TANITIM

643 88 39
                                    

Birinci bölüm sayılmaz arkadaşlar şimdilik kısa bir giriş yapmak için yazdım :) birinci bölüm birazdan geliyor :)

(Gülücük koyayım da kibar sansınlar sjsjaj )

"Ya baba allaşkına kapat şu televizyonu ya, valla sesinden uyuyamıyorum"

"Ne var ? Gel sen de dinle bak kadın ne güzel söylüyor" gözleriyle işaret ettiği televizyona baktım.

"Nee? Oturup Flash Tv'de Ankaralı Yasemin'i mi dinleyeceğim ? Bu mu güzel!"

"Evet ne olmuş ? Ankaralıyız kızım biz. Memleketimizin artistine sahip çıkmayalım da ne yapalım ?"

"Ben Tuncertioner'im babaa! Aç bi Mahmut Tuncer, çekeyim sana halayın kralını" ellerimi kaldırıp serçe parmağımı göstererek halay moduna geçmiştim bile.

Gelecekteki mesleğim Flash tv halay koordinatörlüğü olacak sanırım.

"Sus bağırma kulağımın dibinde. Beni kaldırma ayağa gösteririm şimdi sana  kralla kraliçeyi"

"Sen bana vurmazsın ki baba ehehe. Gessene gessene hadi gel" ayağa kalkıp babama ellerimle gelmesini işaret ettim.

Havaya bakarak "la havle.." Çekip başını çevirdi.

"Ya baba o değil de benim canım ne çekti biliyor musun ?"

"Dayak çekmiştir senin canın. Gel var bende 5 kardeş. Burda mı yersin odana paket mi yapayım?" Ellerini kaldırıp 5 parmağını oynattı.

Ne kadar da atar yapıp yapıp susan bir baba... -Memet Ali style sjsjs-

"Bak baba teakwondo'ya -böyle mi yazılıyor bu? Neyse- kaydolurum öğrendiğim bütün hareketleri sende denerim haberin olsun." Dediğim şeyin yanlışlığını babam kaşını kaldırıp başını aşağı yukarı sallarken farkettim.

"Sen geçen gün mahallede top oynayan çocukları niye dövdün? Gel bakayım bir yanıma"

Ananı.. Sıçtım. Bu mevzuyu unuttu zannediyordum. Hay ağzımın yayına. Tabi bunları içimden söyledim. Babama söylemeye götüm yemez.

"Şey.. Babacığım, dediğim gibi yarın okul vardı ben gidip yatayım. Hadi öpüyorum seni iyi geceleeeeer" diye cırtlak bir ses çıkarıp odama Usain Bolt'tan daha hızlı şekilde koşarak gittim. Yatağıma zıplayıp telefonumu elime aldım. Tayfanın geyik muhabbeti dışında gelen hiç mesaj yoktu. Ne kadar da şaşılacak bir durum(!)

Yalnızım oğlum ben, yalnız; iyi yalnızım hee, güzel yalnızım, hoş yalnızım.
Ulan yine karmaşık duygulara girdim gece gece iyi mi ? Bir an da 8o yaşında nine ruhunu hissettim sanki içimde. Yorgun, bitmiş, üzülmüş, yalnız.. Evet buydum işte ben. Kalabalıklar içinde, bir sürü dostun içinde YALNIZ ! Ve tam bir 3D.

3D   #WATTYS 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin