~ 9.BÖLÜM ~

404 14 1
                                    

Eve geldigimde saat gec olmustu. Annemler uyuyorlardi. Odama cikip yatagima uzandim. Emirin soyledikleri biryandan hosuma gitmisti biryandanda beni tedirgin etmisti. Erkeklere olan guvenim fazla olmadigi icin Emirede guvenmek konusunda gucluk cekiyordum. Cenkin bana yasattigini Emirin yasatmasindan gercekten korkuyordum onun haricinde sanirim bende Emiri seviyordum. Beni ona ceken birseyler vardi bu cok garip bir duyguydu ona kosulsuz bir bicimde baglanmistim.

Gece gec saatlere kadar onu dusunmekten gozume uyku girmedi. Sabah olunca anca uykuya dalabilmistim. Gec saatte uyudugum icin kalktigimda oglen olmustu. Saat 1 e geliyordu. Telefonuma baktigimda 3 tane mesaj gelmisti.

Gunaydin guzelim.

Uyuyan guzel hala uyanmadin mi?

Yavrum uyaninca bana mesaj at.

Gunaydin daha yeni uyandim.

2 dk sonra mesaj geldi.

Kahvaltini yap asagida olucam.

Tamam

Uzerimi degistirip asagiya indim biraz biseyler atistirip direk disari firladim. Emir evimizin onunde beni bekliyordu.

Gunaydin canim baya iyi uyudun

Gece uyku girmedi gozume ondan baya uyudum

Him peki

Ee nabiyoruz

Sen ne yapmak istersin

Ailenle mi kaliyorsun burada ?

Eevet

Him annen babanla yani

Sayilir

Sayilir ??

Sey benim babam oldu.

Cok uzuldum kusuruma bakma hatirlatmak istemezdim.

Onemli degil ya neyse biraz gezelim mi soyle

Tamam olur

Istersen bize gidelim

Yoo boyle iyi

Gidelim istee

Iyi tamam.

Niye bu kadar israr ediyo anlamadim. Herneyse herzaman ki gibi onun dedigi olsun. Burnuma hic iyi kokular gelmiyo ama neyse.

Neden buraya geldik

Bilmem beraber takiliriz sizin evide gormek isterim

Ha tabi neden olmasin

Gulumseyerek cevap verdi.

Burda annenle beraber yasamak ormanda zor olsa gerek

Evet cok zor bunu sen anlayamassin tamam mi

Tamam neden kiziyorsun

Durmadan bu konu hakkinda mi konusacagiz ?

Benim hatam ozur dilerim.

Tamam guzelim asil ben ozur dilerim sanirim biraz sert ciktim sana boyle davranmamaliydim.

Tamam sorun yok uzulme dedim gulumseyerek oda gulumseyerek karsilik verdi. Gulumsemesi gercekten cok hostu...

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin