Seni kaçıranin kim olduğunu öğrenmek mi istiyorsun ? Ozaman sana söyle birsey diyeyim bazen en yakınındaki insan sana en büyük kazığı atan olabilirmiş bende bunu öğrendim merak etme yakında sende öğreneceksin küçük hanim...
Buda ne şimdi ne demek istiyor bu hem beni nereden tanıyor telefonumu nereden bulmuş onu bunu bıraktı benim kaçırıldıgimi nereden biliyor... Offff bazen en yakınındaki insan sana en büyük kazığı atan olabilirmiş derken neyi kastediyorduki.
En yakınımdakii kişi annem babam ama onlar böyle bişey yapamicaklari için başka başkaaa...
Emirrr!! Hayır canim Hayır o böyle birşey hayatta yapmazzz demi?? Yaaa.. Hemen Emiri bulmam gerek.
Hemen üzerime değiştirdim ve emirlere doğru yürümeye başladım. Emir bahçede birseylerle uğraşıyordu beni görünce işini bırakıp yanıma doğru yürümeye başladı.
Selam güzelim hangi rüzgar attı seni buralara ..
Seyy ben sana birsey söyleyeceğim
Söyle bakalım
Bu sabahh telefonuma bir mesaj geldiii
Kim atmış ?
Bende bilmiyorum numara telefonumda kayıtlı değil mesaj da şöyle yazmış
Seni kaçıranin kim olduğunu öğrenmek mi istiyorsun ? Ozaman sana söyle birsey diyeyim bazen en yakınındaki insan sana en büyük kazığı atan olabilirmiş bende bunu öğrendim merak etme yakında sende öğreneceksin küçük hanim...
Hmm sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında
Ailem olabileceğini düşünmüyorum sonraa
Sonra da ben demi deniz ? Ben benim olduğumu düşünüyorsun biliyorum yani bana bu kadar mı güveniyorsun ? Bravo sana ...
Yaa emir ben öyle demedim lütfen böyle yapma yardimci olurmusun bana biraz anlayışlı ol lütfen öncelikle bu mesajı kim atmış olabilir onu bulmamız gerekiyor
Bırak ya
Emirrr!!!
Benim işlerim var sonra görüşürüz bb
Emi....
Off lanet olsun yaaa fuckkk.... Sanki bişey dedik allahım ya hemen trip trip .. Yardımcı olduğun için çok sağol yani ..
Trip atmayipta ne yapsın kii inkar edicek tabi söyleyeceğini mi düşündün küçüğüm ah ah daha yolun çok başındasin bilmediğin okadar çok şey var kii...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMAN
Teen Fiction~Karanlıktan kim olduğunu çıkaramadığım birisi bana doğru geliyordu. O her yaklaşında kendimi geriye doğru çekip burdan çığlık atarak uzaklaşmak istiyordum ama o an olduğum yerde kalıp onun bana gelişini izlemekten başka birşey yapamıyordum. En sonu...