ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

0 0 0
                                    

Αφού έδωσαν συνέντευξη, η Νάνσυ, ο Μάιλο, η Μπέλα κι ο Ματ πήγαν να συγχαρούν τις "Αδερφές Νάιτ" για τη νίκη τους, όπως τους συγχάρηκαν κι εκείνες στα προκριματικά.

«Συγχαρητήρια, κορίτσια» τους είπε ο Μάιλο.

«Ευχαριστούμε» έκανε η Βικτώρια.

«Και σ' εσάς» είπε η Αμέλια.

«Ε, τι λέτε ν' απέγινε ο Μπραντ;» απόρησε η Σκάρλετ. Η Μπέλα ανασήκωσε τους ώμους.

«Νομίζω δεν αφήνουν κανέναν στο ιατρείο, εκτός απ' την ομάδα του» είπε ο Ματ.

«Θα 'θελα πολύ να δω τα μούτρα του όταν δε θα είναι πλέον παράλυτος» χαμογέλασε η Νάνσυ. Οι υπόλοιποι διέκριναν ένα ίχνος χαιρεκακίας στη φωνή της. «Έπεσαν από πρώτοι τελευταίοι»

«Ναι, αυτό πρέπει να τον έτσουξε αρκετά» είπε η Μπέλα.

«Μην περιμένετε όμως να συμβεί και μ' εμάς το ίδιο» είπε η Σκάρλετ.

«Ναι. Καλή τύχη μεθαύριο» έκανε η Βικτώρια. «Θα τη χρειαστείτε»

«Μην επαναπαύεστε» χαμογέλασε πονηρά η Νάνσυ.

«Ούτε κι εσείς»

«Τα λέμε στον αγώνα» τους χαιρέτησε η Αμέλια κι απομακρύνθηκε.

Η Βικτώρια και η Σκάρλετ την ακολούθησαν. Η Τρίνιτι, νιώθοντας κάπως άβολα που δεν είχε πει τίποτα σ' όλη τη συζήτηση, έκανε να πει κάτι, αλλά το μετάνιωσε.

«Τα λέμε τότε» κατέληξε τελικά κι ακολούθησε τις αδερφές της.

«Δε δείχνει τόσο ντροπαλή όταν αγωνίζεται» παρατήρησε ο Μάιλο καθώς κατευθύνονταν προς το δωμάτιό τους.

«Πράγματι» συμφώνησε ο Ματ.

«Το είδες πως σε κοιτούσε, έτσι;» τον ρώτησε ο Μάιλο χαμογελώντας πονηρά.

«Όχι» έκανε εκείνος. «Όντως;»

«Ναι»

Ο Ματ ανασήκωσε τους ώμους.

«Μάλλον επειδή είμαι εκθαμβωτικά όμορφος» ειρωνεύτηκε.

«Αχ, όχι, άρχισε πάλι...» αναστέναξε η Μπέλα.

«Το ότι με κοιτούσε δε σημαίνει κάτι» την αγνόησε ο Ματ.

«Πώς είσαι σίγουρος;»

«Έλα τώρα, Νάνσυ. Γνωριζόμαστε για μόλις τρεις μέρες, ίσα που θυμάμαι τ' όνομά της. Τι μπορεί να μου βρήκε;»

«Κοίτα, προσωπικά δυσκολεύομαι αρκετά ν' απαντήσω σ' αυτή την ερώτηση, θα χρειαστώ λίγο χρόνο» αποκρίθηκε εκείνη.

ΚρανιοθραύστεςWhere stories live. Discover now