"Λια" κάποιος με φωναξε με σκοπό να πάρω τα ματια μου απο τον Τζεϊ και αυτό που είδα με σοκαρε ολοκληρωτικά.
"Αρηηη" τσιριξα απο χαρα και εσπρωξα τον Τζεϊ μακρια μου ενω έπεσα στην αγκαλια του Αρη και εκεινος τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και έβαλε το κεφάλι του στα μαλλιά μου μυριζοντας τα. "Δεν το πιστεύω ότι είσαι εδώ" ειπα και τον Έσφιξα περισσότερο πάνω μου "μου ελειψες τόσο πολύ μωρό μου" με εβγαλε από την αγκαλιά του απαλα και κοιταχτηκαμε στα μάτια για μερικα δευτερολεπτα οταν κοιταξε πισω μου.
"Ναι το βλεπω" ειπε ειρωνικα με αυτη τη βαρια φωνη του που μου ελειψε πολυ "ειμαι ο Αρης. Το αγορι της Λιας." ειπε στον τζεϊ απο πισω μου με φανερο εκνευρισμο και ειρωνια στην φωνη του.
"Ειμαι ο Τζεϊ. Φιλος της Λιας" απάντησε και αυτος με τον ιδιο τόνο φωνής."Ωστε εσυ εισαι ο περιφημος τζεϊ που την πεφτει στην κοπελα μου" πλεον ειχε υψωσει την φωνη του και αμα η μουσικη δεν ηταν τερμα σιγουρα θα ειχαμε ακουστει σε ολο το μαγαζι.
"Ναι εγω ειμαι ο περιφημος οπως ειπες και εσυ τζεϊ" του φωναξς πισω
"Ρε παιδια τι ειναι αυτα τωρα? Σταματηστε!" προσπαθησα να επεμβω αλλα το μονο που καταφερα ειναι να μην μου δωσουν καν σημασια."Και για πες μου Τζεϊ ξερεις οτι η Λια δεν ειναι ελευθερη? Το εχει αναφερει καθολου!?" ειπε πλησιαζοντας ο Αρης τον Τζεϊ ενω τον κοιταζε με θυμο στα ματια και ειχε τα χερια του σφιγμενα μπουνιες. Αμα πλακονοντουσαν σιγουρα θα ηταν μκα δυσκολη 'μαχη' ειναι και οι δυο πολυ δυνατοι, αλλα εγω δεν θελω να γινει τιποτα τετοιο!
"Ναι φυσικα και το ανεφερε""Και τοτε εσυ ρε μαλακα τι δεν καταλαβες απο ολο αυτο?" πλεον τον ειχε πιασει απο τον γιακα του πουκαμισου του και τον ειχε κολλησει στον τοιχο και του φωναζε. "Μηπως πρεπει να σε κανω εγω να το καταλαβεις?" ξανα φωναξε
"Γουσταρα και εκανα ο,τι ηθελα μαλακα και να εισαι σιγουρος οτι θα την πηδηξω την ιδια μερα που θα φυγεις. Και θα βογκαει μονο το δικο μου ονομα οταν θα μπαινω δυνατα μεσα της." μετα απο αυτο εγω ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο και με γουρλωμενα ματια, ενω ο Αρης δεν ηθελε καμια αλλη αφορμη για να τον πεταξει κατω και να αρχισει να του ριχνει μπουνιες στο στομαχι, στο προσωπο οπου εβρισκε.Οταν ξυπνησα απο τον λιθαργο που βρισκομουν ο τζεϊ ειχε καβαλισει τον αρη και πλεον τον βαραγε αυτος. Αρχισα να φωναζω και ο Αρης βρηκε ευκαιρια για να τον ξανα βαλει απο κατω του και να συνεχισει να τον χτυπαει. Δεν αργησε να μαζευτει κοσμος γυρω μας και να φωναζει ρυθμικα "Ξυλο!! Ξυλο!!" ενω εγω ουρλιαζα για να σταματησουν και εκλαιγα. Ο λουκ εμφανιστηκε πρωτος τρεχοντας και απο πισω του ο ντανιελ με τον τζειμς. Ο ντανιελ αρπαξε τον τζεϊ και ο τζειμς τον αρη ενω ο λουκ μπηκε αναμεσα τους. Μολις ειδα τα προσωπα τους ηταν και τα δυο μες τις μελανιες. Ο Αρης με κοιταξε στα ματια και χαλαρωσε εγω ομως φουντωσα πιο πολυ.
YOU ARE READING
Εφιαλτικη Ζωη
RomanceΗ Λια απο τοτε που εχασε τον πατερα της σε τροχαιο η ζωη της αλλαξε ριζικα, απο εκεινη την στιγμη ενας εφιαλτης περιτριγυριζει τα ονειρα της. Ο αδερφος της Στεφανος την κατηγορει πως εκεινη φταιει γι αυτο. 3 χρονια μετα απο τον θανατο του πατερα του...