Merhaba arkadaslar umarim bolumu begenirseniz yorumlarinizi bekliyorum :)
Citlik alandan karsiya gectim. Bian ruzgarin esmesiyle irkildim. Ormanlik alanda yurumeye basladim. Acaba neden tehlikeli bolge yazmislar anlamis degilim. Ormanda yururken ismimle seslenilince arkami dondum. Kimse yoktuu. Heralde bana oyle geldi deyip yurumeye devam ettim. Burasi biraz sogumaya baslamisti. Ileride cevresi cevrili olan bir ev gordum. Oraya dogru yurumeye basladim. Evin onune dogru giderken disarida birisini gordum.
Heyyy merhabaa
Merhaba
Biz az ileride oturuyoruzda yeni tasindik yuruyuse cikmistim bende
Peki tanistigima memnun oldum deyip elini bana dogru uzatti
Bende memnun oldum ee siz burada ne zamandir oturuyorsunuz ??
Biz ı fazla olmadi aslinda birkac yil once
Him peki rahatsiz ettim ben gideyim artik
Tamam d... bb
??? ne diyecekti acaba diye dusunurken yoluma devam etmeye basladim yuruken arada kafami geri cevirdigimde o seksi bakisiyla hala bana bakiyordu ah kahretsin sende nesin boylee ... ohom ohom neyse evet yuruyuse devam ediiyoruzz deniz hanim.. Niye gidiyim diyosun kallsaydinn nolurduuuu neyse annemi arayayimda merak etmesin.
Biraz yurudukten sonra geri donmeye karar verdim. Tekrar mal gibi o cocugun ordan gecmemek icin evlerinin arkasindan dolasmaya karar verdim. Yavasca arkadan ilerledim.
Boyle yaparak bana gorunmeyeceginimi saniyorsun yoksa ??
Haasss.. Kafami yukari kaldirdigimda cocugun pencereden bana baktigini gordum
Anlamadim??
Bence sen ne demek istedigimi anladin bu arada ismimi soylemedim ben Emir.
Bende Deniz
Tutmiyim ben seni hadi bakalim
Sagol .. kustahhhh senii dalga geciyor bide neyse deniz sakinn ol sakiinn
Ormanda ilerlemeye basladim. Telefonumun calmasiyla irkildim. Arayan annemdi.
Efendim.anne
Kizim.hadi nerede kaldin yemek yiyecegiz
Tamam geliyorum.
Citlerle kapali alandan tekrar atlayip evimize dogru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMAN
Novela Juvenil~Karanlıktan kim olduğunu çıkaramadığım birisi bana doğru geliyordu. O her yaklaşında kendimi geriye doğru çekip burdan çığlık atarak uzaklaşmak istiyordum ama o an olduğum yerde kalıp onun bana gelişini izlemekten başka birşey yapamıyordum. En sonu...