Λίγες ώρες αργότερα, η Νάνσυ, ο Μάιλο κι η Μπέλα επισκέφτηκαν ξανά τον Ματ στο ιατρείο. Τον βρήκαν ξαπλωμένο στο κρεβάτι του ν' ακούει μουσική. Ο Ματ έβγαλε τ' ακουστικά που φορούσε κι ένα χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη του όταν είδε πως η Νάνσυ κρατούσε ένα καινούριο, μαύρο και κόκκινο κράνος.
«Πώς πάει, τραυματία;» τον ρώτησε.
«Καλά... Θα είχα πεθάνει της βαρεμάρας αν ο Μάιλο δε μου έφερνε τ' ακουστικά μου» αποκρίθηκε εκείνος.
«Δεν πήγε χαμένη η θυσία μου δηλαδή να βγω απ' το δωμάτιο με τόσους δημοσιογράφους έξω» είπε με στόμφο ο Μάιλο.
«Μας είπαν πως ο αγώνας θα επαναληφθεί σήμερα το απόγευμα» είπε η Μπέλα αγνοώντας τον. «Θα είναι ο ίδιος ακριβώς αγώνας, δε θα αλλάξουν τίποτα. Είπαν πως το βέλος δε σε τραυμάτισε, το χτύπημα έγινε επειδή έχασες την ισορροπία σου, οπότε δε θα λάβουν καλύτερα μέτρα ασφαλείας, ούτε θα αφαιρέσουν πόντους από τους "Άρχοντες" – δυστυχώς. Επίσης θα γίνει σήμερα γιατί δεν μπορούν να καθυστερήσουν ούτε μια μέρα το πρωτάθλημα επειδή μετά θα δημιουργηθεί πρόβλημα με τους θεατές και το ξενοδοχείο και... Κατάλαβες»
«Οπότε... Είσαι έτοιμος;» ρώτησε η Νάνσυ τον Ματ δείχνοντάς του με το βλέμμα το καινούριο κράνος. Εκείνος χαμογέλασε.
Σε λίγο έβγαινε απ' το αναρρωτήριο ντυμένος με τη στολή, με τη φαρέτρα και το τόξο στην πλάτη του και το καινούριο κράνος περασμένο στο ένα χέρι του, ενώ με το άλλο κρατούσε τη σανίδα.
Ένας δημοσιογράφος τον πλησίασε.
«Κύριε Ματ Χάντερ, πώς νιώθετε;»
«Έτοιμος να δείξω στις άλλες ομάδες γιατί λεγόμαστε "Κρανιοθραύστες"» αποκρίθηκε ο Ματ.
«Θα συνεχίσετε ν' αγωνίζεστε στο Τέτραθλο;» τον ρώτησε ο δημοσιογράφος.
«Ναι. Αλλά πρώτα θα κάνω ένα γύρο μόνος μου, για σίγουρα»
«Ευχαριστώ, κύριε Ματ Χάντερ» είπε ο δημοσιογράφος κι έφυγε.
«Να κι ένας ευγενικός» είπε ο Μάιλο όταν απομακρύνθηκαν.
Ο ήλιος έλαμπε στον ουρανό. Οι κερκίδες κενές. Η πίστα άδεια. Ο Ματ άφησε κάτω τη σανίδα κι έβαλε το κράνος. Πήρε στο χέρι του το τόξο και ανέβηκε στη σανίδα.
«Θυμήσου, κανένας δε σε υποχρεώνει να συνεχίσεις» του είπε η Νάνσυ ενώ εκείνος έβαζε μπρος τη σανίδα. «Αν πονάς ή δεν μπορείς ν' αναπνεύσεις, θα παραιτηθούμε»
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...