Στο δωμάτιο των "Κρανιοθραυστών" ήταν τόση η ένταση στην ατμόσφαιρα που η άβολη σιωπή που επικρατούσε ακουγόταν πιο δυνατή απ' οτιδήποτε.
«Καλύτερα... να πάω στο δωμάτιό μου» μουρμούρησε αμήχανα η Τρίνιτι κι έφυγε απ' το δωμάτιο των "Κρανιοθραυστών".
Η Νάνσυ, ο Μάιλο κι η Μπέλα κάθισαν για λίγο αμίλητοι στους καναπέδες, ο καθένας βυθισμένος στις σκέψεις του.
«Γιατί σε χτύπησε ο Μπραντ;» ρώτησε τελικά η Νάνσυ τον Μάιλο, σπάζοντας τη σιωπή.
«Μαλώναμε» αποκρίθηκε εκείνος. «Μια παρεξήγηση ήταν, του είπα κάτι και το πήρε πιο σοβαρά απ' ό,τι περίμενα. Εγώ φταίω» εξήγησε. «Ο Ματ θύμωσε επειδή ο Μπραντ μου έδωσε μπουνιά και μετά... έγινε ό,τι έγινε»
Η Νάνσυ δεν απάντησε. Ακολούθησε μια μικρή παύση.
«Τελικά... Ο Φέλιξ τι ήθελε να σου πει...;» ρώτησε διστακτικά η Μπέλα τη Νάνσυ.
Εκείνη γούρλωσε τα μάτια τόσο που κόντεψαν να πεταχτούν απ' τις κόγχες τους.
«Ο Φέλιξ!»
Η Μπέλα κι ο Μάιλο κοιτάχτηκαν.
«Τι έγινε;» ρώτησε ο δεύτερος.
«Τον ξέχασα!» έκανε η Νάνσυ. «Έτρεξα να σας βοηθήσω και ήρθε κι αυτός μαζί μας, αλλά μετά, όταν πλακωθήκαμε, τον ξέχασα, πρέπει να τον έδιωξαν οι φύλακες. Δηλαδή, το ελπίζω, γιατί αλλιώς έφυγε μόνος του...»
«Χωρίς να πει τίποτα;» απόρησε ο Μάιλο.
«Μου είπε...» έκανε να πει η Νάνσυ, αλλά δίστασε. Αναστέναξε. «Μου έκανε ερωτική εξομολόγηση»
«Ο Φέλιξ;» εξεπλάγην ο Μάιλο.
«Ναι...»
«Και...;» ρώτησε διστακτικά η Μπέλα.
«Δεν το περίμενα είναι η αλήθεια, δεν το είχα καταλάβει... Προσπάθησα να του πω με τρόπο πως... είμαστε απλά φίλοι... Με διέκοψε όμως και μου είπε πως ο Μπραντ σε χτύπησε» είπε απευθυνόμενη τώρα στον Μάιλο. «Το είδα στα μάτια του, ήθελε ν' ανοίξει η γη να τον καταπιεί, τον καημένο τον Φέλιξ...»
«Εγώ πιο πολύ λυπάμαι για τον Ματ» είπε ο Μάιλο.
«Καλά, ναι, αυτό πού το πας...;» έκανε η Νάνσυ. «Από το τίποτα»
«Να πάμε να τον βρούμε ή να περιμένουμε λίγο ακόμα;» ρώτησε ο Μάιλο.
«Καλύτερα να περιμένουμε λίγο ακόμα» πρότεινε η Μπέλα.
Γκρίζα σύννεφα είχαν καλύψει τον ουρανό. Έβρεχε, αλλά οι σταγόνες ήταν ψιλές. Οι κερκίδες ήταν άδειες, το ίδιο και η πίστα. Οι τέσσερεις πύργοι ορθώνονταν περήφανοι λίγο πιο δίπλα από την αρένα. Δεν υπήρχε ψυχή.
DU LIEST GERADE
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...