Selam canlarim çok bekletmedim umarım :D
Of bu mesajları kim atıyor bana. Artık bu durum iyice canımı sıkmaya başladı. Birisi beni mi takip ediyor ? benimi izliyor ? neyin peşinde bu kişi ? Aklımda deli sorularrr offf fuckkk. . .
Annemler benden birsey gizliyorlar ama neee neee neee??? Bunu öğrenmenin bir yolu olmalı. Şimdi gidip anneme sorsam söylemeyecek biliyorum. En iyisi oluruna bırak yapacak başka birşey yok .
Sen bulursun ne yapacağını hiç merak etme seni çok iyi tanıyorum küçüğüm ...
Allahım yine başladı mesajlar seni çok iyi tanıyorum derken ... beni tanıyan birisi kim kim off kafayı yicem resmen. Hem düşüncelerimi mi okuyon anlamadım gitti.
Daha ne duruyorsun harekete geçme zamaniiiii!!! Aradığını bulmak istiyorsan bunu yapmalısın hemde hemen.
Ne biliyim olum neyin kafasını yaşıyon sen yaa ahah allahım yarabbim sen sabır ver bana.
Bazen en yakınındaki insan sana en büyük kazığı atan olabilirmiş. . . Tabi yaa buldum.
Hemen aşağı koşup ormanda yürümeye başladım. Aklımda binbir türlü düşünceyle yürürkenee emir in telefonda konuştuğunu gördüm. Fırsat bu fırsatken arka kapıdan içeri girmeye karar verdim. Yavaşça arka tarafa doğru ilerledim. Şansıma kapı allahtan açıktı.
Arka kapıdan içeri girdiğimde karşıma direk mutfak çıktı. Mutfak kapısından içeri girip ses çıkarmadan merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladım . Her basamağı atlayışimda kalbim daha da hızlı atmaya başlıyordu. Heyecan ve korkuyu aynı anda yaşıyordum.
En sonunda merdivenlerin sonuna geldiğimde karşıma 4 tane oda çıkmıştı. Hangisine giricem diye düşünürken......
Aşağıdan kapının hızla çarpilmasiyla
birden paniğe kapılıp herhangi bir odaya daldım. Kapıyı arkamdan yavaşca kapattım. Arka mi dönecektim ki aman allahım buda neee ama ama senin burda ne işin varr ??? ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMAN
Teen Fiction~Karanlıktan kim olduğunu çıkaramadığım birisi bana doğru geliyordu. O her yaklaşında kendimi geriye doğru çekip burdan çığlık atarak uzaklaşmak istiyordum ama o an olduğum yerde kalıp onun bana gelişini izlemekten başka birşey yapamıyordum. En sonu...