~ 11.BÖLÜM ~

366 12 0
                                    

Uyandigimda etraf yine karanlikti. Ellerim kollarim ve agzim bantli bir sekilde sandalyede oturuyordum. Birden kapinin disindan konusma sesleri geldi.

Kiziniz elimizde eger kiziniza kavusmak istiyorsaniz dediklerimi harfiyen yapmalisiniz diyordu lanet olsun beni kacirdiklari yetmeyip kesin ailemde para karsiliginda beni geri vereceklerdi.

Simdi beni iyi dinleyin kizinizi bir daha gormek istiyorsaniz polise haber vermeyin tabi gormicem diyorsaniz buyrun arayin polisi seni pislik heriffff off

Evet istedigim para miktari 5 trilyonn. Evet yanlis duymadiniz istedigim parayi atacagim adrese sadece 1 kisi getiricek polisi ise karistirirsaniz kizinizi bir daha goremessiniz ohaaa 5 trilyon mu devee naptin yaa babam nasil bulucak bu kadar parayi iste simdi bittim ben.

Ses bir sure sonra kesildi. Allahim annem ve babam o parayi odeyemezse nolucak kesiin oldurucekler benii. Ne istiyolar bizden of.

Birden disaridan ayak sesleri gelmeye basladi. Kapinin kilidi acildi ve garip maskeli kisi iceri girdi. Elinde tepsiyle yanima geldi. Agzimi acti. Tepsiyi onume birakti. Ellerimi cozup karsimda dikilip beni izliyordu. Tepsiyi elime alip yavasca yemeye basladim. Karnim baya acikmisti ustelik tualetimde vardi fuck.

Seyy benim tualetim varr..

yanima dogru yaklasip ayaklarimi cozdu. Cebinden zincir gibi birsey cikarip ayagima bagladi. Sonra pesinden benide cekistirip tualetin onune geldik.

Eliyle kapiyi ittirip icerisini gosterdi bende iceri girdim kapiyi kapattim zincir oldugu icin tam kapanmiyordu. Tualeti incelemeye kacicak biryer olup olmadigina baktim ki sanirim kacicak bir delik buldum nihahah....

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin