~ 24. BÖLÜM ~

164 4 5
                                    

Kafamı kaldırdığımda Emir'in bana bakarken sinirden göz bebeklerinin büyüdüğünü farkedebiliyordum. Sonunda Emir'in bırakabilirsiniz demesiyle iki iri adam beni bıraktılar. Bıraktıklarında kollarımın acısıyla inledim.

Söyleyin bakalım Deniz hanım burada napıyordunuzz!?

Asıl sen nabiyosun yaa!!

Orası seni ilgilendirmez her ise burnunu sokmamayi öğren!

Nedemek her ise burnunu sokma cenke yaptıklarını görmedim sanma!

O başka. Şerefsiz peşimize birileri takmış.

Neden böyle birşey yapsın ki ?

Bilmiyorum küçük hanim neden acaba neden bulursam zaten onu elimden kurtulamaz.

Of herneyse ne yaparsanız yapın tamam ! Dediklerini de duymadım sanma.

Dediklerim ? Ne demişim lan!

Neyse zaten benide sevmiyosun ya ben gidiyim..

Sevmiyomuyum ? Nerden çıktı bu

Offff! Duydum işte öyle diyodun..

Hiç gulcegim yoktu cidden çok sagol yaaa

Yaa ne gülüyosunnn bee gülmeeee

Yavrum bak ben orda..

Sen ordaaa?? yavaşça bana doğru gelmeye başladı o her yaklaşında kalbim daha da hızlı atmaya başlıyordu.

Senii..

Abi adam kaçmıss

Of yine mi bunlar adam kaçmış derken ! Of Emir off

Ne demek kaçmış lan bi adama sahip çıkamıyonuz mu!!

Abi pencereden kaçmış.

İyi b*k yediniz çabuk bulun onu bana bu sefer elimden kurtulamıcak!!

Of noluyo burda yoksa cenkten mi bahsediyorsunuz!?

Evet o p*cten bahsediyorum! Hadi sende eve dolanma buralarda evden de cikmiyosun o şerefsiz size gelirse de bana haber veriyosun!

Of Emir offff! İyi gidiyorum..

Bak bana tavır yapma yürü hadi bakıyorum ben direk eve gidiyorsun dedim.

Tamam be öküz.

Salak mal. Bi insan bu kadar öküz olmasın ya offf. Ama tam söylüyordu söylemedi meraktan catlarim ama ben şimdi ya uf. Ne dicekti acaba kesin sevmiyor artik beni tabi tabi zaten bunun başka ne açıklaması olabilirdi ki ..

Eve gidince hemen odama çıktım. Direk kendimi yatağa attım. O kadar yorgun hissediyordum ki ....

Uyandığımda hava karanlıktı. Fuckk gece olmuş. Kaç saat uyuduysam artık. Telefonuma tanımadığım bir numaradan mesaj gelmişti.

Sana kendimi affettirmeye geldim..

Tam o sırada pencereden bi ses geldi. Korkudan olduğum yerde sıçradım. Pencereden sesler gelmeye devam ediyordu.. Sonunda pencerem yavaşça açılmaya başlayınca yorgani kendime doğru çekmeye başladım. Korkudan ne yapacağımı bilemezken pencerem sonuna kadar açılınca hassss.....

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin