Συγγνωμη για τα ορθογραφικα!!
Κατα τις 10 ειμασταν ολες ετοιμες. Εγω φορουσα ενα μαυρο δερματινο σορτσακι και ενα λευκο δαντελενιο τιραντακι ενω τα συνδυασα με τις μαυρες γοβες μου και το μαυρο δερματινο μπουφαν μου. Εκανα μπουκλες τα μαλλια μου και βαφτηκα ελαφρα.
Η Ελινα φορουσε ενα μαυρο φορεμα τρεις παλαμες πανω απο το γονατο ενω στην μεση της ειχε βαλει μια χρυση ζωνη που την συνδυαζε με ενα χρυσο κολιε στον λαιμο. Επισης εβαλε κατι μαυρες καλτσες μεχρι το γονατο και τα μποτακια τις τα μαυρα. Αφησε τα μαλλια της κατω και τα ισιωσε ενω βαφτηκε και εκεινη πολυ απαλα.
Η Μπια φορουσε μια μαυρη μακρια φουστα που ειχε ανοιγμα σε ολο το δεξι της μπουτι και ενα μπλουζακι μαυρο που ηταν πιο πανω απο τον αφαλο της και φαινοταν το σκουλαρικι της. Φορεσε τα μποτακια της τα μαυρα και εκανε στις ακρες τα μαλλια της ελαφρες μπουκλες και βαφτηκε απαλα.10 ακριβως το κουδουνι χτυπησε και η Μπια 'ετρεξε' να ανοιξει την πορτα ενω επεσε κατευθειαν στην αγκαλια του Ντανιελ και τον φιλισε παθιασμενα. Πλησιασαμε κοντα τους και ξεροβυξα για να καταλαβουν οτι ειμαστε και εμεις εδω και το αντιληφθηκαν γρηγορα αφου ο Ντανιελ εσπρωξε απαλα την Μπια απο πανω του και γυρισε να μας κοιταξει.
"Πω πω πω κατι κουκλαρες που θα συνοδευω σημερα!!" ειπε με θαυμασμο και συνεχισε "Ντανιελ χαρηκα πολυ δεσποινης μου" αναφερθηκε στην Ελ και της φιλισε απαλα το χερι ενω ολες χασκογελασαμε
"Χαρηκα και εγω. Το ονομα μου ειναι Ελινα και ειμαι η κολλητη της Λιας" του χαμογελασε η Ελ
"Λοιπον χαρηκα πολυ που σε γνωριζω!!" χαμογελασε ο ντανιελ και εμφανιστηκε η καταλευκη οδοντοστηχια του
"Λοιπον τελος οι χαιρετουρες παμε να περασουμε καλα!!" ειπα εγω φωναζοντας απο ενθουσιασμο και σπωχνοντας τους εξω απο το σπιτι.
Χωρις δευτερη κουβεντα ολοι μπηκαμε μεσα στο αμαξι του Ντανιελ και εκεινος στην θεση του οδηγου ενω εβαλε μπρος με προορισμο το κλαμπ. Λιγα λεπτα αργοτερα ειμασταν κιολας εκει. Κατεβηκαμε ολοι μαζι απο το αμαξι και προχωρησαμε προς την εισοδο. Μολις μπηκα μεσα ενα κυμα καπνου απο τσιγαρο, ποτου και ιδρωτα εφτασαν στην μυτη μου με σκοπο να κανω μια περιεργη γκριματσα και οι υπολοιποι να γελασουν.
"Τι ευχαριστει μυρωδια" ειπα
"Φοβερη" ειπε η Ελ ειρωνικα και γελασαμε ταυτοχρονα ενω πλησιαζαμε προς το τραπεζι που καθοντουσαν τα παιδια.
YOU ARE READING
Εφιαλτικη Ζωη
RomanceΗ Λια απο τοτε που εχασε τον πατερα της σε τροχαιο η ζωη της αλλαξε ριζικα, απο εκεινη την στιγμη ενας εφιαλτης περιτριγυριζει τα ονειρα της. Ο αδερφος της Στεφανος την κατηγορει πως εκεινη φταιει γι αυτο. 3 χρονια μετα απο τον θανατο του πατερα του...