Sabah uyandigimda saat 8.30 du . Telefonuma baktigimda Cenkten mesaj geldigini gordum. Size Cenki tanitmadim. Kendisi eski sevgilim olur. Ve bitirdigimizzzz liseninde sahibinin oglu olur. Kac kere soylesemde ayrildigimizi hala kabullenemedi ve simdide durmadan mesaj atip ariyor.
Mesaja baktigimda ormanda saat 9 da seni bekliyorum yaziyordu. Neeee ?? bizim nerede oturdugumuzu nereden ogrenmisss yaaa of. Al iste tabiki annemden. Ha annemde Cenki cok seviyor ondan ayrilinca oda hazmedemedi tabiki. Hemen kalktigim gibi uzerimi degistirdim ve ormana dogru yurumeye basladim. Cenk evimizin biraz ilersinde agaca yaslanmis beni bekliyordu. Beni gorunce yuzunde hafif tebessum olustu ve bana dogru yurumeye basladi.
Askim gelmissin
Ne askimi lannnn ...
Deniz lutfen boyle yapma cok uzuluyorum.
Sen onu baska kizlarla birlikte olmadan once dusunseydin hayvan.
Deniizz beni sinirlendirme deyip kolumu eliyle sıkıyordu canim oldukca aciyordu
Ah birak kolumuuuu canimi acitiyorsun Cenkkk!!!
Kolumun acisiyla inlerken birden karsidan bir yuz belirdi Cenki tuttugu gibi yere yapistirdi ve allah ne verdiyse dalmaya basladi benim icinde vur benim icindee
Ne yapiyorsun lan sen kiza cabuk git buradan bidaha gormucem kizin yaninda seni !
Sen iyimisin kolun aciyor mu ?
Iyiyim ben.
O it de kim oluyor
Sey eski sevgilim pesimi birturlu birakmiyorda herneyse ya sanada tesekkur ederim.
Sorun degil bidaha bulasamaz zaten.
Umarim oyle olur. Ben eve gideyim gelmekle hata ettim zaten.
Deniiz.
Efendim?
Bir ara birseyler yapalim mi yani yanlis anlama arkadasiz sanirim o acidan
Olur yarin burda bulusalim mi ?
Tamam beni kirmadigin icin sagol
Peki yarin gorusuruz
Gorusuruz
Yess iste bu yerim lan seni tas cocuk ya sonunda birlikte birseyler yapabilecegiz cok mutluyum yaa....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMAN
Fiksi Remaja~Karanlıktan kim olduğunu çıkaramadığım birisi bana doğru geliyordu. O her yaklaşında kendimi geriye doğru çekip burdan çığlık atarak uzaklaşmak istiyordum ama o an olduğum yerde kalıp onun bana gelişini izlemekten başka birşey yapamıyordum. En sonu...