Μετα απο αρκετους γυρους που ειχα πιει αποφασισα να παω στην τουαλετα. Την ωρα που μπηκα μεσα ειδα κατι που με σοκαρε. Και πιο συγκεκριμενα ειδα τον αδερφο μου να βαζει κατι μεσα στο δερμα του. Ηταν βελονα. Δεν το πιστευω οτι ο αδερφος μου παιρνει ναρκωτικα οχι οχι δεν μπορω να το πιστεψω. Τα ματια μου μουσκεψαν και βγηκα εξω απο το μαγαζι τρεχοντας. Σταθηκα στον τοιχο και αρχισα να κλαιω.
"Χευυ Λια γιατι κλαις?" ακουσα μια γνωριμη φωνη να με πλησιαζει
"Τιποτα φυγε καλα ειμαι" απαντησα ακομα με δακρυα στα ματια σκουπιζοντας τα
"Λια κοψε τις μαλακιες και πες μου" επεμενε
"Αρη αμα δεν ειχες μπει στην ζωη του αδερφου μου δεν θα εκανε οτι κανει αυτη την στιγμη στην τουαλετα" του απαντησα φανερα εκνευρισμενη
Αυτο το ατομο φταιει για ολα εκεινος, ειμαι σιγουρη οτι εκεινος τον εβαλε να το κανει αυτο.
"Μπορεις να μου πεις τι θες και κατασκεφεις την οικογενεια μου..πες μου τι σκατα θες απο εμας.?!" πλεον του φωναζα και τον χτυπουσα στο στηθος καθως εκλεγα
"Ελα εδω" ειπε χωρις να απαντηση σε καμια απο τις ερωτησεις μου βαζοντας με στην αγκαλια του και κρυβοντας το κεφαλι μου στο στηθος του ενω εγω συνεχισα να κλαιω. Τι υπεροχο αρωμα που φοραει. Τα ματια του ειναι υπεροχα ααχ αυτα τα ματια του. Μα τι λεω Λια ξυπνα κοψε τις μαλακιες. Ο αρης ειναι ενας μαλακας και μισος ξυπνα και βγες απο την αγκαλια του. Λια ειπα. Βγηκα κατευθειαν απο την αγκαλια του και σκουπισα τα ματια μου.
"Συγγνωμη δεν ξερω τι επαθα παρασυρθηκα" ειπα σκεφτομενη το αρωμα του
"Δεν πειραζει ολοι εχουμε αδυναμες στιγμες" ειπε ενω με πλησιασε ολο και πιο πολυ
"Εε ναι ξερεις πρεπει να φυγω, τα λεμε...αα και μην πεις τιποτα στον αδερφο μου απο οτι εγινε"
"Ναι σωστα δεν χρειαζεται να ξερει καποια πραγματα" ειπε ενω εφυγε γρηγορα
Τι σκατα εγινε τωρα? Γιατι εφυγε ετσι. Και εσενα τι σε ενδιαφερει? Λια κοφτο σταματα να σκεφτεσε τον Αρη ο τυπος ειναι ηλιθιος αφου το ξερεις αυτο. Αα τωρα μιλαω και μονη μου τελεια παει θα τρελαθω τελειως. Μπηκα γρηγορα μεσα στο μαγαζι και πηγα στα παιδια. Αρχισα να χορευω και να πινω πολυ. Σε μια στιγμη ζαλιστικα και πηγα να κατσω στην μπαρα.
"Φερε αλλο ενα" ειπα στον μπαρμαν ενω γελουσα
"Μικρη δεν υπαρχει περιπτωση εισαι λιωμα" μου απαντησε και συνεχισε "Αλεξ"
"Λια" του εδωσα το χερι μου και εκεινος το φιλησε
Ουου ποτε θα εκανε ο Αρης κατι τετοιο?! Να τος παλι μπορεις να μου πεις γιατι οταν ειμαι μεθυσμενη τον σκεφτομαι τοσο πολυ. Γαμωτο Λια εχεις μπροστα σου εναν κουκλο και εσυ σκεφτεσαι τον Αρη ελεος.
"Λοιπον Λια τι κανεις μετα?" Ωωχ αυτος θελει κι αλλα και γιατι οχι ομως αφου ο Αρης δεν με ενδιαφερει. Λια. Φωναξε ξανα αυτη η εκνευριστικη φωνη μεσα μου. Σταματα να τον σκεφτεσε ειπα και αυτοματα γυρισα το κεφαλι μου να τον ψαξω τον ειδα σε μια γωνεια να φασωνεται με μια ξανθια. Γυρισα αποτομα το κεφαλι μου μπροστα και του απαντησα.
"Οχι κατι ιδιαιτερο" εκεινος αστραψε ενα χαμογελο και μου απαντησε
"Τελεια τι λες να παμε σπιτι μου να πιουμε κανενα ποτο"
"Αμε" απαντησα χωρις να το σκεφτω
Εκεινη την στιγμη το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο ηταν να εξαφανιστω απο ολους. Και ετσι εκανα. Περιμενα να τελειωσει ο Αλεξ την βαρδια του και ανεβηκαμε πανω στην μηχανη του. Μετα απο 15 λεπτα περιπου ειχα φτασει εξω απο μια πολυκατοικια. Μπηκαμε στο ασανσερ και πατησε το 3. Μεσα σε 2 λεπτα ειμασταν μεσα στο διαμερισμα. Ηταν εβριχωρο μεγαλο με υπεροχη θεα. Καθισα στον καναπε και εκεινος εβαλε δυο ποτα. Αφου ηπια το δικο μου και εκεινος τελειωσε το δικο του. Το κεφαλι μου με πονουσε πολυ. Δεν μπορουσα να σταθω. Εκεινος χωρις να χασει λεπτο ορμισε στα χειλια μου. Το φιλι του ηταν αγριο και παθιασμενο. Με εβαλε πανω στα ποδια του ενω καθομασταν στον καναπε και συνεχισε να με φιλαει αυτη την φορα στον λαιμο. Μου ρουφουσε το δερμα μου και εγω πονουσα. Λια ξυπνα τι κανεις. Ειπε παλι αυτη η εκνευριστικη φωνη μεσα μου. Πεταχτηκα απο πανω του κατευθειαν.
"Εεε ξερεις πρεπει να φυγω μου φενεται..τα λεμε αλλη φορα γεια" ειπα βιαστικα και βγηκα γρηγορα απο το σπιτι του. Εκεινη την στιγμη μπροστα μου εμφανιστηκε μια μηχανη.
"Ανεβα πανω Τωρα" μου ειπε απηλητικα η γνωριμη αυτη πλεον φωνη
"Και γιατι να το κανω" συνεχισα εγω
"Γιατι ετσι θελω" απαντησε εκεινος ενω με ανεβασε στην μηχανη και ο κρυος αυτος αερας χτυπησε το προσωπο μου καθως εγω γατζωθηκα πανω του αφου εκεινος ετρεχε με ταχυτητα. Ακουμπησα το προσωπο μου στην πλατη του και αισθανθηκα τα βλεφαρα μου να κλεινουν αργα και βασανιστηκα ωσπου με πηρε ενας γλυκος υπνος.----------------------------------
Γειαα σας!! Καταρχας σας ευχαριστω πολυ που διαβαζεται την ιστορια μου!! Ειναι η πρωτη φορα που γραφω οποτε δεν ξερω καποια πραγματα!! Στην πορεια θα βελτιωθω!! Αμα θελετε διαδωστε την ιστορια και σχολιαστε τι θελετε να αλλαξω!! Και παλι ευχαριστω!! Καληνυχταα!!
YOU ARE READING
Εφιαλτικη Ζωη
RomanceΗ Λια απο τοτε που εχασε τον πατερα της σε τροχαιο η ζωη της αλλαξε ριζικα, απο εκεινη την στιγμη ενας εφιαλτης περιτριγυριζει τα ονειρα της. Ο αδερφος της Στεφανος την κατηγορει πως εκεινη φταιει γι αυτο. 3 χρονια μετα απο τον θανατο του πατερα του...