Part 38

870 67 3
                                    

Συγγνωνη για τα ορθογραφικα!!! 

"Είναι...θετικό" ειπα ενω η φωνη μου ίσα ίσα που ακούστηκε

"Οο θεέ μου..Λια είσαι έγκυος. Θα γίνεις μαμά, δεν μπορώ να το πιστέψω ότι θα έχουμε ένα μικρακι να τριγυρνάει μες τα πόδια μας" ειπε η Ελινα και με εκλεισε στην αγκαλια της "Αγάπη μου μην στεναχωριεσαι μαζί θα το περάσουμε και αυτό. Μην ανησυχείς όλα καλά θα πάνε"

"δεν ξέρω βρε ελινα...φοβάμαι. Πως θα το πάρει ο Αρης, ο στεφανος, η θεία, η μάνα μου? Όλα σκατα γαμωτο και είμαι μόλις 18" δάκρυα πλημμύρισαν τα ματια μου και δεν μπήκα καν στον κόπο να τα σταματησω από το να κυλήσουν στα μάγουλα μου.

Πως γίνεται να είμαι έγκυος..μα πώς αφού πάντα προσέχαμε..γαμωτο, γαμωτο μα τι σκεφτόμασταν. Α ρε Αρη. Α ρε Αρη.

"θα του το πεις?" έσπασε την σιωπή μετά από λίγο η κολλητή μου

"δεν ξέρω...μάλλον ναι, είναι ο πατέρας πρέπει να το ξέρει ότι θα κάνει παιδί. Δεν ξέρω πως θα το πάρει όμως και νομίζω όχι και τόσο καλά. Δεν θέλω να χωρίσουμε όμως για κάτι τέτοιο, όχι γαμωτο δεν θέλω" ειπα ενω στο τέλος ξέσπασα πάλι σε λυγμούς

Την υπόλοιπη ώρα η ελινα με παριγορουσε και στο τέλος κοιμήθηκαμε και οι δυο αγκαλια στο κρεβάτι μου.

Το επόμενο πρωί ξύπνησα κουρασμένη. Η ελινα κοιμοταν ακόμα οπότε συκωθηκα προσεχτηκα και πήγα μέχρι το μπανιο. Έβγαλα τα ρούχα μου και ανοιξα το νερό ενω μπήκα κατευθείαν από κάτω του αφήνοντάς το να τρέξει σε ολο το κορμί μου για να ξεπιαστω και να ηρεμησω.

Πρέπει να είχαν περάσει 15 με 20 λεπτά που ήμουν κάτω από το καυτο νερο και δεν έκανα τίποτα, όταν άκουσα την φωνη της ελινας να λέει το όνομά μου και να χτυπάει μανιωδώς την πορτα.

"Λια Λια Λια είσαι καλά μιλά μου" Φώναζε

"είμαι καλά Ελ, μπάνιο έκανα τώρα βγαίνω" της απαντησα και την άκουσα να ηρεμεί ενω τυλιξα μια λευκή πετσετα γύρω από το βρεγμένο κορμί μου, και κοιταξα την αντανάκλαση μου στον καθρεφτη. Το προσωπο μου ήταν χλωμό και τα μαφία μου κόκκινα. Έβαλα τα χερια μου στην κοιλια μου και την χαϊδεψα απαλα. Δεν μπορώ ακόμα να πιστέψω ότι έχω μωρό και μάλιστα του Αρη, πρέπει να του μιλήσω πρέπει να ξέρει.

Τυλιχτηκα ξανά με την πετσέτα και βγήκα στο δωματιο ενω πήγα μέχρι την μεγάλη ντουλαπα μου. Την άνοιξα και έβγαλα ένα ζευγάρι εσώρουχα, ένα κολαν και μια φαρδιά μπλε μπλουζα. Τα φόρεσα και ξανά πήγα στο μπάνιο για να στεγνώσω τα μαλλια μου. Αφού τα Στέγνωσα και επιασα τα μισά σε έναν κότσο για να μην πέφτουν στα ματια μου ξανά πήγα στο δωματιο μου στο οποίο αυτή την φορά βρήκα την Ελινα.

Εφιαλτικη ΖωηWhere stories live. Discover now