' το εστιατόριο, ο Ματ ανέβηκε κατευθείαν στο κρεβάτι του κι έπεσε με τα μούτρα στο μαξιλάρι, σαν κινούμενο σχέδιο, ταρακουνώντας ολόκληρη την κουκέτα.
«Α, ξανακοιμόμαστε;» έκανε η Μπέλα. «Ωραία, μέσα» και ξάπλωσε κι εκείνη στο κρεβάτι της.
«Κάποιος ξενύχτησε μέχρι αργά χθες το βράδυ» παρατήρησε η Νάνσυ.
«Ναι, αλλά άξιζε» αποκρίθηκε ο Ματ καθώς άλλαζε πλευρό και γύριζε στο πλάι για να τους βλέπει.
«Για πες» ο Μάιλο τον πλησίασε. «Τη φίλησες;»
«Τι; Όχι» έκανε ο Ματ, νιώθοντας πολύ αμήχανα. Ο φίλος του ήταν υπερβολικός.
«Νομίζω πως βιάζεσαι λίγο, Μάιλο» είπε η Νάνσυ.
Οι τέσσερεις φίλοι πέρασαν το πρωί χαλαρώνοντας. Ήθελαν να κρατήσουν ενέργεια για το παιχνίδι αλλαγής ρόλων που ακολουθούσε: τον αγώνα δρόμου και αναρρίχησης.
Οι κερκίδες ήταν γεμάτες. Η αρένα είχε μετατραπεί ξανά σε πίστα αγώνα δρόμου και αναρρίχησης, αλλά διαφορετική από αυτήν στον αγώνα. Υπήρχαν ξανά στην αρχή τα μπερδεμένα σκοινιά και ο τοίχος αναρρίχησης, όμως μετά από αυτά η πίστα ήταν άδεια. Υπήρχε ένα μεγάλο κενό ανάμεσα στον τοίχο αναρρίχησης κι έναν τεράστιο κορμό που έκοβε στα δύο την πίστα. Ο κορμός στηριζόταν στις άκρες της πίστας. Λίγα μέτρα μετά απ' τον κορμό, υπήρχε μια λευκή γραμμή.
Η Μπόνι, ο Τοντ, οι εικονολήπτες και οι δημοσιογράφοι ήταν εκεί, περιμένοντας τις τέσσερεις ομάδες.
Όταν οι "Κρανιοθραύστες" ήρθαν στην πίστα, η μόνη άλλη ομάδα που βρισκόταν εκεί ήταν οι "Τιτάνες". Ήταν ακόμα νωρίς για ν' αρχίσει ο αγώνας. Η Μπέλα πλησίασε την άλλη ομάδα.
«Γεια» τους χαιρέτησε.
«Γεια» της ανταπέδωσε ο Μάξιμους τον χαιρετισμό.
«Είσαι καλά;» τη ρώτησε η Ολίβια.
«Ναι... Γιατί να μην είμαι;» απόρησε η Μπέλα.
«Ξέρεις...» έκανε με νόημα εκείνη κι έδειξε με το κεφάλι την ομάδα της. Η Μπέλα δεν κατάλαβε.
«Ωχ, αρκετά μ' αυτό!» γάβγισε ο Μάξιμους. «Μιλάει για τα προχθεσινά» εξήγησε στην Μπέλα.
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...