Oncelikle yazdiklarim benim dusuncelerim. Ben dusuncelerimi rahatca ifade edebilirim. Ama sizin dusuncelerinize de saygim sonsuz. O yuzden icim rahat. Hakli da olabilirim haksiz da. Ama kendimce hakliyim.
Arkadaslar tabiiki de kitap olmuyor. Ama su wattpad daki hikayelerin basilmasini hic desteklemiyorum. Bu durum wattpad da yazmayan yazarlari etkiliyor. Genelde kizlar yakisikli bir erkek ve guzel kizin hikayelerini seviyor. Hikaye guzel olmasa bile. Turk dizilerinde de bu gecerli.
Iyi bir yazar olmak icin bayagi bir ugrasmak. Cok kitap okumak ve yazmak lazim. Belirli bir olgunluga ulasinca yayinlamak lazim. Boyle dandirik hikayeler kitap olmamali. Evet ben de okuyorum ama oyle zaman gecirmek icin okuyorum.
Benim gozumde YABANCI disinda hicbir hikaye kitap olmayi haketmiyor. Cunku biz Yabanci nin karakterlerini bilmiyoruz. Betimlemelerden ve yazarin anlatimindan hayal kuruyoruz. Bence kitap dedigin boyle olmali. Gercek birine belki benzetebiliriz ama yazar bize kendi hayalindeki kisiyi soylememeli.
Dedigim gibi gerek konu gerek anlatim gerek de hayal ettirme olsun. Wattpad de kitap olmayi hakeden tek bir hikaye var o da YABANCIBir de yayincilar kotu cocuk kitap oldu diye diger sacma kitaplari edebi degeri olmayan. Sadece genc kizlarin oyunculara gore okudugu kitaplar basmaya calisiyor. Bence cok kotu.
Ben kendimden ornek vereyim bir hikayem ister se 100 milyon okunma olsun. Yine de basmam. Eger guzel yaziyorsam yeni bir kitap yazmaya calisirim. Eger yazarlar ve yalimcilar begenirse onu basarim.
Neyse burada soyluyorum cunku artik wattpadin havasi gitti. Ben sıkıldım. Birde sacma salak kitaplar basiliyor.
Off bu turkiye ne zaman gelisecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarkı Sözleri&Çevirileri ♫
RandomYabancı şarkı çevirileri paylaşıyorum. "Sevdiğiniz şarkılara oy vermeyi de unutmayın :)" AwesomeWrite