Selam gençler. geçen hafta söylediğim gibi sizden yazara ve karakterlere gelen sorular doğrultusunda röportaj yapıldı. umarım istediğiniz cevapları almışsınızdır :)
ALP'E;
1) Dila ve Ceren senin için duygusal anlamda ne ifade ediyor?
-Dila hep der ya; Sen benim doğmayan kardeşimsin diye, öyle işte. Dila öyle.. Ceren'se, Ceren.. O beni annemin ölmediğine kendimi inandırmamı sağlayan nadir kişilerden. Saçı, makyajı, gülüşü, her şey hem de her şey annem gibi. Melek annem gibi.. Sizce bu durum da ne ifade edebilir ki?2) Dila'ya karşı hislerin neler ?
-Doğmayan bir kardeşe duyulabilecek en masum hisler neyse o. Birinci soruda bahsettiğim gibi.
3) Ceren'i seviyor musun?
- Sizce?
4) Şimdiye kadar hiç aşık oldun mu ? olduysan eğer kim?
-Size sadece ilk aşkımı söyleyeyim; ANNEM.
5) Dila ve İlknur arasında seçim yapman istenirse cevabın ne olur?
-İkisi için de ölmeye bile razı olmuşken, seçim yapmam saçma olur sanırım :)
ÇAĞATAY'A;
1) Dila'yla ne zamandan beri tanışıyorsun?
-Doğduğum andan itibaren. Alp'le de öyle. Ama İlknur sonradan aramıza katıldı. Akın'da 1. sınıfta.2) Burcu'yla ayrılırsan ne yaparsın?
-Böyle bi ihtimal olamaz, olmamalı, olmayacak.3)Akın'a nasıl sabrediyorsun?
-Alp'in hatrı için :D4) Hayatta en çok değer verdiğin insanlar?
-Ailem, ve ikinci ailem sayılan arkadaşlarım.
5)Aşkın senin gözündeki tanımı nedir?
-Aşk Burcu, sevgi Burcu, kalbim Burcu. gözüm bile Burcu benim..
DİLA'YA;
1) Alp ve Çağatay'a karşı duygusal anlamda hislerin neler?
-Biri lahmacunum, biri de pidem :) ikisi de canım ciğerim. Biri Çaça'm diğeri ise Alp gözüm. Sevgim öyle temiz öyle büyük ki, yemek yemek kadar çok seviyorum ikisini de :)2) Şu an aşık olduğun biri var mı? Hiç aşık oldun mu, olmak istiyor musun?
-Şu an aşık değilim kimseye ama 13 yaşındayken aşık oldum. o da ilk ve son oldu zaten. Aşık olmak istiyor muyum bilmiyorum ama, bana da aşk denen şeyin tekrar uğrayacağına eminim..3) Alp ve seni sevgili sanmaları hoşuna gidiyor mu ?
- 'La o Alp benim kankam' diyerek milleti bozmak hoşuma gidiyor tabi :D4) En sevdiğin şeyler?
-Kakaolu süt, ailem, arkadaşlarım, lahmacun, pide, skinoskiler, kitaplar..İLKNUR'A;
1) Toton neden bu kadar büyük?
-Allah vergisi Canım :D2) Kimi seviyorsun?
-Bunlar Nasıl sorular allaşkına genşler -,-AKIN'A;
1) Hayatta en çok sevdiğin şey?
-Kızlar2) En uzun süren ilişkin kaç gün ?
- Bir kaç saat sanırım :(3) okurlara söylemek istediğin bir şey var mı ?
-Karı istiyom, gel beni al!!!YAZAR'A;
1) Kurgunda gerçeklik var mı ?
-Hayatımdan aldığım gerçekliği, kurguyla yoğurduğum apaçık bir gerçek :)2) Hikayedeki karakterler gerçek hayatında var mı?
-Bazı karakter isimleri hariç neredeyse bütün isimler bile gerçek. Yani gerçek hayatımda olan insanlar. Hatta tamamen aynı görünüş ve özellikte olan insanlar.3) Kendini hangi karaktere benzetiyorsun?
-Tabi ki de Dila'ya :)4) Dila'yı neden kendine benzetiyorsun?
-Çünkü kendimden olan parçaları Dila ya aktarıyorum.5) Dördüncü soruyu açar mısın?
- Mesela gerçekte de yemek yemeyi çok çok severim, kakaolu süt vazgeçilmezimdir. Beni tanıyanlar bunları senelerden beri çok iyi bilir. Fiziksel özellik olarakta tabiri caizse bukalemun gözlüyüm mesela. :)6) Dila aşık olacak mı tekrar ?
- Sizce aşksız bir hayat düşünülebilir mi ? ^_^7) Gerçek hayatta senin hayatında biri var mı ? Ya da aşık olduğun biri?
-Küçükken bir aşkım vardı Evet :) Ama hayatımda henüz biri yok.8) Gerçek hayattaki Alp, İlknur, Çağatay kimler ?
-Malesef isimlerini veremem :) onlar kendini çok iyi biliyor.TEŞEKKÜRLER ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3D #WATTYS 2015
Teen FictionElimizdeki tek hayat felsefesi yemek yemek, tek içkisi kakaolu süt olan, yıllar önce ilk defa aşık olup aldatılan, bukalemun gözlü ''Deli, dolu Dila''yı kardeşlik kasesine atıyoruz. Ardından gözünü açtığı andan itibaren arkadaşlık ettiği Çağatay'ı...