Почувши це, Муронг І Сюань підвів голову, щоб глянути на свого батька, і кам'яним голосом сказав:
- Ніхто не може зрівнятися з нею! - І розвернувся, вибіг з кімнати.
Нахмурившись, Муронг Бо побачив, як його син пішов. Стурбований тим, що він піде до наслідного принца Зелених Скачок, він роздратовано пішов за ним.
Відносини в королівській родині будувалися на тонкому льоду, але він високо цінував цього сина. Серед багатьох нащадків Муронга Бо лише Муронг І Суан відрізнявся своїм великим талантом, і Муронг Бо сподівався, що він продовжить робити великі справи. Тим не менш, Муронг Бо не хотів, щоб його діти втрачали надію та бажання.
Ця дівчина з клану Фен буде жінкою наслідного принца Зелених Скачок, подобається їй це чи ні! Більше того, тільки таким чином І Сюань міг повернутися на правильний шлях, зосередивши свої зусилля на культивації та навчанні!
Як і боявся Муронг Бо, Муронг І Сюань попрямував до покоїв принца, хоча могутні культиватори стояли на варті зовні, тому вхід не був би легким.
- Я турбую вас, щоб передати повідомлення: "Муронг І Сюань хоче увійти", - сказав Муронг І Сюань з важким серцем, дивлячись на культиватора в сірому плащі, від якого, здавалося, виходила потужна енергія.
Схоже, що це реліквії могутньої країни. Рівень культивації цього охоронця становив би честь будь-якому лідеру клану їхньої скромної країни Сонця Слави.
З поблажливим поглядом чоловік середнього віку в сірому плащі холодно відповів:
- Наслідний принц відпочиває. Ніхто не увійде.
Почувши це, обличчя Муронга І Сюаня потемніло, і, коли пішов уперед, відчув, як рука міцно стиснула його плече. Повернувшись трохи, побачив, що його батько тягне його назад. Усміхнувшись шанобливо, Муронг Бо сказав чоловікові середнього віку:
– Хех! Мій хлопчик завжди захоплювався наслідним принцом, і він кинувся до нього назустріч, як тільки почув, що наслідний принц був тут, не розуміючи, що він майже потривожив його спокій.
Потім, обернувшись, щоб побачити лютий погляд на обличчі Муронга І Сюаня, він крикнув йому:
- Чому ти ще тут?
- Мені потрібно поговорити з наслідним принцом, і я наказую вам повідомити йому про це, - прямо сказав Муронг І Сюань, повністю ігноруючи свого батька, дивлячись на чоловіка середнього віку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чарівний Примарний Лікар
AdventureУ неї було все, вона була всім... Загадковий лідер таємної організації, висококваліфікована в медицині та отрутах, яка вчиняє приховані вбивства. Загинула внаслідок нещасного випадку, і переродилася в тілі знівеченої молодої дівчини. Обличчя спотвор...