~ 16. BÖLÜM ~

319 16 0
                                    

Sanırım emir e aşık olmuştum. Onu düşünmediğim bir zaman neredeyse yoktu. Hem aklımdaydi en önemlisi kalbimde. Telefonda müzik dinlerken mesaj geldi. Mesaj emirden di. Hemen sabırsızlıkla mesajı açtım.

Güzelim kapının önündeyim seni bekliyorum ...

Allahım sana geliyorum. Hemen yataktan fırladım. Üzerime hirkami geçirip yavaşça aşağı indim. Annemlere yakalanmadan dışarıya çıktım. Dışarısi acayip karanlık ve urkutucuydu.

Arkadan bir el bana dokundu. . .

Yaa nabiyosun aklımı alıyordun

Haha korkma yavrum. Benim yaa gel bakayım yanıma deyip belimden tutarak beni kendisine doğru çekti..

Korkudan napacagimi bilmiyordum..

Gözlerini gözlerime dikmis öylece bana bakıyordu ...

Bense gözlerimi başka bi tarafa çevirdim ama hala bana bakıyor olduğu anlayabiliyordum.

Daha sonra kendimi elinden kurtararak uzaklaştım..

Rahatsız olduysan birdaha yapmam

Yok böyle daha iyiyim

Pekii.

Neyse ben birazdan giderim ne için çağırmıştin

Iiiii şey öğrenebildin mi annenler birsey biliyormuymus?

Hayır ama benden gizledikleri birsey var eminim

Ne olabilir ki sacmalama hem senden neden gizlesinler

Off sen nereden bilebilirsin ki gizlediği birseyler var eminim! !!

Tamam bişey demedim kızma yavrum

Yavrum deyişine kurban olam allahım... Ohm ohm neyse biraz ciddi olalım.

Hi tamam

Şey bideee

Efendim ??

Seni seviyorum güzelim. . . Deyip hafifçe dudagima bir öpücük kondurdu

Yüzüm heyecandan kipkirmizi olmuştu emindim ne yapacağımı bilemez bir halde orda öylece ona bakıyordum.

Oda bana bakıp sıritiyordu. Alla alla çok komik beyefendi gülün bakalım siz son gülen iyi güler mis ha ha ha. . .

Iii şey ben gidiyim annemler farketmeden

Tamam yavrum iyi geceler

Görüşürüz iyi geceler

Eve girince mesaj at unutma

Offf allahım Tamam .

Eve girince emir e mesaj atıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim...



ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin