Part 35

739 62 5
                                    

Ενας εντονος πονος στην κοιλια μου ηταν το αποτελεσμα στο να ξυπνησω. Ο Αρης κοιμοταν διπλα μου ενω με ειχε στην αγκαλια του. Μολις κοιταξα αυτο το υπεροχο και γαληνιο προσωπακι, ολα τα χθεσινα γεγονοτα περασαν σαν ταινια απο μπροστα μου και χαμογελασα, αλλα ο πονος ξανα χτυπησε πιο δυνατα. Εβγαλα απαλα το χερι του απο πανω μου και βγηκα απο την αγκαλια του. Επιασα την χθεσινη μπλουζα του απο το πατωμα και την φορεσα, ενω κατευθυνθηκα με αργα βηματα προς το μπανιο.

Κοιταξα το προσωπο μου στον καθρεφτη και ελαμπα ολοκληρη ενω το χαμογελο δεν ελεγε να φυγει απο τα χειλι μου. Τον λαιμο μου κοσμουσε μια αρκετα μεγαλη πιπιλια την οποια δεν θυμαμαι ποτε την εκανε. Αλλος ενας πονος με διαπερασε και αποφασισα να μπω για ενα χαλαρωτικο μπανιο. Εβγαλα την μπλουζα του και μπηκα κατευθειαν στην μπανιερα. Ανοιξα το ζεστο νερο και το αφησα να τρεχει για λιγα λεπτα πανω στο σωμα μου οταν ακουσα την πορτα να ανοιγει.

"Αρη?"

"Ναι μωρο μου εγω ειμαι!!" ειπε με την αγουροξυπνημενη του φωνη και συνεχισε "ξερεις μιας που κανεις μπανιο εχω μια ιδεα!!" ειπε ανοιγοντας την κουρτινα

"Εεϊ κανω μπανιο" τσιριξα χαζογελωντας

"Και εγω γι αυτο ηρθα" ειπε ενω μπηκε στην μπανιερα μαζι μου με πλησιασε και ενωσε τα χειλια μας και εγω χωρις δευτερη σκεψη τυλιξα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του

Φιλιομασταν ενω το νερό έτρεχε σαν χείμαρρος πάνω από τα κορμιά μας. Με σήκωσε στην αγκαλια του και μπήκε σιγά σιγά μέσα μου. Πόνεσε και βογκιξα.

"συγγνώμη" ψυθιρισε ενω αύξησε λίγο ταχύτητα "που σε πονεσα. Δεν θέλω να πονας. Αν θες σταματάω." ειπε ενω ξέρω ότι μέσα του σίγουρα δεν ηθελε κάτι τέτοιο, ούτε και εγώ θέλω να σταματήσει

"απλά συνεχισε μωρό μου" του ψυθιρισα ενω πλεον ο πόνος είχε φύγει και το απολαμβανα

Δεν ήθελε τίποτα παραπάνω να πω και αύξησε ταχύτητα. Μικρά βογκητα έβγαιναν από το στόμα μου αλλά και από το δικό του. Λίγα λεπτά αργότερα τελειώσαμε και οι δυο βογκωντας ο ένας το όνομα του άλλου.
Δεν μιλήσαμε απλά επιασε το σαμπουάν και έβαλε λίγο στα μαλλιά μου και αρχισε να τους κάνει μασάζ. Επειτα επιασε το σφουγγάρι και έριξε λίγο αφρόλουτρο ενω με απαλές κινήσεις το περναγε απο ολο μου το σωμα. Μετά με ξεπλυνε και έπειτα είχα εγώ σειρά. Έβαλα λίγο σαμπουάν στα κάστανα μαλλιά του και αρχισα να τους κάνω απαλα μασάζ ενω εκεινος μου άφηνε μικρά φιλιά στον λαιμό. Επειτα επιασα το σφουγγάρι και αρχισα να το περνάω απαλα από όλο του το σωμα. Λίγα λεπτά αργότερα είμασταν και οι δυο εξω τυλιγμένοι ο καθένας με μια κρεμ πετσετα.
Βγηκα από το μπανιο και πήγα ξανά στο δωματιο που κοιμήθηκαμε χθες για να ντυθώ, οταν συνειδητοποιησα ότι δεν έχω καθαρά ρούχα μαζί μου.

Εφιαλτικη ΖωηWhere stories live. Discover now