~ 10.BÖLÜM ~

415 11 0
                                    

Gozumu actigimda bir sandalyede oturmus ellerim bacaklarim baglanmis agzim bantli bir sekilde oturuyordum. Etraf karanlik aksam olmus diye dusundum. En onemliside beni buraya kim getirmistiii. En soon Emirin yanindaydim sonrasini hic hatirlamiyorum yoksa Emirrr mi? Yok ya niye boyle birsey yapsin cok sacma ee ozaman kim yapti bunu ama onun evindeydim.Oofff nabicam ben derken odanin disindan ayak sesleri duyulmaya basladi. Benim bulundugum odanin kilidi acilmaya baslandi ve iceri yuzunde garip bir maskeyle birisi girdi. Ben agzim bantli olmasina rahmen sesler cikarmaya calisiyor ve yerimde sandalyeyle hareket ediyordum. Ama o bunlari hic umursamiyor gibi gorunuyor oylece bana bakiyordu. Sonra bana dogru yaklasip agzimdaki banti birden cekiverdi.

Ahh nabiyorsunn sen yaa benim burada ne isim varrr sen kimsiin hemen coz beni seni salak!! dememle karsimdaki adini cismini bilmedigim kisi bana tokadi gecirdi..

Ne yaptigini saniyorsun senn haa bana iskencemi etmeye karar verdin simdide ??

Hicbirsey demeden yanimdan cekip gitti ha tabiki agzimi bantlamayida unutmadan.

Burasini daha once hic gormemistim tabi nerden gorucektim aptal kafam. Beni kim bu hale getirdiyse varryyaaa. Annemle babam meraktan oluyor olmalilardi allahim nabicam ben.

Icerisi zifiri karanlik olmustu camlar kapaliydi ve hic isik yoktu etrafta. Camlari birseyle kapatmislardi karanlikta tam cozemiyordum. Tabi akillica disarisini gormemde engellenmis boylece her kim yaptiysa isini ustaca yapmisti. Gerci gorsem ne fark ederdi inanin bilmiyorum belkide bir nedeni vardir ? .

Cebimde telefonum vardi tabi alinmisti serefsiz telefonumuda almis ne bok yicem simdi ben burada fuckk.

Ben kara kara dusunurken uykuya dalmisim..

Saat 06.00

Sabah gozumu actigimda pencereden hafif isik geliyordu. Sabah olmus diye dusundum. Tabi en onemliside ellerim ve ayaklarim cozulmustu. Oh be sonunda. Sandalyenin yanina konmus yiyecek ve iceck birseyler vardi. Karnim kurt gibi acikmisti. Hemen oturup tikinmaya basladim. Tepsideki herseyi silip supurdukten sonra oturup duvara yaslandim. Oylece oturup mal mal bekliyordum. Sonra ayak sesleriyle birden irkildim. Kapinin kilidi acildi ve iceri girip kapiyi kapatti. Yanima gelip kollarimdan sıkıca tutmaya basladi ben aciyla inlerken beni sandalyeye oturttu ve gerisini gercekten hatirlamiyoruum..

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin