Part 22

839 73 0
                                    

Περιεργος σημερα ξυπνησα ηρεμα χωρις πολλους εφιαλτες. Συκωθηκα απο το κρεβατι και κοιταξα τον ουρανο. Σκοτεινος ετοιμος να βρεξει. Πηγα στο μπανιο και αφου πλυθηκα αρχισα να ετοιμαζομαι για το σχολειο. Φορεσα ενα γκρι πουλοβερ, ενα μαυρο κολαν, ενα μαυρο κασκολ μιας και ειχε κρυο, εβαλα τα ασπρα all star μου και αφησα τα μαλλια μου μπουκλες. Εβαλα λιγο μεϊκ απ και μασκαρα, πηρα την τσαντα μου μαζι με κινητο και βγηκα απο το σπιτι. Εβαλα τα ακουστικα και αρχισα να προχωραω. Στο δρομο αρχισε να ψιχαλιζει και εγω δεν ειχα παρει ομπρελα. Μπραβο λια τωρα θα γινεις μουσκεμα. "Ευχαριστω που το διευκρινησες" απαντησα στον εαυτο μου και συνεχισα να τρεχω. Ξαφνικα ενα αμαξι σταματαει μπροστα μου και ανοιγει γρηγορα το παραθυρο.
"Μπες μεσα θα βραχεις" μου ειπε ο σταυρος και χωρις δευτερη σκεψη μπηκα.
"Σε ευχαριστω παρα πολυ θα γινομουν μουσκεμα αμα δεν υπηρχες και εσυ." του ειπα και γελασαμε ενω συνεχισε τον δρομο προς το σχολειο.
Οταν φτασαμε στο σχολειο εκεινος παρκαρε και κατεβηκε με την ομπρελα. Ηρθε μου ανοιξε και μπηκα και εγω κατω απο αυτην. Μπηκαμε στο σχολειο και αρκετα βλεμματα επεσαν πανω μας οπως και το δικο του καθως εμεις γελαγαμε ενω ο σταυρος μου ελεγε πως εσπασε το βαζο της γιαγιας του και εκεινη μετα του φωναζε. Πλησιασαμε τα παιδια που ηταν κατω απο ενα υποστεγο και τους χαιρετησαμε ενω μιλαγαμε ολοι μαζι. Το κουδουνι χτυπησε για μεσα και εμεις ξεκινησαμε. Πριν μπω στην αιθουσα δυο χερια με τραβηξαν και ηρθα προσωπο με προσωπο με τα δικα του πρασινα ματια.
"Πως παει με τον σταυρουκο? Ολα καλα?" ειπε φανερα νευριασμενος
"Ναι ναι ολα τελεια με τον σταυρο μου" του ειπα και εγω ολο ναζι μονο και μονο για να τον τσαντισω
"Αα τελεια ετσι θελω να ακουω" μου ειπε κοιταζοντας με μες τα ματια. Γαμωτο μην το κανεις αυτο σταματα να τον κοιτας. Ναι αλλα αμα σταματησω να τον κοιταω τωρα θα νομιζει οτι τον φοβαμαι. Οχι κυριε αρη δεν θα σου περασει.
"Εσυ ολα καλα? Μηπως να σου κανω κανενα κονε. Ολο και καποια θα εχει μεινει να μην εχεις πηδηξει." του ειπα φωναζοντας ελαχιστα
"Ναι εσυ εμεινες" και τοτε ειναι που του εχωσα ενα χαστουκι που γυρισε το προσωπο του απο την αλλη και κοκκινησε. Εφυγα γρηγορα απο το κρατημα του και μπηκα στην ταξη.
"Τι εγινε Κυριακοπουλου θυμηθηκες οτι εχεις μαθημα?" ρωτησε ειρωνικα ο καθηγητης της ιστοριας
"Ναι κυριε Παπαδοπουλε το θυμηθηκα" του ειπα και καθισα στο θρανιο μου με την Ελινα.
"Τι εχεις?" μου ειπε η κολλυτη μου μετα απο λιγο "φενεσαι καπως"
"Ολα καλα Ελ" της απαντησα ξερα και συνεχισα να κοιταω τον καθηγητη χωρις ομως να δινω σημασια.
"Λια...Λια..εε Λια." με σκουντιξε
"Ελα μωρε τι!?"
"Θα μου πεις τι εγινε?" επεμενε
"Ξανα τσακωθηκα με τον Αρη" της πεταξα
"Πρωτη φορα" ειπε ειρωνικα και γελασαμε "για πιο λογο αυτη την φορα?"
Αρχισα να της εξηγω την χθεσινη κουβεντα μας και την σημερινη. Στο τελος ειχε μεινει αφωνη.
"Καλα εκανες και του εχοσες σφαλιαρα ετσι για να θυματε με ποια τα εβαλε." ειπε και γελασαμε ενω χτυπησε κουδουνι για διαλλειμα.
Μαζεψαμε τα πραγματα μας και βγηκαμε απο την ταξη οταν ενα χερι με απομακρυνε απο την κολλυτη μου και με κολλυσε βιαια στον τοιχο.
"Τι σκατα κανεις?"
"ΟουΟου αντρα ηρεμα. Ειμαι πολυ καλα εσυ?" τον ειρωνευτικα
"Εννοω γιατι με χαστουκισες πριν. Κοιτα εκανε σημασι ηλιθια." μου ειπε φωναζοντας και μου εδειξε το σημαδι μου. Ετσι αγορι μου για να ξερεις με ποια τα βαζεις. Οπα οπα με ειπε ηλιθια? Αα δεν θα τα παμε καλα. Ακουμπησα το σημαδι απαλα και εκεινος εγυρε στο χερι μου.
"Αυτο για να μαθεις να μην μου μιλας ετσι και να μαθεις με ποια τα εχεις βαλει αγορι μου. Εγω Δεν ειμαι σαν τα τσουλακια που συναναστρεφεσε. Καταλαβες?" του ειπα με ενταση στην φωνη και εκανα ηρωϊκη εξοδο πηγαινοντας στην κολλυτη μου
"Μου φενεται οτι ο αρης βγαζει καπνους. Καλα εκανες φιλεναδα" καλα εκανα ή μηπως επρεπε να του ζητησω συγγνωμη? Το μωρο μου πονεσε. Τελικα εισαι πολυ ηλιθια κοπελια. Γιατι το λες αυτο? Εκεινος σου ζητησε συγγνωμη που επι δυο φορες φασωθηκε με αλλη μπροστα σου? Να μην πω τιποτα χειροτερο. Οχι εκεινος δεν μου ζητησε γιατι να το κανω εγω. Αντε ρε που θα κατσω να αγχοθω για τον Αρη. Ετσι κι αλλιως εγω φευγω τι με νοιαζει?! Σωστα?!
"Εε...Λια..εεε που ταξιδευεις?" ελεγε η ελινα
"Εε..ναι μωρε εδω ειμαι τι ελεγες?" την ρωτησα
"Λεω οτι μου ελεγε ο Στεφανος να κανονισουμε μιας που ερχονται και χριστουγεννα να παμε καμια εκδρομη." αα τωρα τι λενε?
"Αα εμ δεν ξερω θα δουμε μωρε"
"Υπαρχει κατι που δεν ξερω?" πες μου οτι κατι υποψιαστηκε. Εχει δικιο ο αρης ειμαι ηλιθια ΚανοναςΟ αρης ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν εχει δικιο καταλαβες? Ετσι μπραβο!
"Οχι παιδι μου σαν τι?"
"Εσυ θα μου πεις?!" ωωχ ας μην εχει καταλαβει
"Αντε μωρη παμε για μαθημα θα μας κραξει ο Αθανασιαδης που μου λες οτι κατι σου κρυβω κιολας" της ειπα και προχωρησα μπροστα.
(...)
Οι ωρες περασαν γρηγορα και το σχολειο τελειωσε. Πηρα τον δρομο του γυρισμου μονη μου μιας και η ελινα την τελευταια ωρα εκανε κοπανα για να παει με τον αδερφο μου καπου. Μπηκα στο σπιτι και ετρεξα γρηγορα να φαω. Ειχαμε καρμποναρα οποτε εβαλα λιγη σε ενα πιατο και αρχισα να τρωω. Οταν τελειωσα και αρχισα να ανεβαινω για να παω στο δωματιο μου το κουδουνι χτυπησε. Μα μια φορα να μην χτυπησε το κουδουνι περιεργο θα ειναι. Οταν ανοιξα ενας βρεγμενος Αρης εμφανιστηκε μπροστα μου και δεν αντεξα να μην βαλω τα γελια.
"Τι γελας ρε Λια? Με τον πονο μου κοιτα πως εγινα." ειπε ενω μπηκε μεσα
"Χαχα πως εγινες ετσι? Χαχα" γελαγα ακομα
"Ενας μαλακας στον δρομο δεν ειδε μια λακουβα με νερο και η ροδα πατησε στα νερα και εγω ημουν διπλα και εγινα σκατα τον παλιο μαλακα." ειπε και εγω συνεχισα να γελαω.
"Ελα να σου δωσω καποια ρουχα του αδερφου μου να αλλαξεις. Επειδη αν μεινεις με αυτα το πιο σιγουρο ειναι οτι θα παθεις πνευμονια." του ειπα και ανεβαιναμε προς τα πανω. Εκεινος μπηκε στο δωματιο μου και εγω πηγα στου στεφανου. Πηρα μια γκρι φορμα και ενα ασπρο μπλουζακι και πηγα στο δωματιο μου. Τον βρηκα ηδη να εχει βγαλει τα ρουχα του και να εχει μεινει μονο με το μποξερακι του. Στο θεαμα αυτο με τους κοιλιακους του να ειναι εκτεθημενοι μπροστα μου γουρλωσα τα ματια. Εκεινος το παρατηρησε και στραβογελασε.
"Σαρεσει αυτο που βλεπεις?" ειπε με ειρωνικο υφος. Πες οχι πες οχι. Φωναξε η φωνουλα
"Εχω δει και καλυτερα" του ειπα δινοντας του τα ρουχα
"Αληθεια? Και ποιανου?" αρχισε να πλησιαζει. Ωωχ οχι ρε Αρη μην το κανεις αυτο τωρα που ειμαι ευαλωτη οχι γαμωτο μου. Με κολλησε στην πορτα και η αναπνοη του εσκαγε στον λαιμο μου.
"Τ-του Στ-σταυρου" τραυλισα. Γαμωτο μην τραυλιζεις ρε Λια. Εμ πως να μην τραυλισεις οταν ο αρης εχει ηδη αριχσει να σου δινει φιλια στον λαιμο και καθε σημειο που φιλαει ειναι σαν να καιγεται. Αχ θεε μου βοηθα με.
"Ωστε ο Σταυρος εχει καλυτερο σωμα απο το δικο μου? Ελα τωρα Λια σταματα να μου λες ψεματα." ελεγε ενω συνεχιζε να φιλαει τον λαιμο μου
"Ν-ναι εχει π-πολυ κ-καλυτερο σωμα α-απο ε-εσενα" καταφερα να πω ενω εκεινη την στιγμη τα χειλι του ενωθηκαν με τα δικα μου.
Αυτοματα τυλιξα τα χερια μου στο σβερκο του και εκεινος με εσφιξε στην αγκαλια του. Φιλιομασταν απαλα αλλα με παθος. Αυτος ο ανθρωπος θα με τρελανει το μονο σιγουρο. Ο τροπος που τα χειλια του σέρνονταν πανω στα δικα μου. Ο τροπος που εφάπτωντας ηταν μοναδικος. Σαν να φτιαχτηκαν για να ειναι το ενα πανω στο αλλο.
"Πηδα" μου ειπε σε μια στιγμη και ετσι εκανα.
Τυλιξα τα ποδια μου στην μεση του και εκεινος μας στηριξε στον τοιχο για να μην πεσουμε. Το φιλι ειχε αρχισει να γινεται αγριο και συναμα παθιασμενο. Οι γλωσσες μας να παιζουν το δικο τους παιχνιδι. Ετσι οπως ειμασταν μας πηγε στο κρεβατι και συνεχισαμε να φιλιομαστε. Τον αναποδογυρισα και καθισα απο πανω του. Πηγα στον λαιμο του και αρχισα να τον φιλαω και να ρουφαω καποια σημεια σε καποια του εκανα πιπιλια. Εκεινος αναστεναζε, ενω ο ανδρισμος του ειχε γινει εμφανες πολυ μεγαλος κατω απο το εσωρουχο του. Συνεχιζαμε να φιλιομαστε οταν μας αναποδογυρισε και καθισε αυτος απο πανω. Με κοιταξε στα ματια και εβγαλε την μπλουζα μου ενω δεν αφησε στιγμη τα χειλια μας. Κατι μου ψυθιρησε αλλα ημουν πολυ υπνοτισμενη απο τα χαδια του και απο τα χειλια του για να το ακουσω. Την ωρα που ηταν ετοιμος να μου βγαλει το παντελονι η πορτα ανοιγει και ενας φανερα θυμομενος Στεφανος εμφανιζεται.

--------------------------------------------
Για να δουμε τι θα γινει. Αρχικα λετε η Ελινα να καταλαβε τι της κρυβει η Λια? Ο Στεφανος πως θα αντιδρασει οταν θα δει την αδερφη του με τον κολλητο του σχεδον γυμνους πανω στο κρεβατι?
Σε δυο μερες η Λια φευγει για ΛΑ ποτε περιμενει να πει στον Στεφανο, στην Ελινα και κυριως στον Αρη οτι θα φυγει? Τι αντιδραση θα εχουν?

Ολα αυτα και πολλα περισσοτερα στην συνεχεια!!!
Vote & com PLEASEE
Ειναι πολυ σημαντικο για εμενα να ξερω αν σας αρεσει και αν δεν σας αρεσει τι ειναι αυτο για να μπορω να διορθωνομαι. Για αυτο θελω comments pleasee!!!
Σορρυ για τα ορθογραφικα!!
Σας ευχαριστω που διαβαζετε την ιστορια μου!!
Αν θελετε πειτε και σε αλλους!!
Goodnight cupcakes μου❤

Εφιαλτικη ΖωηWhere stories live. Discover now