Ceenkkk! Senin ne işin var burdaaaa...
Hemen ağzındaki bantı çıkarttım..
Sessiz ol o psikopat in sizi burda yakalamasini istemessiniz umarım deniz hanim !
Yaa bunu sana nasıl yapar ama ama emirrrr..
Yaa senin sevdiğin o çocuk psikopatin teki anlıyor musun beni ne hale getirdiğine bir baksana ne düşünüyorsun ha ?? Mutlu musunuz deniz hanim söyleyin bakalım ?
Benim ne suçum var be salak
SENİN SUÇUN BENIM LE ÇIKMAKTI DENİZ !
Sen istedin hatırlıyorsan çokta meraklı değilim sana.
Sen onu bunu bırakta buradan nasıl cikacagimizi düşün !
Ilk defa hak veriyorum sana cenk ! Önce ellerini ayaklarını bi çözelim de sonra düşünucez hemen cenk in ellerini ve ayaklarını çözdüm ..
Sen buraya nasıl girdin acaba hangi g..le
Bak benimle düzgün konuş yoksa seni tekrar bağlarim kacarim burdan
Neyse söylemezsen söyleme bir yolunu bulup dışarı çıkmalıyız Denizcigim!
Ama nasıl nasıl. ... buldum sanırım
Nasıl ?
Yatağın üstünden çarşaflari alıp uçlarını birbirine bağlamaya başladım Hadi ne bakıyorsun yardım et sende nasıl kaçıcagimizi buldum daha ne istiyorsun
Aferin aşkım a bee
Surdan bir kurtulalim gostercem ben sana aşkım i manyak
Sarsaflari birbirine bağlayıp aşağı inebilecegimiz uzunlukta yaptıktan sonra pencereyi açıp sarsafi aşağıya sarkittik.
CENK aşağıdan sesler geliyor hızlı olsak iyi olucak hadi ilk sen in ben burdan bakcam sana
Hayır olmaz ilk sen iniceksin! !
Seninle kavga edicek durumda değilim tamam ben iniyorum..
Pencereye çıkıp sarsafa sıkıca sarıldım ve kendimi yavaş yavaş aşağıya itmeye çalıştım.
En sonunda ayaklarım yere değmisti.
Yukarıya bakıp cenk in inmesini bekliyordum bekliyordum bekliyordum ....
En sonunda dayanamayıp kısık bir sesle cenk cenk diye bağırmaya başladım.
Ama cenk ten hiçbir eser yoktu lanet olsun !! Yoksa emir miii? ??? Hayır ya olamaz hemen kacmam gerekiyorrrrr....
Cenk i orda bırakıp ormanda hızlıca koşmaya başladım o kadar hızlı kosuyordum ki kalbim yerinden fırlayacak gibi hızlı atıyordu ben hala koşmaya devam ediyordum hemde arkama bakmadannn....
Tehlikeli bölgeyi geçmeye az bir şey kaldığında yanımdan birisini gelip beni kendine doğru öyle bir çekti ki neye uğradığımi şaşırdım.
Hayirr nolurr düşündüğüm kişi olmasın nolurrrr........!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMAN
Teen Fiction~Karanlıktan kim olduğunu çıkaramadığım birisi bana doğru geliyordu. O her yaklaşında kendimi geriye doğru çekip burdan çığlık atarak uzaklaşmak istiyordum ama o an olduğum yerde kalıp onun bana gelişini izlemekten başka birşey yapamıyordum. En sonu...