Part 13

1.1K 90 1
                                    

Ηθελα να φυγω μακρια μετα απο τον τσακωμω με τον αδερφο μου το μονο που σκεφτομουν ειναι να τρεξω, να τρεξω οσο πιο μακρια μπορουσα καπου που να μην μπορει να με βρει κανεις. Και αυτο εκανα εφυγα τρεχοντας απο το σπιτι χωρις να σκεφτω κανεναν ετρεχα ετρεχα μεχρι που ειχα φτασει εκει που ηθελα. Λιγο πιο μακρια απο το σπιτι μου υπηρχε ενα δασακι. Μπηκα μεσα και αρχισα να περπαταω μεχρι το δεντρο 'Μου'. Δεν υπηρχε κατι ιδιαιτερο εκει. Ηταν μια λιμνη περιτριγυρισμενη απο κατι δεντρα. Εκει πηγαινα μονο οταν ηθελα να σκεφτω ή να ξεφυγω απο κατι. Εκει πηγα και εκεινη την ημερα. Καθισα στον κορμο του δεντρου και σκεφτομουν τι ειχε γινει σημερα και πως επρεπε να το αντιμετωπισω. Ωσπου αρχισε να βραδιαζει και αποφασισα να γυρισω πισω. Θα μπω γρηγορα στο σπιτι και δεν θα μιλησω σε κανεναν απλα θα παω στο δωματιο μου. Σκεφτομουν καθως εφευγα απο αυτο το σημειο. Μολις βγηκα απο το δασακι ενα ατυχημα εγινε μπροστα μου. Και ηταν αυτο που δεν ειχα φανταστει να γινετε ποτε. Ο μπαμπας μου ηταν πεσμενος κατω γεματος αιματα. Παντου αιματα.
Πεταχτηκα απο το κρεβατι για αλλη μια φορα ιδρωμενη. Οχι παλι, οχι ξανα αναφωνησα. Να ενας πολυ καλος τροπος να ξυπνας το πρωι της Δευτερας σκεφτηκα. Κοιταξα το ρολοι διπλα μου και η ωρα ηταν 7.
"Τελεια ακριβως στην ωρα μου" ειπα και συκωθηκα για να παω να κανω ενα γρηγορο ντουζ.
Εκλεισα το ξυπνητηρι και πηγα μεχρι το μπανιο. Γδυθηκα και αφησα το καυτο νερο να τρεξει σε ολο μου το σωμα. Οταν πλεον ημουν ετοιμη τυλιχτηκα με μια λευκη πετσετα και βγηκα απο το μπανιο πηγαινοντας στο δωματιο μου. Φορεσα καθαρα εσωρουχα και σταθηκα μπροστα απο την ντουλαπα μου. Επελεξα να φορεσω ενα μαυρο κολαν, μια κοκκινη κοντομανικη μπλουζα μιας και δεν ειχε τοσο κρυο σημερα και μια μαυρη ζακετα απο πανω. Ακομα φορεσα τα μαυρα βανς μου και πηρα την τσαντα μου κατεβαινοντας κατω. Η ωρα ηταν 7:30 οποτε προλαβαινα να φαω κατι. Ετσι και εκανα. Εβαλα λιγο καφε στην κουπα μου και πηρα και ενα κρουασαν καθως καθισα στο τραπεζι. Μπροστα μου εμφανιστηκε το γραμμα που δεν ειχα διαβασει ακομα. Ηρθε η ωρα να το διαβασω σκεφτηκα παρολο που ξερω τι γραφει μεσα. Το ανοιξα προσεχτηκα και αρχισα να το διαβαζω. Μεσα ελεγε οσα μου ειπε η θεια μου στο τηλεφωνο απλα ελεγε καποιες ακομα λεπτομεριες σχετικα με το πανεπιστημιο. Αφου το τελειωσα ακουσα φασαρια πισω μου. Εβαλα το γραμμα μεσα στην τσαντα μου και συκωθηκα να δω ποιος ειναι.
"Καλημερα κολ μου" αναφωνησε με μια φωνη γεματη ζωντανια η κολλυτη μου
"Καλημερα Λια" ειπε και ο αδερφος μου
"Κολ μου σοβαρα?" την πειραξα εγω "καλημερα στεφανε" του ειπα
"Ναι εισαι η δεν εισαι η κολλυτη μου. Χαχα εισαι ετοιμη να φυγουμε?" με ρωτησε και εγω εγνεψα πηρα την τσαντα μου χαιρετησα τον αδερφο μου και βγηκαμε απο το σπιτι.
Σε ολη την διαδρομη μιλουσαμε για εκεινη και τον Στεφανο. Εχει αλλαξει. Νομιζω πως ο αδερφος μου της κανει καλο σκεφτηκα. Δεν αργησαμε να φτασουμε στο σχολειο και οταν μπηκαμε μεσα πηγαμε κατευθειαν στα παιδια τον Μαρκο, την Ελενη και τον Σταυρο που καθοντουσαν λιγο πιο περα.
"Καλημερα" ειπαν ολοι με μια φωνη και εμεις τους χαιρετησαμε
Αρχισαμε να μιλαμε για το πως περασαμε το σαββατοκυριακο. Πρεπει να ειχαν περασει 5 λεπτα που αισθανθηκα δυο χερια να με γυριζουν απο την θεση μου και να ενωνουν τα χειλια μας. Αμεσω καταλαβα ποιος ηταν και συνεχισα να τον φιλαω σε αυτα τα ροζ απαλα χειλι του. Οταν απομακρυνθηκαμε με πλησιασε στο αυτι και μου ψηθιρισε.
"Καλημερα μικρη μου" τοσο γλυκα και αισθησιακα που ολο μου το σωμα ανατρυχιασε
"Καλημερα" του ειπα και εκεινος γελασε
"Εμεις πρεπει να μιλησουμε για χθες" μου ειπε και εγω του εγνεψα πιο μετα.
Μου εδωσε αλλο ενα φιλι και εφυγε. Οταν γυρισα προς τα παιδια ολοι με κοιτουσαν με απορια.
"Τι σκατα ηταν αυτο? Θα τα ξερασεις τωρα ολα!" πεταχτηκε φυσικα η Ελινα
"Ενταξη Ενταξη" της ειπα και ευτυχως για εμενα χτυπησε το κουδουνι.
Ανεβηκαμε ολοι στις ταξεις μας και η πρωτη ωρα περασε γρηγορα με εμενα να εξηγω στην Ελινα οτι τα εφτιαξα με τον Αρη. Εκεινη ειχε μηνει να με κοιταει σαν να ειμαι εξωγηινος οπου στο τελος μιλησε.
"Εσυ με τον αρη. Που ειστε σαν την γατα με τον σκυλο. Με δουλευεις ετσι?" με ρωτησε
"Τα ετερωνυμα ελκονται δεν λενε. Κοιτα ποια μιλαει που τα εχεις με τον αδερφο μου" της απαντησα
"Καλα καλα αστα αυτα και πες μου τωρα τι εχει πεχτει με εσας."
"Μολις σου ειπα" της ειπα εγω ενω δεν ηξερα για πιο πραγμα μιλαει
"Εννοω το κανατε?" ειπε εκεινη ξερα πνιγοντας με
"Τ-τι? οχι φυσικα και οχι"
"Καλα θα το πιστεψω" συνεχισε εκεινη
Δεν προλαβα να απαντησω την ωρα που χτυπησε το κουδουνι και βγηκαμε και οι δυο εξω. Και ενω περπαταγαμε εμφανιστηκε μπροστα μας ο Αρης. Και αργησε μπορω να πω.
"Φευγεις." ειπε στην ελινα
"Οπα μεγαλε οχι επειδη εισαι γκομενος της θα με διωχνεις απο την κολ μου" του απαντησε εκεινη και εφυγε δυναμικα
"Δεν πρεπει να ειναι πολυ καλα ετσι? Εχει ξεφυγει. Μου φενετε πρεπει να την κοιταξει ειδικος" ειπε εκεινος και εγω γελασα ενω με εβαλε στην αγγαλια του. "Ειμαι ετοιμος να μου εξηγησεις τι ηταν αυτο χθες" συνεχισε ενω πλεον με κοιταζε στα ματια και ειχε σοβαρεψει
"Δεν γινεται πιο μετα?" προσπαθησα να το αποφυγω
"Οχι. Θα μου πεις τωρα" απαιτησε
"Καλα παμε καπου να κατσουμε?" ειπα και ξεκινησαμε και οι δυο για το πισω μερος του σχολειου. Αφου φτασαμε εκει καθισαμε σε ενα παγκακι και μου ειπε να αρχισω.
"Λοιπον Απο τοτε που πεθανε ο πατερας μου η θεια μου η Ντινα που μενει στο ΛΑ εχει αναλαβει να μας στελνει καποια χρηματα καθε μηνα για να μπορουμε να συντηρουμαστε. Πηρε χθες τηλεφωνο και μου ειπε οτι αφου εκεινη μας συντηρει για το δικο μου καλο φετος που τελειωνω το σχολειο καλο θα ηταν να παω εκει και να σπουδασω επειδη θα εχω πιο πολλες ευκαιριες και θα ειναι καλυτερα για το μελλον μου. Σε πεντε μερες ερχεται εδω και θα κατσει ενα μηνα και μου ειπε οτι εχω ενα μηνα περιθωριο να σκεφτω τι θα κανω." και αφου τελειωσα ο Αρης με κοιταγε με ενα κενο βλεμμα.
"Και τι θα κανεις?" με ρωτησε απλα
"Δεν ξερω. Δεν θελω να σας αφησω ολους πισω. Ουτε τον στεφανο, ουτε την ελινα. Ουτε εσενα" ενιωθα τα ματια μου να υγραινουν αλλα προσπαθουσα να μην αφησω τα δακρυα να πεσουν "πες κατι" του ειπα ενω εκεινος απλα δεν μιλουσε καθολου και κοιταγε κατω
"Πρεπει να παω για μαθημα" ειπε και εφυγε γρηγορα απο κοντα μου
Την στιγμη που δεν τον εβλεπα πια αρχισα να κλαιω. Δεν γινεται αυτο. Εκεινος επελεξε να του το πω. Σε πιο πραγμα φταιω? Τι εκανα λαθος? Συκωθηκα γρηγορα και εφυγα απο το σχολειο. Το ηξερα οτι ολα θα πηγαιναν χαλια. Ηταν απλα ενα κακο ονειρο. Ενα ονειρο που θα πονεσει πολυ. Περπαταγα αρκετη ωρα μεχρι που εφτασα στο δασακι. Πηγα γρηγορα στο δεντρο 'μου' και αρχισα να κλαιω ξανα. Εβγαλα τα ακουστικα απο την τσαντα μου και το κινητο μου τα ενωσα και αρχισα να ακουω μουσικη. Η ωρα ηταν ειδη 5 την στιγμη που ανοιξα το κινητο που και 10 κλησεις και 8 μηνυματα εμφανιστηκαν μπροστα μου. Αφησα το βιβλιο που διαβαζα διπλα μου και κοιταξα τις κλησεις. 6 απο τον Αρη 2 απο τον Στεφανο και 2 απο την Ελινα. Τα μηνυματα δεν τα ανοιξα καν απλα τα διεγραψα χωρις να τα διαβασω. Δεν εχω ορεξει για τιποτα. Συκωθηκα και αφου μαζεψα τα πραγματα μου πηρα τον δρομο του γυρισμου. Ειχε αρχισει να σκοτεινιαζει και η ωρα ηταν ειδη 6:45 οταν εφτασα στο σπιτι. Μπηκα μεσα με φορα και μπροστα μου εμφανιστηκε με κοκκινα ματια ο Αρης, πιο διπλα ο στεφανος και διπλα του η ελινα.
"Που ησουν? Με δουλευεις ξερεις ποσο ανυσηχησα?" μου ειπε ο Αρης με ενταση ενω σκουπισε τα ματια του και πηγε να με αγγαλιασει
"Καλα ειμαι" ειπα ξερα και τον εσπρωξα
"Ρε Λια γαμωτο" μου φωναξε
"Αρη αστην λιγο μονη της" ειπε με ηρεμο τροπο η κολλυτη μου και εγω την εκανα νοημα ευχαριστω. Ο στεφανος πηρε τον Αρη στο σαλονι και η ελινα με πλησιασε καθως ανεβαινα πανω.
"Γλυκια μου?" αρχισε να μου μιλαει την ωρα που μπηκα στο δωματιο μου
"Ξερεις?" ρωτησα
"Ναι ολοι ξερουμε μας ειπε ο αρης" συνεχισε
"Ωραια για να μην τα ξανα λεω" ειπα ψυχρα
"Δεν μπορεις μα φανταστεις ποσο ανυσηχησε"
"Ουτε εσυ πως νιωθω" συνεχισα να μιλαω ψυχρα την ωρα που αλλαζα
"Του εχεις θυμωσει?"
"Δεν ξερω" απαντησα ενω εβαζα το μαυρο σορτσακι μου για να πεσω για υπνο
"Τι θα κανεις?" με ρωτησε τελικα
"Δεν ξερω Ελινα" της απαντησα την ωρα που εβαλα το μπλουζακι μου. "Και αν δεν σε πειραζει θελω να κοιμηθω. Συγγνωμη" της ειπα και ξαπλωσα στο κρεβατι μου. Εκεινη ειπε απλα ενα καλα και βγηκε εξω ενω μου εκλεισε το φως. Εκλεισα και εγω τα ματια μου και προσπαθησα να με παρει ο υπνος ενω εκεινος δεν αργησε να ερθει.

-----------------------------------------------------------------
Να και η συνεχεια!!
Επειδη χθες εβαλα μικρο σημερα μπορει να βαλω δυο παρτ αμα προλαβω!!
Σας ευχαριστω πολυ που διαβαζεται την ιστορια μου!!
Συγγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη!!

All the love xx

Εφιαλτικη ΖωηWhere stories live. Discover now