Part 24

979 67 0
                                    

Το πρωι ηρθε και περασε γρηγορα με εμενα να ετοιμαζω την βαλιτσα μου. Αυριο πρωι πρωι φευγουμε. Ακομα δεν εχω συνηδητοποιησει τι κανω. Με τον Αρη δεν εχουμε μιλησει ολη μερα και εχω αρχισει να ανυσηχω. Εκλεισα και την τελευταια βαλιτσα και επεσα στο κρεβατι κουρασμενη. Εκεινη την στιγμη η πορτα χτυπησε.
"Περαστε" απαντησα και εστρεψα το βλεμμα μου προς την θεια μου η οποια μολις μπηκε μεσα.
"Για σου Λια!! Πως πανε οι ετοιμασιες?" με ρωτησε με ενα χαμογελο
"Καλα μολις τελειωσα τις βαλιτσες" απαντησα
"Γλυκια μου θα σε ρωτησω μια τελευταια φορα. Εισαι σιγουρη?" ειμαι ή δεν ειμαι Δεν εισαι ηλιθια μην τον αφησεις πισω. Φωναξε η φωνουλα μου αλλα εγω δεν την ακουσα
"Ναι θεια μου ειμαι σιγουρη" της χαμογελασα
"Τελεια θα περασουμε αυριο στις 5 το πρωι να σε παρουμε. Η πτηση μας ειναι στις 6:30." ειπε ενω με αγκαλιασε
"Ενταξει θα ειμαι ετοιμη. Θεια..σε ευχαριστω πολυ για ολα" της ειπα ενω ειχε φτασει στην πορτα. Εκεινη απλα μου χαμογελασε και βγηκε εξω.
Η ωρα ηταν ηδη 1 οποτε αποφασισα να παω στην μαμα να την χαιρετησω. Εβαλα ενα μαυρο τζιν και ενα κοκκινο φουτερ, καθως και τα stan smith μου ενω πηρα το κινητο και τα κλειδια του αδερφου μου απο το αμαξι. Μπηκα μεσα και ξεκινησα. Σε λιγη ωρα ημουν εκει. Αφου παρκαρα βγηκα και πηγα μεχρι την πορτα οπου αυτο που ειδσα με σοκαρε.
"Στ-Στεφανε?" απορισα "τι κανεις εδω?" τον ρωτησα ενω τον πλησιασα
"Ειναι η τελευταια σου μερα εδω και ειπα να σου κανω το χατηρι." απαντησε και με αγκαλιασε
"Δηλαδη θα δεις την μαμα??" χαμογελασα "μετα απο 5 χρονια επιτελους θα δεις την μαμα? Με κανεις τοσο χαρουμενη στεφανε τοσο χαρουμενη" ειχα κιολας πεσει στην αγκαλια του
"Ναι ναι ενταξει δεν παμε μεσα πριν το μετανιωσω?" μπηκαμε γρηγορα μεσα και αφου μας εκανα τον απαραιτητο ελεγχο μας πηγαν στο γνωστο για μενα δωματιο και περιμεναμε. Μετα απο λιγο η πορτα ανοιξε και εμφανιστηκε η μαμα. Πρωτα το βλεμμα της επεσε σε εμενα και χαμογελασε επειτα ομως κοιταξε τον στεφανο και γουρλωσε τα ματια ενω δακρυσε.
"Δεν το πιστευω οχι δεν το πιστευω" ετρεξε γρηγορα και τον αγκαλιασε "παιδι μου παιδι μου επιτελους μετα απο 5 χρονια σε ξανα βλεπω. Σε ξανα αγκαλιαζω. Συγγνωμη..συγγνωμη για ολα" τον εσφιγκε στην αγκαλια της και εκλαιγε παρολο που ο αδερφος μου ηταν πολυ πιο ψηλος και απο τις δυο μας. Ο στεφανος κοιταξε εμενα ρωτοντας με τι να κανει, του εκανα νοημα να την αγκαλιασει και αυτο εκανε. 10 λεπτα αργοτερα καθομασταν και οι 3 στις καρεκλες μας και μιλαγαμε ωσπου ηρθε η συζητηση σε εμενα.
"Κορη μου τελικα τι αποφασισες να κανεις?" με ρωτησε η μητερα μου και εγω χωρις να διστασω της απαντησα
"Αυριο πρωι φευγω" ενω εσκυψα το κεφαλι
"Λια εισαι σιγουρη?" με ρωτησαν και οι 2 και γελασαμε
"Ναι..ειμαι σιγουρη. Εξαλλου δεν με κραταει τιποτα πλεον εδω"
"Τι λες ρε δεν τα βρηκατε με τον Αρη?" ρωτησε ο αδερφος μου
"Περιπου" δεν θελω να του πω οτι αγαπαω τον αρη. Οχι αυτο ειναι ενα μεγαλο λαθος και μια παρορμηση της στιγμης. Δεν τον αγαπαω οχι. Δεν πειθεις τον εαυτο σου με τετοια Λια. Αργησες να πεταχτεις.
"Τι περιπου?! Τα βρηκατε ή οχι" ο στεφανος με πιεζε να του πω αλλα δεν θελω. Ευτυχως η μαμα μου καταλαβε την δυσκολη θεση που βρισκομουν και αλλαξε κουβεντα.
"Εσυ στεφανε? Εμαθα οτι τα εχεις με την Ελινα. Ειστε καλα μαζι?" με το που ακουσε το ονομα της το προσωπο του φωτιστηκε και πεταξε ενα χαμογελο.
Εκανα νοημα στην μαμα ευχαριστω και εκεινη χαμογελασε.
"Ναι ναι ειμαστε πολυ καλα μαζι. Ξερεις δεν ειμαι σιγουρος αλλα την αγαπαω" με το που ειπε αυτη τη λεξη γουρλωσα τα ματια.
Μακαρι να μου ελεγε και εμενα ο Αρης οτι με αγαπαει. Οχι με το που του το ειπα να τρεξει να κρυφτει. Μα γιατι καθομαι και ασχολουμαι ετσι κι αλλιως εγω φευγω.
Περασαμε λιγη ωρα ακομα με την μαμα μιλωντας και επειτα την χαιρετησαμε και φυγαμε. Οταν βγηκαμε εξω με ρωτησε.
"Μην νομιζεις οτι ξεχασα οτι δεν μου απαντησες. Και οτι πηρες και το αυτοκινητο μου. Παμε σπιτι και τα λεμε εκει." μου ειπε και πηγε στην μηχανη του
"Στεφανε..εγω θα παω στον μπαμπα πρωτα" φωναξα. Εκεινος απλα μου εγνεψε και εφυγε.
Μπηκα στο αμαξι και ξεκινησα για το νεκροταφειο. Αφου εφτασα εκει και καθισα λιγη ωρα αποφασισα να φυγω μιας και ηταν ηδη 5 και ειχε βραδιασει. Εφτασα στο σπιτι και με το που μπηκα μεσα ο αφερφος μου με επιασε απο τα μουτρα.
"Και τωρα εξηγησου" μου ειπε και πηγα και εκατσα στον καναπε μαζι του
"Τι θες ρε Στεφανε. Ολα καλα ειναι" ξερω οτι δεν προκειτε να το αφησει ετσι
"Ναι ναι δεν με πειθεις λεγε!!" απαιτησε αλλα ευτυχως χτυπησε το κινητο μου και το συκωσα αμεσως
"Παρακαλω?!" απαντησα και ανεβηκα στο δωματιο μου "ελα ρε σε ευχαριστω παρα πολυυυ"
"Ειμαι θυμωμενη μαζι σου" ειπε η κολλητη μου
"Γιατι?" την ρωτησα
"Τι γιατι αυριο φευγεις και εγω το μαθαινω σημερα? Σοβαρα? Ωραια κολλητη εχω. Ευχαριστω πολυ ρε για την ενημερωση" εχει ενα δικιο εδω η Ελινα τοσα χρονια κολλητες και ξεχασα να της πω οτι φευγω. Ειμαι αδικαιολογιτη. Φυσικα και ξεχασες να της το πεις οταν εχεις στο μυαλο σου ΜΟΝΟ τον Αρη ξεχνας πολλα πραγματα. Σκασε επιτελους φωναξα στην φωνουλα μου απο μεσα μου.
"Συγγνωμη Συγγνωμη Ελινα Συγγνωμη πραγματικα πως το ξεχασα να στο πω ειμαι αδικαιολογιτη συγγνωμη" ελεγα συνεχεια και συνεχεια
"Καλα καλα." αποκριθηκε εκεινη
"Να σου πω τελευταια μου βραδια εδω. Τι λες να ερθεις σπιτι μου να κοιμηθουμε μαζι?"
"Και το συζητας?! Φυσικα και θα ερθω!! Κλεινω και ερχομαι κολλητουλα!!" δεν προλαβα να μιλησω και η γραμμη ειχε κλεισει.
Μιση ωρα αργοτερα και αφου ειχα κανει ενα καυτο μπανιο ακουσα το κουδουνι και ετρεξα να ανοιξω. Μπροστα μου εμφανιστηκε η Ελινα και εγω επεσα στην αγκαλια της. Απο πισω μου εμφανιστηκε ο αδερφος μου που μολις ειδε το κοριτσι του πεταξε ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια!!
"Χαιρομαι που ηρθες!!" της ειπα και μπηκαμε μεσα
"Και εγω χαιρομαι" μου απαντησε
"Παμε πανω?!" της ειπα και εκεινη εγνεψε
"Εεε εγω? Δεν εχω αγκαλια? Ουτε φιλι??" εκανε παπι φεϊς ο στεφανος
"Οχι εσυ δεν εχει σημερα ηρθα μονο για την Λια" του ειπε εκεινη και γελασαμε
"Χαχα θα σου κραταει μουτρα μετα" της ειπα οταν μπηκαμε στο δωματιο μου
"Θα του περασουν. Πρεπει να καταλαβει οτι εχω και μια κολλητη. Στα δικα μας τωρα" ειπε και ξαπλωσε στο κρεβατι μου " τι τρεχει με εσενα και τον Αρη?"
"Τι εννοεις τι τρεχει?"
"Σημερα ηταν πολυ περιεργος στο σχολειο"
"Σου ειπε τιποτα?" την ρωτησα γεματη αγωνια
"Μου τα μασαγε. Με ρωτησε γιατι δεν ηρθες σχολειο. Και απο εκεινον εμαθα οτι θα φυγεις. Που γι αυτο κανονικα πρεπει να σου κραταω μουτρα που δεν μου το ειπες. Και δεν ηταν πολυ καλα φαινοταν πολυ σκεπτικος. Στον κοσμο του γενικα. Να δεις που πηγε και του τριβοταν η Ναντια και εκεινος την εδιωχνε." Η Ναντια για να ξερετε ειναι το πουτανακι του σχολειου, τριβεται σε ολους και εχουν πεχτει διαφορα με τον Αρη και αυτην. Καταλαβαινεται.
"Εδιωχνε την Ναντια?" καλα σε αυτο εμεινες και εσυ? Εδω σου λεει οτι το παιδι ηταν περιεργος. Ναι θες να μας πεις οτι τον επηρεασαν τα λογια μου. Γι αυτο δεν εχει παρει ουτε ενα τηλεφωνο. Καταλαβαινω πως νοιαζεται.
"Ναι σου λεω μεχρι που και εκεινη τσαντιστηκε και πηγε και πηδηχτηκε με τον Πανο στις τουαλετες." σκασαμε και οι δυο στα γελια
"Χαχαχα ναι την χαλασε κιολας" κλαιγαμε και οι δυο απο τα γελια
"Χαχαχα αυτο ειναι σιγουρο"
"Ααχ ρε Ελ τι θα κανω με εσενα μου λες? Πως θα σε αποχωρηστω?" της ειπα οταν σοβαρεψαμε
"Εμ εγω? Ποιον θα εχω να γελαω σαν χαζο? Ποιον θα εχω να κοροϊδευω? Ποιον θα εχω να κραζω τους παντες? Ποιον?? Πες μου. Ηλιθια θα μου λειψεις!! Σε αγαπαω!!" ειπε και επεσε στην αγκαλια μου
"Και σε αγαπαω κολλητουλα μου και εγω" της ειπα ενω την αγκαλιασα και κλαιγαμε μαζι. Οταν επιτελους ξεκολλησαμε με ρωτησε.
"Τι λες να παμε για ποτο? Τελευταια σου μερα εδω βλαμμενο?!" καλη ιδεα αλλα εχω πρωινο ξυπνημα. Θα κοιμηθεις στο αεροπλανο. Δικιο εχεις θα παω ωρες ωρες πετας και καποια σωστα. Ωω με κολακευεις.
"Και δεν παμε!!" της ειπα και συκωθηκαμε να ετοιμαστουμε "μονο οχι για πολυ εχω πρωινο ξυπνημα αυριο." εκεινη εγνεψε.
Η ωρα ηταν 10 και ειμασταν κιολας ετοιμες. Εγω μεσα σε ενα μαυρο κοντο φορεμα με τις μαυρες γοβες μου. Ενω η Ελινα μεσα σε ενα μπορντο φορεμα με μαυρες γοβες. Τα μαλλια μου ηταν σγουρα ενω της Ελ ισια. Και ειχαμε βαφτει και οι δυο ελαφρα. Ειχαμε και πει και στην παρεα μας να ερθει μαζι μας. Τελευταια εξοδο ολοι μαζι ετσι κι αλλιως. Η κορνα ακουστηκε και καταλαβαμε οτι ηταν ο Σταυρος. Κατεβηκαμε και οι δυο κατω και ο Στεφανος εμεινε να μας κοιταει με ανοιχτο στομα.
"Κλειστοο θα μπει καμια μηγα" του φωναξα και γελασαμε
"Για που το βαλατε?" κοιταγε την κοπελα του σαν ξερολουκουμο.
"Σκουπισε και τα σαλακια. Ετσι μπραβο αγορι μου." τον ξανα πειραξα
"Η τελευταια μας μερα Στεφανε τι νομιζες θα την περασουμε κλεισμενες μεσα? Αν νομιζες αυτο εισαι γελασμενος." του απαντησε και τον φιλησε πεταχτα
"Και θα βγειτε εξω ετσι?"
"Ναι στεφανε γιατι τι εχουμε?" τον ρωτησε η Ελ.
"Αγορια" απαντησε αυτος
"Ε και?"
"Ελινα θα αργησουμε. Ο Σταυρος θα φωναζει." της ειπα
"Οπα οπα ο Σταυρος θα ερθει και αυτος μαζι? Ο Αρης το ξερει αυτο." με ρωτησε
"Γιατι τι προβλημα εχει ο Αρης με ποιον θα βγω?" του απαντησα και εκλεισα την πορτα με δυναμη πισω μου.
Ακου εκει εχει προβλημα ο κυριος. Γιατι απο ποτε τον νοιαζει τι κανω? Βγηκα στον δρομο και ειδα τον Σταυρο να καθεται απεξω απο το αμαξι και να με κοιταει που πλησιαζα. Ηταν απλα αλλα πολυ ωραια ντυμενος. Φοραγε ενα μαυρο πουκαμισο και ενα μαυρο τζιν ενω τα μαλλια του τα ειχε φερει πισω.
"Πωπω τι ομορφια κυκλοφορω σημερα" ειπε ενω με αγκαλιασε
"Και εσυ δεν πας πισω κουκλος εισαι" του ειπα και του πειραξα λιγο την φρατζα
"Που ειναι η αλλη η τρελη?" με ρωτησε λεγοντας για την Ελινα
"Τωρα ερχεται μιλαγε με τον Στεφανο."
"Αα να την" η Ελινα ερχοταν με φορα απο μεσα και φενεται οτι ειχε νευρα. Μολις μας ειδε εβαλε το χαμογελο της και πλησιασε.
"Πωπω δυο κουκλες θα κυκλοφορησω σημερα ειμαι τυχερος" μας ειπε ο Σταυρος κοιτωντας πιο πολυ εμενα απο πανω μεχρι κατω.
"Αμα κατσουμε ομως λιγο ακομα εδω κοιτωντας την Λια δεν προκειτε να φυγουμε ποτε" ειπε η Ελινα και μπηκε στο αμαξι.
Ο Σταυρος μου ανοιξε την πορτα του συνοδηγου και μπηκα μεσα, ενω εκεινος εκανε τον γυρο του αμαξιου και μπηκε και αυτος. Η διαδρομη ηταν ηρεμη με εμας τους τρεις να μιλαμε και να γελαμε. Οταν φτασαμε ο Σταυρος ηρθε και ανοιξε και στις δυο τις πορτες και μας βοηθησε να βγουμε.
"Μα τι τζεντλεμαν" του ειπε η Ελινα και με επιασε αγκαζε και μπηκαμε μεσα με τον Σταυρο να μας ακουλουθαει απο πισω.
Μολις μπηκαμε μεσα ενα κυμα απο τσιγαρο και ποτο μπηκε στα ρουθουνια μου. Ολοι ηταν ορθιοι και χορευαν στο ρυθμο της μουσικης. Πηγαμε στην μπαρα που ηταν και τα υπολοιπα παδια η Ελένη με τον Μαρκο δηλαδη και αφου μας αγκαλιασαν παραγκειλαμε τα ποτα μας.
"Μια βοτκα πορτοκαλι." ειπα στον μπαρμαν ο οποιος παρεπιπτοντος ηταν πολυ ωραιος και εκεινος μου εκλεισε το ματι.
Σε λιγο μας εφερε τα ποτα.
"Το δικο σου κερασμενο" μου ειπε με την βαρια φωνη του και επικεντροθηκα στα καστανα ματια του
"Απο ποιον?" τον ρωτησα
"Απο μενα"
"Και πως θα σε ξεπληρωσω για το ποτο?"
"Ενας χορος ειναι οτι πρεπει" μου ειπε και μου εκλεισε το ματι
"Ενταξει." του ειπα και εκεινος βγηκε απο την μπαρα του.
Ηρθε κοντα μου και μου επιασε το χερι. Υπια γρηγορα το ποτο μου και τον ακολουθησα στην πιστα. Αρχισαμε να χορευουμε και εγω να τριβομαι πολυ προκλιτικα πανω του. Η στηση του ειχε σκληρηνει και μου ειπε αισθησιακα στο αυτι.
"Τι λες να παμε καπου αλλου?" ειπε ενω μου δαγκωσε το αυτι "μωρο μου αμα δεν παμε καπου τωρα. Θα σε παρω μπροστα σε ολους" συνεχισε και ανατριχιασα Μην κανεις την μαλακια και πας. Αυτη την φορα ομως δεν ηταν η γνωστη φωνουλα μου αλλα η φωνη του Αρη που ακουγοταν μεσα μου. Και ποιος θα με σταματησει? Λια γαμωτο μην το κανεις αυτο. Αυτος να σε πηδηξει θελει μονο ακουσε με μωρο μου. Μολις ειπε μωρο μου σταματησα οτι κινηση και να εκανα εκεινη την στιγμη και του ειπα.
"Σορρυ πρεπει να φυγω" και ετρεξα προς τα παιδια. Για καλη μου τυχη ο Σταυρος ηταν εκει με σταματησε.
"Οπα οπα τι επαθες?" ξαφνικα αισθανομουν σαν καποιος να μου τραβαει τον αερα και να μην μπορω να αναπνευσω
"Δ-δεν....μπ-μπο-ρω...ν-να.."
"Τι να Λια? Απαντα μου γαμωτο. Τι επαθες?" με κοιταγε σοκαρισμενος
"Α-ανα-πνευ-σω" του ειπα και με γρηγορες κινησεις με εβγαλε εξω
Ο κρυος αερας χτυπησε το προσωπο μου αλλα ακομα δεν μπορουσα να παρω αναπνοη.
"Τι να κανω πες μου τι να κανω.?" με ρωτησε σοκαρισμενος και τρομαγμενος ο Σταυρος
"Α-ανα-πνοη..φ-φυ-σα στο στ-στο-μα μ-μου" ενιωθα σαν καποιος να ειχε βαλει και τα δυο του χερια στον λαιμο μου και να τον εσφηγκε οσο πιο πολυ μπορει.
Ο Σταυρος με γρηγορες κινησεις εκανε αυτο που του ειπα και πιεσε ελαφρα το στηθος μου. Ξαφνικα πηρα μια τεραστια ανασα και γεμισα τους πνευμονες μου με οξυγονο. Καθισα λιγο να ηρεμησω και επειτα του ειπα.
"Σε Ευχαριστω πολυ αν δεν ησουν και εσυ θα ειχα πεθανει" του ειπα και γελασαμε
"Μην λες βλακειες δεν θα σε αφηνα να παθεις τιποτα" ειπε ενω αρχισε να με πλησιαζει περιεργα. Θα σε φιλησει ηλιθια!! Φωναξε η φωνη μου. Και ξανα επεστρεψε!! Τι να κανω? Φιλα τον. Ειπα η κακια πλευρα μου. Οχι μην τον φιλησεις θα πληγωσεις τον Αρη. Ειπε η καλη πλευρα μου. Δεν προλαβα να κανω τιποτα και τα χειλια του ενωθηκαν με τα δικα μου. Τα πιεζε πανω στα δικα μου. Εγω δεν εκανα τιποτα απλα ειχα γουρλωσει τα ματια. Οταν το αντιληφθηκε απομακρυθηκε και με κοιταξε με λυπη.
"Εεμ συγγνωμη δεν ξερω τι με επιασε. Συγγνωμη Λια. Συγγνωμη" ελεγε μες την αμηχανια ενω εξινε τον αυχενα του.
"Οχι ενταξει ολα καλα" τον καθισηχασα
"Σιγουρα? Συγγνωμη δεν ξερω τι με επιασε." ξανα ειπε
"Ολα καλα Σταυρο"
"Ουφ ευτυχως δεν ηθελα να χαλασω την φιλια μας"
"Ναι ουτε εγω. Ξερεις σε βλεπω μονο σαν φιλο" του ειπα
"Ναι ναι και εγω μονο σαν φιλη μην ανυσηχεις. Ετσι κι αλλιως δεν θελω να τα βαλω με τον Αρη." αα τελεια βαλτος ειναι και αυτος τι μου τον θυμησε τωρα αυτον καλα δεν ειμασταν. Ας το προσπερασω.
"Αληθεια εχεις ασθμα?" με ρωτησε
"Εχει να με πιασει χρονια να φανταστεις το ειχα ξεχασει." αληθεια εχει να με πιασει απο τοτε που μπηκε η μαμα φυλακη. Πανε 5 χρονια.
Εκεινη την στιγμη το κινητο μου χτυπησε και ηταν η Ελινα.
"Ελα μωρη που εισαι?" με ρωτησε κατευθειαν
"Εξω απο το κλαμπ"
"Γιατι?"
"Με επιασε κριση" τι ηθελα και το ειπα εκλεισε γρηγορα το τηλεφωνο και μεσα σε 2" ηταν εξω. Ετρεξε γρηγορα διπλα μου και αρχισε τις ερωτησεις
"Πως εισαι τωρα? Ποτε σε επιασε? Πως? Γιατι? Πιεστηκες?"
"Οπα οπα ειμαι καλα τωρα. Και οχι να μην παρεις τον Στεφανο" προλαβα την επομενη ερωτηση της.
"Καλα καλα παμε σπιτι τωρα. Σταυρο φερε το αυτοκινητο" ειπε και εκεινος πηγε στο αμαξι.
"Εμεις θα τα πουμε σπιτι" μου ειπε και μπηκαμε στο αμαξι.
Λιγη ωρα αργοτερα ειμασταν κιολας σπιτι στο κρεβατι μου και της ελεγα τι ειχε γινει ολα το βραδυ. Με καθε λεπτομερια.!!

----------------------------------------------------------
2655 λεξεις και ελπιζω να σας αρεσειιιι!!!
Λοιπον αλλο ενα παρτ τελειωσε και θελω να μου πειτε την γνωμη σας!!
Σας αρεσε? Αν οχι τι ηταν αυτο?

Αυριο η Λια κανονικα φευγει. Τι θα γινει? Θα φυγει σιγουρα? Ή μηπως καποιος θα την κρατησει πισω?!
Εγω δεν ξερω απλα ρωταω!!
Τα λεμε στο επομενο!!
Vote and com μεχρι τοτε πλζζ!!
Φιλια κεκακια μου ❤

Εφιαλτικη ΖωηWhere stories live. Discover now