Η Μπέλα κι ο Ματ επέστρεψαν στο δωμάτιο της ομάδας τους. Ο Μάιλο καθόταν στον καναπέ και διάβαζε ένα βιβλίο, ενώ η Νάνσυ έγραφε τους στίχους του νέου της τραγουδιού. Η Μπέλα πλησίασε τον Μάιλο.
«"Χίλια συν ένα τυχαία πράγματα που ίσως σου φανούν χρήσιμα"» διάβασε δυνατά τον τίτλο του βιβλίου που κρατούσε στα χέρια του ο Μάιλο.
«Προετοιμάζεσαι για το κουίζ μετά τον αγώνα εναέριας τοξοβολίας;» τον ρώτησε ο Ματ.
«Ναι, πες το κι έτσι» αποκρίθηκε εκείνος.
«Και για ποιο θέμα είναι αυτά τα χίλια συν ένα τυχαία πράγματα;» έκανε η Μπέλα.
«Διάφορα. Ιστορία, τέχνες, ζώα, φυτά... Ό,τι θες» απάντησε ο Μάιλο.
«Για πες κάτι ενδιαφέρον που έμαθες»
«Υπάρχουν πάνω από εκατό διαφορετικές ράτσες γατών, συγκεκριμένα εκατό τριάντα έξι»
«Αυτό δεν το ήξερες ήδη;» απόρησε η Νάνσυ.
«Ναι, απλά το ανέφερε και τώρα το ξέρετε κι εσείς» αποκρίθηκε χαμογελώντας ο Μάιλο.
«Για πες κάτι που δεν έχει να κάνει με γάτες» είπε ο Ματ.
«Το βαθύτερο σημείο στον ωκεανό βρίσκεται στην Ανώνυμη Τάφρο και είναι δεκαέξι χιλιάδες εφτακόσια ογδόντα εννιά μέτρα βαθύ. Εύκολο να το θυμάσαι, έξι εφτά οχτώ εννιά» είπε ο Μάιλο. «Τρία υποβρύχια προσπάθησαν να φτάσουν στο βυθό, αλλά κανένα δεν τα κατάφερε»
«Ενδιαφέρον» έκανε η Νάνσυ.
Ο Μάιλο συνέχισε να μοιράζεται διάφορα ακόμα πράγματα που έμαθε από το βιβλίο. Οι φίλοι του άκουγαν με προσοχή. Ίσως κάποιο από αυτά να τους φαινόταν τελικά χρήσιμο στο κουίζ που είχαν τη μέρα μετά τον αγώνα εναέριας τοξοβολίας. Ήταν ένα κουίζ που τα μέλη των τεσσάρων ομάδων έπρεπε ν' απαντήσουν διάφορες ερωτήσεις για να μαζέψουν πόντους για την ομάδα τους.
Την επόμενη μέρα, δεν είχαν φιλικά παιχνίδια, όμως έπρεπε όλα τα μέλη της κάθε ομάδας να δώσουν μια συνέντευξη, μεγαλύτερη από αυτήν που έδιναν μετά από κάθε αγώνα. Οι συνεντεύξεις ήταν το πρωί, έτσι θα είχαν όλο το απόγευμα ελεύθερο.
«Πρέπει να είναι πολύ βαρετές αυτές οι συνεντεύξεις» είπε η Νάνσυ όταν έτρωγαν πρωινό στο εστιατόριο.
«Γιατί ήρθες εδώ αν δε σ' αρέσουν ούτε οι συνεντεύξεις, ούτε τα φιλικά παιχνίδια;» έκανε η Μπέλα. «Εντάξει, ούτε κι εγώ ενθουσιάζομαι με τα φιλικά παιχνίδια, αλλά μου αρέσουν οι συνεντεύξεις. Είναι σα να είμαστε διάσημοι. Βασικά είμαστε διάσημοι»
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...