~ 14.BÖLÜM ~

363 12 0
                                    

Amaa amaa burasii benim odamm.. Allahim yoksa ruyadamiyim noluyorr..

Hemen yatagimdan firlayip asagiya indim.

Anneeeeeeee!!!!

Kizziiimm

Ruyada degilimm demii siz gerceksinizz ??

Evet yavrum gercegiz sonunda sana kavustuk

Sizi cok ozledim ama ben deyip aglayaram annemle babama kosup sarildimm. Ve mutlu soon falan

Benim hemen Emiri bulmam gerekiyordu gercegi soylemek gerekirse onu cok ozlemistim annemlerin parayi veerip vermediklerini yada neler olup bittigini ogrenmedim direk disari attim kendimi. Annemler zarzor olsada izin vermislerdi.

Tabikide Emirlerin evine dogru kosar adimlarla ilerledim. Ve iste kapilarinin onune gelmistim.

Denizzzz!

Emirrr

Ayss askisi yaaaa emiri gorur gormez direk boynuna atladiiim.

Kac gundur bu ani bekliyorum ben biliyomusun ?

Ha evet bende

Ee ben yokken neler yaptin bakalim.

Valla ayni hayatima devam yani ama seni merak etmedim degil tabii

Ozledinmi beni???

Yaa sormaa cok ozlemisiimm

Pek oyle gibi durmuyor ama neyse sen aksine sevinmissindir kesiin ama bana bunu yapanlarii bir bulsamm varyaa cok pis yapicamm.

Annenlerle konusmadinmi belki onlar biseyler biliyordur?

Konusma firsatim olmadi direk sana geldim ama sende pek istemiyosun beni galiba neyse ben gidiyorum bb.

Durr...  deyip kolumdan tuttu beni kendisine dogru yavasca cekip dudagima bir opucuk kondurdu.

Utancimdan ne yapacagima bilemedim ve direk eve dogru kosmaya basladiimm amann allahhiim Emir beni optuu evet evet Emir beni optu...

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin