ΚΕΦΑΛΑΙΟ 27

0 0 0
                                    

Την επόμενη μέρα, όταν οι τέσσερεις φίλοι πήγαν στο εστιατόριο για πρωινό, οι "Αδερφές Νάιτ" βρίσκονταν ήδη εκεί. Ο Ματ προχώρησε μαζί με τους υπόλοιπους προς το τραπέζι των "Κρανιοθραυστών" με κατεβασμένο το βλέμμα. Κάθισε σε μια καρέκλα και αναστέναξε.

«Νομίζω θα προτιμούσα να με είχε σκοτώσει ο Μπραντ χθες» μουρμούρησε.

«Σα να υπερβάλεις λίγο» είπε ο Μάιλο.

«Κοίτα, δε θέλω να γίνομαι κακιά, αλλά το ήξερες ότι κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα, αυτό θα συνέβαινε» είπε η Νάνσυ. «Αν δεν είμασταν στο πρωτάθλημα τι θα έκανες; Θα κλεινόσουνα μέσα στο σπίτι και δε θα ξαναπατούσες το πόδι σου έξω;»

«Αν δεν ήμασταν στο πρωτάθλημα, θα ήταν χίλιες φορές καλύτερα» αποκρίθηκε ο Ματ. «Ενώ τώρα θα χάσουμε πόντους, θα βλέπω τα άτομα που μ' έκαναν τόπι στο ξύλο κάθε μέρα, οι οποίοι είναι επίσης και αντίπαλοί μου, και το χειρότερο είναι πως θα γίνει θέμα, δε θα το ξέρουν μόνο αυτοί, θα το ανακοινώσουν στην τηλεόραση, θα το ξέρουν όλοι. Πήγαμε στο Τέτραθλο για ν' αρχίσουμε καριέρα. Μετά από αυτό που έγινε, δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα. Καταστράφηκα και φοβάμαι ότι ίσως πήρα κι εσάς λίγο στο λαιμό μου» γρύλισε. «Με μία λέξη: σκατά»

«Κοίτα, βγήκες πρώτος στον αγώνα εναέριας τοξοβολίας, οπότε... κάτι είναι κι αυτό. Δε νομίζω να σε απορρίψουν όλοι γι' αυτή τη μικρή, ασήμαντη λεπτομέρεια...» προσπάθησε να τον εμψυχώσει η Μπέλα.

«Έχει δίκιο η Μπέλα» συμφώνησε η Νάνσυ. «Δε φοβούνται όλοι τους πολυχρωμοφθαλμικούς»

«Ωραία, για πες, πόσους ξέρεις που να μη φοβούνται;» έκανε προκλητικά ο Ματ.

«Εμένα, την Μπέλα, τον Μάιλο, τις οικογένειές μας...» άρχισε η Νάνσυ.

«Ναι, αν εξαιρέσεις τους δικούς μου...» τη διέκοψε η Μπέλα με κατεβασμένο το βλέμμα.

«Και τον μπαμπά μου...» μουρμούρησε ο Μάιλο.

«Για συνέχισε, Νάνσυ» είπε ο Ματ με ακόμα πιο προκλητικό ύφος. Εκείνη κόμπιασε.

«Τον Μάξιμους...» πρόσθεσε. Το σκέφτηκε λίγο. «Α, και τις Νάιτ, αυτές δεν πήραν μέρος στον καβγά» πρόσθεσε.

«Κανέναν άλλο...;» γρύλισε ο Ματ.

Η Νάνσυ δάγκωσε τα χείλη της.

«Τη θεία μου» είπε ο Μάιλο.

«Τη θεία του» τόνισε η Νάνσυ. Ο Ματ την κοίταξε με βλέμμα που την παρότρυνε να συνεχίσει. Η Νάνσυ όμως δεν μπορούσε να σκεφτεί κανέναν άλλο.

ΚρανιοθραύστεςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora