Bak Deniz o çocuğa güvenmemen gerektiğini söylemiştim. Ve fikirlerimde de yanilmadim. Bana kalırsa birdaha o çocukla görüşme derim tabi bu sana kalmış ama ben senin iyiliğin için diyorum. İlk başta senin kaçırılman sana yalan söylemesi bana göre tabi sonra beni ağaca baglaması benim kaçırılmam sence bunların hepsi tesadüf mü ?
Ya tamam haklısın da bilmiyorum ya kafam çok karışık ayrıca bizden ne istiyo olabilir ki sen birseyler biliyorsun ama söylemiyorsun ayrıca bana gelen mesajlar da buna bi işaret olabilir ne biliyorsan anlatırmısın artık Cenk!!!
Hayır ben birsey söyleyemem sana.
Nasıl söyleyemessinya nasıl? ?
Ya Deniz daha fazla kurcalama işte sonunda çok uzulceksin o yüzden beni dinle ve o çocuktan uzak dur artık
Of cenk offff madem üzülücem ve o çocuktan vazgecmicegimi biliyorsun neden soylemiyorsun ozaman ??
Vazgeciceksin Deniz işte o kadar.
Vazgeçmiyorum Cenk sen bana herseyi anlatmiyorsan bende senin dediklerini yapmam bundan sonra benide arama sakin buraya da gelme birdaha asla!
Ya D-Deni....
Çocuğa bak ya hem benden birseyler gizliyor hemde o çocuktan uzak dur diyor neden neden neden ??? Ne var ki bu çocukta anlamıyorum neden uzak durmam gerekiyorrrrr nedeeeeeeeeen? Diye haykirdigimda ormanda yankı yapmıştı ...
Küçüğüm bazen sana söylenilenler ne kadar acı olsa da asıl gerçekler onlardır bunu zamanla anlıcaksın.
Offf buda ne şimdi. Allahım kafayı yicem bu mesajlar ne anlama geliyor artık sıkıldım bu oyundan.
Kimsinnnnnnnnnnnn kimsin bıktım peşimi birakkkkk diye haykirdim bir kez daha ormanda.
Kimsiiiin sen çık ortaya artık korkakkkk....
Ama bende Denizsem seni bulucam benle oyun oynamak ne demek sana göstericem moruk.
Kafayı yemiş biçimde ormanda sinirle ilerliyor bir yandan da tırnaklarımı yememe engel olamiyordum sinirden deliye dönmüştüm.Takiii...
Deniz. Burda tek başına ne yapıyorsun ?
Şey ben biraz kafa dağıtmak için çıkmıştım da öyle yani.
Pek iyi görünmüyorsunda karşıdan deliye donmus gibi bir halin var
Hiii çok komik gerçekten sende sinirlerimi bozma
Nolduya bişey mi var söylemek istermisin?
Ya Emir bilmiyorum hersey boka sarmaya başladı telefonuma gelen mesajlar cenk hepsi yani deli olmam için yeterli bile
O çocuk mu bişey yaptı lan bekle ona gostercem ben
Emirrrrr! Dur. Bana gerçeği söyle benden birsey gizliyormusun bilmediğim birsey var mı ? Ne biliyim bana hiç yalan söyledin mi bana karşı dürüst ol karşında çocuk yok.
Senden birsey saklamiyorum tek gerçeğim sensin gerisi yalan hem ne saklayabilirim
Bilmiyorum Emir. O gece cidden gerçek gibiydi rüya değildi sanki ve sen bana evdeyim dedin inan bilmiyorum.
Abi abiii..
Ne var lan
Abi kahraman geldi napalım
Kahraman mı ? Ne isi burda
Kahraman kim Emir ??
Bi sn Deniz
Abi bilmiyorum seni soruyo gelsin buraya diyor napalım abi ?
İyi beklesin beni it geliyorum
Deniz benim ufak bir işim var sana mesaj atarım
Ya noluyor ? Anlamıyorum cidden yine ne karıştırıyorsun ?
Deniz! Soru sorma bana ben sana donucem bebegim merak etme.
Offffff delirmemek elde değil hersey bir sorun kafamda deli sorular olucem sanırım ....
Emirden hala mesaj gelmedi halaaaaa...
Acaba evine mi gitsem ne karıştırıyor öğrenmiş olurum evet evet kesinlikle..
Annemlerden habersiz gecenin bi vakti evden çıkmak zorunda kaldım. Ormanda sessizce ilerlemeye başladım. Emir in beni gormemesi gerekiyordu. Yoksa yine yakalanabilirdim. Sonunda evlerinin önüne geldim. Bir ağacın arkasına gizlendim. Emir ve adamları oradaydi. Yanında daha önce hiç gormedigim bir adam da vardı. Sesleri net değildi anlamıyordum. Duyabilmek için daha da yaklastim.
Bana bunu yapmicaktin Kahraman .
Mecbur kaldım sende biliyorsun ve bunu bana böyle ödetemessin Emir Bey
Sana öyle bir ödeticemki gözlerine inanamicaksin Kahraman
Bunu yaparsan eğer bedelini sana çok pis odetirim aklını başına al adam gibi dur yoksa fena olur
Naparsin lan naparsin bana da mı aynısıni yaparsın yoksa ha banada mi
Emiri sesi beni çok etkilemişti aglamakli bir ses tonuyla konuşuyordu onu ilk defa bu kadar duygusal görmüştüm doğrusu.
Ben sana söylicegimi soyledim Emir Bey gerisi sana kalmış birsey unutma küçüğüm ben bu oyunu bozarım senin yaptıkların yanına kalmaz.
Yok artık kulaklarim dogrumu duydu acaba bi dk bi dk yanlış anladım sanırım yok ya olamaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMAN
Teen Fiction~Karanlıktan kim olduğunu çıkaramadığım birisi bana doğru geliyordu. O her yaklaşında kendimi geriye doğru çekip burdan çığlık atarak uzaklaşmak istiyordum ama o an olduğum yerde kalıp onun bana gelişini izlemekten başka birşey yapamıyordum. En sonu...