~ 23. BÖLÜM ~

218 3 2
                                    

Bu mesajları kimin attığını bulmam gerekiyordu hemde biran önce.

Kesin Cenk biliyordur hem bana Emir hakkında da birseyler söyleyen oydu hemen cenk le konuşmam gerekiyor.Ama en son Emir onu bizim evimizden kovmuştu ve bende mal gibi öyle durup birsey yapamamıştım. Herneyse şansımı denemekten başka yapabileceğim birsey yok sanırım.

Cenk hemen konuşmamız gerekiyor. Olanlardan sonra konuşmak istemeyebilirsin anlıyorum ama acil lütfen 1 saat sonra orman da buluşalım seni bekleyeceğim.

Cenk cevap bile vermemişti fakat geleceğini düşünüyordum gelmeliyydii! 1 saat geçtikten sonra dışarı çıkıp ormanda yürümeye başladım. Citlerin oraya geldiğimde onu beklemeye başladım.

5 dk , 10 dk , 20 dk allahım yook kesin gelmiyecek derken birisinin bagırıs seslerini duyunca oraya doğru yöneldim. Bu seslerrr. . Emir lerin evinin oradan geliyordu. Tabikide merak catliyacagima gitmeye karar verdim.

Evlerine yaklaştığımda aman allahım !! tam çığlık atacakken elimle ağzımı kapatip bir ağacın arkasına saklandım.

Emir ve yanında birkaç kişi oldukça iri bir kaç kişi demeliyim Cenk i bir ağaca baglamislar bir şeyler konusuyorlardi. Ne konustuklarini duyamiyordum. Sessizce bir kaç ağaç yakınlasip onları dinlemeye başladım.

Kiminle çalışıyorsun lan sen çabuk söyle !!! Cenk ve biriyle çalışmak nediyordu bu Emir allahım.

Kimseyle çalıştığım falan yok bırakın olum beni burdan kurtuliyim sizin için iyi olmucak! Off deliricem Ne diyor bunlar..

Peşimizdeki kim lan ozaman kimi tuttuysan ona söyle olumlerden olum begensin Ölmek mi ne diyo bu Emir öf çok tirstiyorum.

Merak etme çok yakında ogrenirsin demesine kalmadan Emir yumruğunu Cenk in suratına geçirdi!

Ayrıca seni buralarda bir daha gormiyecegim demedim mi Denizin peşinde sin hala demi laan !!

Eski sevgilim olum sana noluyor ayrıca onu gercekten sevmediğini herkes biliyor!

Evet .. Evet mi haa !!?? Daha lafına devam etmeden bunu daha fazla dinlemeyecegim deyip yavaşça ordan uzaklaşırkenn fuckk iyiki de ses çıkarmadan Emirrr! ! Benim olduğum yere doğru bakmaya başladı. Lanet olsun görmemistir inşallah !

Tabana kuvvet deyip koşmaya başladım. Onunda arkamdan geldiğine yüzde yüz emindim. Citlerin oraya yaklaştığımda arkama dönüp baktığım da kimse yoktu. Biran durup etrafıma bakindim ama kimseyi göremedim. Sanırım onu atlatmistim. Arkami dönmemle sanki duvara carpisim gibi oldum lanet olsun fuck.
Bunlar onlar yani o iri olanlar.

Küçük hanim bizimle geliyorsunuz. Küçük hanim mis mis mis alla alla ya sen kimsin bana küçük hanim diyorsun bu günlerde de önüne gelen onu diyor zaten..

Gelmiyorum ben sizinle ayrıca niye geliyormuşum??

Bunu patrona gidince kendin sorarsın deyince ikiside kolumdan tutup beni havaya kaldırdılar. Emir lerin oraya kadar havada gitmek çok eğlenceliydi gerçekten. Emir beni kesicekkk of.

Sonunda ikiside beni birden yere bırakıp patron kızı getirdik demeleriyle konuştukları kişiye bakıp içimden son dua mi etmeye başladım..

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin