~ 12.BÖLÜM ~

403 14 0
                                    

Ama once ayagimdakinden kurtulmam gerekiyordu.

Ayagimdaki zinciri cozmeye calisiyordum. En sonunda nasil olduysa cozmeyi basarabildim.

Sans hep benden yana.

Yavasca zinciri ayagimdan cikarip baska bir yere bagladim.

Tualetin ustundeki cama ulasabilmek icin icerideki tabureyi yavasca alip uzerine ciktim.

Cami acip yavasca kendimi yukari dogru ittirdim.

Zorda olsa kendimi disari cikarabildim. Evin birinci katinda oldugumuz icin rahatca cikabildim.

Etrafta kimse var mi diye goz attim ama kimse yoktu.

Sadece evin on tarafinda iki kisi bekliyordu.

Onlara gorunmeden evin dis kapisina dogru yavasca ilerledim.

Hasss.. kapida iri yari iki tane adam nasil cikicam simdi disari pufff..

Lanet olsun gorduler benii kac kacc tabana kuvvettt..

Arkami donup kosmaya baslicakken sanki duvara carpmisim gibi oldum. Buda kim dicekken bi baktim yine ayni cocuk off simdi yakalandim iste.

Senin ne isin var burda dedi sesi garip cikiyordu.

Seyy benn..

Tamam anladim birdaha olmasin yoksa cok kotu olur deyip beni tuttugu gibi kucagina alip iceri goturdu.

Kollarina dikkat ettimde oldukca kasliydii. Tas cocuga benziyor ama birde yuzunu goreydim eyiydiii...

Gir bakalim iceri deyip odaya soktu beni ardimdan oda iceri girdi.

Birdaha disari kacarsan annenleri asla goremezsin tamam mi dedi

Kekeleyerekte olsa Tamam diyebildim.

Sonra ipi alip yine beni sandalyeye oturtup ellerimi kollarimi bagladiktan sonra bandi agzima yapistirirken Simdi uslu kiz ol ve burda otur bakalim dedii.

Yok canim bende kalkip gobek atmayi dusunuyodum te allahimyaa.

En sonunda agzimida bantladiktan sonra disariya cikip kapiyi kilitledi.

Iste yine yalniz kalmistim..

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin