SOS !!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΛΖΖ
1 μηνας..
Περασε κιολας ενας μηνας απο την ημερα που ηρθε ο Αρης Los Angeles και σημερα δυστυχως φευγει. Τα χριστουγεννα περασαν ησυχα να βγαινουμε βολτες και μονοι μας και με την παρεα μου αλλα και με εμας τους δυο τις πιο πολλες φορες στο σπιτι, νομιζω ξερετε τι γινοταν. ;) Ειμαστε πολυ ανυπομονοι σε αυτο γι αυτο και τις περισσοτερες μερες ειμασταν κλεισμενοι στο σπιτι του. Να φανταστητε μια μερα δεν κρατιομασταν και βρεθηκαμε να το κανουμε στην τουαλετα ενος εστιατοριου και να μας πιανει στα πρασα μια γρια. Ρεζιλι κανονικο.Ξυπνησα για αλλη μια φορα στην αγκαλια του. Εβαλα το κεφαλι μου στο λαιμο του και κατευθειαν το αρωμα του τρυπωσε στα ρουθουνια μου, ενω το εισεπνευσα ξανα και ξανα σαν μανιακη. Το χθεσινο βραδυ ηταν ενα απο τα πιο υπεροχα βραδια μας. Ηταν πολυ γλυκος και τρυφερος μαζι μου, προσεχε την καθε του κινηση ενω ολη την ωρα με κοιταγε στα ματια.
Ξαφνικα εκει που καθομουν ακομα στην αγκαλια του στο κρεβατι οσο εκεινος κοιμοταν ενιωσα ενα ανακατεμα στην κοιλια μου και συκωθηκα αποτομα τρεχοντας προς το μπανιο. Αφου ξερασα, επλυνα το προσωπο μου και τα δοντια μου και ανοιξα την πορτα οταν μπροστα μου πεταχτηκε ενας τρομαγμενος Αρης.
"Τι εγινε? Εισαι καλα? Γιατι ξερασες? Πονας πουθενα? Να παμε σε κανενα νοσοκομειο?" ενας κατεκλισμος ερωτησεων επεσαν απο το στομα του ενω η ανυσηχια διαγραφόταν στα ματια του. Εβαλε το κεφαλι μου στις παλαμες του και μου φιλησε το κουτελο τρυφερα.
"Καλα ειμαι αγαπη μου, απο το ποτο χθες θα ηταν μαλλον. Μην ανυσηχεις!!" προσπαθησα να τον καθησυχα
"Αφου δεν υπιες πολυ ρε μωρο μου. Μηπως πρεπει να σε δει καποιος ειδικος? Να ειμαστε σιγουρη οτι δεν ειναι κατι σοβαρο?" ρωταγε ολο ανυσηχια
"Αρη. Ειμαι μια χαρα. Ολος ο κοσμος ξερναει μην ανυσηχεις. Αντε παμε να φαμε γιατι θα αργησουμε και θα χασεις την πτηση σου" ειπα ενω προχωρησα προς την κουζινα
"Μηπως θες να μην φυγω και να μεινω να σε φροντισω? Ρε μωρο μου εισαι αρρωστη αφου ξερασες."
"Οχι Αρη ειμαι μια χαρα πρεπει να πας εξαλλου πισω σε χρειαζονται"
"Μα ρε Λια μου-"
"Δεν εχει μα και ξε μα Αρη τελος η συζητηση θα πας πισω ελλαδα ο αδερφος μου σε χρειαζεται και αφου δεν μπορω να ερθω εγω να ειμαι στο πλαϊ του θα πας εσυ στο κολλητο σου. Τελος." ειπα σοβαρα και εβαλα καφε στον καθενα μας ενω εφτιαξα και λιγες φρυγανιες να φαμε.
YOU ARE READING
Εφιαλτικη Ζωη
RomanceΗ Λια απο τοτε που εχασε τον πατερα της σε τροχαιο η ζωη της αλλαξε ριζικα, απο εκεινη την στιγμη ενας εφιαλτης περιτριγυριζει τα ονειρα της. Ο αδερφος της Στεφανος την κατηγορει πως εκεινη φταιει γι αυτο. 3 χρονια μετα απο τον θανατο του πατερα του...