Παρόλο που οι "Άρχοντες" κέρδισαν στο τελευταίο παιχνίδι αλλαγής ρόλων, εξακολουθούσαν να είναι τελευταίοι στη βαθμολογία με εξήντα πόντους. Οι "Τιτάνες" και οι "Αδερφές Νάιτ" είχαν από εξήντα πέντε πόντους, ενώ οι "Κρανιοθραύστες" ήταν πρώτοι με εβδομήντα πόντους.
Αφού τελείωσε το παιχνίδι αλλαγής ρόλων, οι τέσσερεις ομάδες επέστρεψαν στα δωμάτιά τους, εκτός από τους "Κρανιοθραύστες", που πέρασαν πρώτα από το ιατρείο.
«Πάλι εσύ;» έκανε ο γιατρός μόλις είδε τον Ματ.
«Πίστεψέ με, ούτε εγώ χαίρομαι που είμαι εδώ» αποκρίθηκε εκείνος.
Ευτυχώς δεν ήταν κάτι σοβαρό. Ο γιατρός, αφού σταμάτησε την αιμορραγία, τύλιξε το αριστερό χέρι του Ματ μ' έναν επίδεσμο. Οι τέσσερεις φίλοι έκαναν να φύγουν απ' το ιατρείο, όμως μόλις ο Ματ άνοιξε την πόρτα, είδαν πως τους περίμεναν ένα σωρό δημοσιογράφοι, μαζί με τους εικονολήπτες τους. Ο Ματ τούς έκλεισε κατευθείαν την πόρτα στα μούτρα.
«Πλάκα μου κάνεις τώρα» γρύλισε μέσα απ' τα δόντια του.
«Συλλυπητήρια» είπε ο γιατρός.
«Ευχαριστούμε» αναστέναξε η Νάνσυ.
Ο Ματ πήρε μια βαθιά ανάσα, άνοιξε ξανά την πόρτα κι άρχισε να περνάει ανάμεσα από το πλήθος των δημοσιογράφων, αγνοώντας τις ερωτήσεις τους. Οι φίλοι του τον ακολούθησαν.
Ένας δημοσιογράφος στράφηκε στον γιατρό:
«Δόκτωρ, μπορείτε να...»
«Όχι» τον διέκοψε εκείνος και βρόντηξε την πόρτα. Άφησε να του ξεφύγει ένα γελάκι. «Είναι τόσο ενοχλητικοί που ίσως ν' άλλαζα δουλειά, αλλά θα μου λείψει αυτό» μονολόγησε.
Ένας δημοσιογράφος έκλεισε το δρόμο του Ματ. Εκείνος έκανε να τον προσπεράσει, αλλά αυτός δεν τον άφησε.
«Πιστεύετε πως η κακοτυχία σας σχετίζεται με την πολυχρωμοφθαλμία από την οποία πάσχετε;»
Οι ίριδες των ματιών του Ματ έγιναν κατακόκκινες.
«Δεν υπάρχει τύχη» γρύλισε και τον προσπέρασε.
Οι τέσσερεις φίλοι επέστρεψαν στο δωμάτιό τους. Η Νάνσυ, αφού έκανε ένα κρύο μπάνιο, ετοιμάστηκε για τη συνάντησή της με τον Φέλιξ.
«Ελπίζω να μην πληγωθεί» είπε όταν ήταν έτοιμη ν' ανοίξει την πόρτα. «Δηλαδή, αν δεν πληγώθηκε ήδη...»
«Χαλάρωσε. Μια χαρά θα πάει» προσπάθησε να την καθησυχάσει η Μπέλα. «Είπαμε τι θα του πεις»
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...