~ 2.BÖLÜM ~

931 20 2
                                    

Arabadan esyalar inip iceri tasinana kadar bende evin icerisini gezme firsati buldum. Alt katta kocaman bir salon ve mutfak vardi merdivenlerden yukariya ciktim. Karsimda kucuk bir oda ve yaninda birtane daha acaba hangisi benim odam olacak diye dusundum. Bu ev gercekten oldukca buyuktu ister istemez insan urkuyordu. Acaba yakinimizda oturan birileri varmidir en azindan canim sikilmazdi.

Butun esyalarimiz yerlestirilmisti. Benim odam merdivenlerden cikinca hemen karsidaydi yatak odasi ise carprazimda kaliyordu. Diger oda ise bosta duruyordu. Henuz o odanin ne icin kullanilacagi hakkinda bir fikrim yoktu. Belki esyalarimi koyacagim biryer olabilir herneyse. Odada oturmus can sıkıntısından olucekken en iyisi disariya cikayim ve biraz kesif yapayim dedim..

Uzerime rahat birseyler giyip disariya ciktim. Evin sag tarafina dogru yurumeye basladim. Evimizin sag tarafinda kalan kisim ormanlik alandi. Gercekten burasini cok sevmistim. Tam bana gore bir yerdi. Ormanlik alanda ilerlemeye basladim. Agaclarin boylari oldukca uzundu. Tam piknik yapilacak yerdi. Belki bir gun burada oturup yapabiliriz. Hem agaclarin golgesinde super olurdu. Orman temiz hava yesillik kuslarin sesi burasi insanin icini ferahlatiyordu.

Ormanda yururken ileride bir bolgenin citlerle cevrili oldugunu gordum. Tabelayla uzerine Tehlikeli Bolge Girmeyiniz yaziyordu. Alla alla buda ne demek ki.. Aman ne olucak gir gitsin diyordu bir tarafim ama diger tarafimda biraz tirsiyordu. Of ne olucak dedim ve Allah ne verdiyse daldimm...

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin