~ 25.BÖLÜM ~

80 2 0
                                    


Karanlıktan kim olduğunu çıkaramadığım birisi bana doğru geliyordu. O her yaklaşında kendimi geriye doğru çekip burdan çığlık atarak uzaklaşmak istiyordum ama o an olduğum yerde kalıp onun bana gelişini izlemekten başka birşey yapamıyordum. En sonunda yatağımın yanına gelip bana dokununca tam çığlık atacakken eliyle ağzımı kapatıp bunu yapmama engel oldu. Kulağıma doğru eğildiğinde nefesini ve sıcaklığını hissedebiliyordum. Elini çekip kısık bir sesle sana kendimi affettirmeye geldim deyişi ve ses tonundan o olduğunu anlamıştım. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki heran bayılabilirdim. Sonunda yüzünü bana dönüp ; affet beni bitanem affet sana bunu yapmak istemedim...

Gözlerimi actigimda sabah olduğunu farkettim. Basım çok ağrıyordu fuckk. Gözlerimmm. Bu kadar uyursam olcağı bu. Ama bi sn dün olanlar pencere..? Olamaz. Hemen yatağımdan fırlayıp pencereye koştum açık değildi zorlanmamisti da. Off inanmıyorum hepsi rüyamıydı şimdi ?? Hayır ya olamaz ama gerçekti yada gerçek gibiydi.

Hemen ona mesaj atıp bunu öğrenmek gerek yoksa meraktan catlayabilirim.

Selam bugün ormanda buluşalım mi yarım saat sonra olur mu ?

Uff acaba yanlış mı yapıyorum ya off.

Tamam yarım saat sonra ordayım..

Oov yes işte bu. Ee ben ne dicem ona aa canım ya dün gece pencereden gelen sen miydin mi dicem öf allahım ya kafayı yicem neyse buluruz bişeyler.

Anneeeeeeee! Ben ormanda dolaşıcam biraz merak etme gelirim 1 saate kadarrrrrr hadi çıktım bennn.

Bişeyler karıştırıyosun ama neyse hadi geç kalma.

Tamaaaaamm..

Ormanda emirlere doğru yürümeye başladım. Emir ortalıkta yoktu. Daha çıkmamış ti heralde oysaki ben 5 dk sonra çıkmıştım. Birden arkamdan bi ses geldi. Arkamı döndüğümle çığlık basmak bir oldu.

Emirrrrrr! Aklımı alıyordun Napiyorsun sen

Korktun mu bebeğim

Korktum tabiki birden arkamda beliriyorsun falan herneyse

Eee söyle bakalım ne var

Ne mi var

Çağırdığına göre birsey soliyeceksin degil mi

Evet aslında ya şey dün gece evdemiydin sen dicektim te yani

Neden merak ediyorsun ki bunu

Uf öylesine sole işte nolcak ki

Tamam öyleyse evet evdeydim

Him peki tamam

Noldu bişey mi var varsa sole hallederim hemen

Of yok emir nasıl halletceksin merak ediyorum doğrusu

Oflama bana özledim zaten seni

Hii tabi anlıyorum

Bize gidelimmi film fakan takılırız bebegim

Yok belki sonra olabilir bi isim var da sonra izleriz

Tamam sen nasıl istersen

Oldu ozaman görüşürüz

Görüşürüz bebegim

Girişiriz bibigimm uf sinir ya kesin oydu ama solemiyor o değilse de kim ama oydu ya eminim eminim başka secenek kalmıyor ki cenk olcak hali yok ya...

Cenk acilen konuşmamız lazimmmmmmmm

Konuşalım da bir sorun yok demi?

Yok yani var aslında hadi çabuk bize gelmen gerek

Tamam geliyorum hemen.

- Ah küçüğüm benim birisi bitiyor diğeri başlıyor ama sakın pes etme bu savaşı eninde sonunda sen kazanacaksın sakın sana yalan soleyenlere kanma ve kendi doğrularınla kal her zaman sana bir tavsiyem ...

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin