Πέρασαν κιολας 3 μερες που δεν έχουμε μιλήσει με τον Αρη. Πρέπει να είναι πολύ θυμωμένος μαζί μου αλλά δεν ξέρω τον λόγο. Μα τι του έκανα και δεν μου έχει μιλήσει καθόλου.
Σήμερα είναι σαββατο και έχω ξυπνήσει απ το πρωί απο άλλον έναν εφιάλτη. Μέχρι τώρα έχω καθαρίσει το δωματιο μου, έχω διαβάσει τα μαθηματα και έχω κάνει και μπάνιο.
Η ωρα είναι 5 το απόγευμα όταν χτυπάει το τηλέφωνό μου.
"παρακαλώ?"
"έλα μωρή..το βράδυ θα πάμε σε ένα καινούργιο κλαμπ που ανοιξε με τα παιδια θα έρθεις?" με ρώτησε γρήγορα όλο χαρά η Βανια
"Εε..δεν ξέρω ρε..."
"δεν υπάρχει περίπτωση να μην έρθεις..θα περάσουμε με τον Λουκ να σε πάρουμε στις 10 φιλιά μωρό μουυυ" ειπε βιαστηκα και το έκλεισεΕίναι τρελή..αυτό είναι σίγουρο. Όμως δεν έχω πολύ όρεξη να πάω. Δεν μπορώ να της χαλάσω χατίρι όμως προσπαθεί να μου φτιάξει το κέφι.
Συκωθηκα Βαριεστημενα από το κρεβάτι και άνοιξα την ντουλαπα μου για να βρω ρούχα όταν χτύπησε το κινητό. Το σήκωσα βιαστηκα χωρίς να δω ποιος ειναι νομίζοντας ότι είναι η Βανια.
"εντάξει Βανια θα είμαι έτοιμη στις 10 είπαμε.. "
"τόσο πολύ άλλαξε η φωνη μου και σου μοιάζω για Βανια?" ακούστηκε η βαριά φωνη του αδερφού μου
"στεφανεεεεεεεεεεε Αδερφουλη μου μου ελειψες τόσο πολύυυυ" αρχισα να φωνάζω στο τηλέφωνο και να χοροπηδάω
"ναι ναι άστα αυτά..για πες τώρα ποια είναι αυτή η Βανια? Καλή καλή?"
"όχι για τα δόντια σου μπεϊμπι, εξάλλου έχει και αγορι και είναι και πολύ γλυκός."
"Αα φτάσαμε στο θέμα μας. Για πες γιατί είναι σκατα ο αρης? Τι του έκανες?"
"δεν ξέρω...ειλικρινά ρε Αδερφουλη μου δεν ξέρω τι έκανα και δεν μου μιλάει." ειπα με λυπημένη φωνη
"και τότε ποιος είναι αυτός ο τζεϊ?" ειπε με νευριασμενη φωνη και συνέχισε "δεν ξέρω τι σκατα κάνεις εκεί αλλά ο άλλος εδώ είναι χάλια για εσένα και ανεξάρτητα ότι έχει αρχίσει να πίνει γιατί νομιζει οτι θα τον παρατήσεις." έκανε μια παύση "Σαγαπαει γαμωτο και εσύ είσαι στην κοσμαρα σου"
"και εγω τον αγαπάω πάρα πολύ ρε στεφανε, αλλά αλήθεια δεν ξέρω τι του έκανα και δεν μου μιλάει. Μου λείπει τόσο πολύ. Τα πάντα πάνω του, η αγκαλια του, το άρωμα του, τα φιλιά του.." αρχισα να δακρυζω
"εντάξει εντάξει μην λες αλλά ξέρω ότι αγαπιέστε αλλά δεν μου απάντησες ποιος είναι αυτός ο τζεϊ?"
"ο τζει είναι ένας από την παρέα της Μπίας. Τίποτα ιδιαίτερο." ειπα αρκετά πειστικά πιστεύω
"σίγουρα? Μήπως παίζει κάτι παραπάνω μαζί του?"
"ρε στεφανε φυσικά και όχι. Γαμω το κέρατο μου τον αγαπάω τον αρη, έχουμε περάσει τόσα μαζί."
"εντάξει βρε παιδί μου σε πιστεύω.."
"Η Ελινα μου τι κάνει ?" έχω πολύ καιρό να μιλήσω με την κολλητή μου και μου ελειψε
"καλά είναι εδώ με παιδεύει. Έχεις πολλά χαιρετίσματα και φιλιά θα σε πάρει άλλη μέρα λέει."
"πες της ότι την αγαπώ"
"εντάξει αντε σε κλείνω γιατί έχω και μια δουλειά να κάνω..φιλιά Αδερφουλα και πρόσεχε μικρή.." ειπε και μου το έκλεισε
YOU ARE READING
Εφιαλτικη Ζωη
RomanceΗ Λια απο τοτε που εχασε τον πατερα της σε τροχαιο η ζωη της αλλαξε ριζικα, απο εκεινη την στιγμη ενας εφιαλτης περιτριγυριζει τα ονειρα της. Ο αδερφος της Στεφανος την κατηγορει πως εκεινη φταιει γι αυτο. 3 χρονια μετα απο τον θανατο του πατερα του...