Ανοιξα τα ματια μου επειδή ένιωθα κάποιον να με φιλάει γλυκα. Φυσικά και αυτος ήταν ο Αρης. Καθόταν δίπλα μου στο κρεβάτι και μου άφηνε μικρά φιλιά σε ολο το προσωπο μέχρι που έφτασε στα χείλια και εκεί έμεινε παραπάνω. Το φιλί μας ήταν γλυκό, απαλό και πολύ όμορφο. Η γλώσσα του Ζήτησε πρόσβαση στο στομα μου και του την έδωσα. Λίγα λεπτά αργότερα το φιλί είχε γίνει πιο άγριο. Εκεινος είχε ανέβει πάνω μου και συνέχισε να με φιλάει. Είχε βάλει το χέρι του μέσα από την μπλούζα του που μου είχε δώσει να φορέσω το προηγουμενο βραδυ πριν κοιμηθουμε και με χαϊδευε. Σιγά σιγά την έβγαλε και αποκαλύφθηκε το μαύρο δαντελοτο σουτιέν μου.
Απομάκρυνε να χείλια μας και με κοίταξε δαγκωνοντας το κατω του χείλος."είσαι πολύ σεξι μωρό μου" ειπε και γελασα
Συνεχίσαμε να φιλιομαστε όταν ξαφνικά ανοιξε η πόρτα.
"ουπς σορρυυυ" ειπε η Μπια και ξανά βγήκε έξω
Γελάσαμε και συκωθηκα πηγαινοντας προς το μπανιο. Έβγαλα και τα υπόλοιπα ρούχα μου και μπήκα για ένα καυτό ντουζ. Αφού τελείωσα βγηκα, τυλίγοντας μια λευκή πετσετα στο σωμα μου και άλλη μια στα μαλλιά μου.
Πήγα στο δωματιο μου στο οποίο ο Αρης ήταν ακόμα πάνω στο κρεβάτι ξαπλωμένος."Τι θα κανουμε σημερα πριγκιπισσα?" ρωτησα
"Πριγκιπισσα? Πως σου ηρθε αυτο?!" χαχανισα ενω πηγα μπροστα στην ντουλαπα μου ανοιγοντας την.
"Αληθεια δεν ξερω απλα μου βγηκε..!!" χαχανισε και εκεινος κοιταζοντας με ακομα απο πανω μεχρι κατω ενω δαγκωσε τπ κατω χειλος του
"Εχεις να μου πεις μια ιστορια μου φενεται κυριε.." του υπενθυμισα
"Μωρο μου βλεπεις εφιαλτες εδω?" προσπαθησε να αλλαξει το θεμα
"Μην αλλαζεις το θεμα Αρη"
"Απαντησε μουυ" γκρινιαξε σαν μικρο παιδακι που μολις του αρπαξες το γλυφιτζουρι απο το χερι
"Ναι, ναι βλεπω καθε μερα. Ευχαριστημενος τωρα!?"
"Σημερα δεν ειδες." ωωχ λεει αληθεια οταν κοιμαμε μαζι του δεν βλεπω εφιαλτες, ενω με οποιον αλλον και να κοιμηθω καθε πρωι ξυπναω με τον ιδιο εφιαλτη αλλα με αλλο προσωπο.
"Μωροο μου..εεϊ που χαθηκες?" ακουσα την φωνη του και βγηκα απο την μικρη μου σκεψη
"Αρη..." σταματησα "ο εφιαλτης εχει αλλαξει"
"Τι εννοεις εχει αλλαξει?" ρωτησε και σταματησα να ψαχνω ρουχα και εκατσα στην ακρη του κρεβατιου
YOU ARE READING
Εφιαλτικη Ζωη
RomanceΗ Λια απο τοτε που εχασε τον πατερα της σε τροχαιο η ζωη της αλλαξε ριζικα, απο εκεινη την στιγμη ενας εφιαλτης περιτριγυριζει τα ονειρα της. Ο αδερφος της Στεφανος την κατηγορει πως εκεινη φταιει γι αυτο. 3 χρονια μετα απο τον θανατο του πατερα του...