Δεν μπορω να πιστεψω οτι τα εχω με τον Αρη. Ειμαι τοσο χαρουμενη. Εκεινος με κανει χαρουμενη και θα προσπαθησω να το ζησω οσο πιο πολυ μπορω. Μετα απο την απαντηση μου ξαπλωσαμε στο κρεβατι μου και μιλαγαμε κοιταγα αυτα τα υπεροχα πρασινα ματια του επαιζα με τα καστανα μαλλια του ωσπου μας πηρε και τους δυο ο υπνος.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Το επομενο πρωι ξυπνησα με ενα βαρος στο στηθος μου. Μου ηρθαν ολες οι αναμνησεις της προηγουμενης μερας και αυθορθμητα χαμογελασα. Εβγαλα απαλα τον Αρη απο πανω μου και συκωθηκα απο το κρεβατι. Αποφασισα να κανω ενα μπανιο προτου παω για πρωινο. Εδεσα τα μαλλια μου σε εναν κοτσο και πηγα στο μπανιο. Γδυθηκα και εκανα ενα γρηγορο ντουζ. Αφου τελειωσα τυλιξα με μια πετσετα το υγρο σωμα μου και κατευθυνθηκα στο δωματιο μου. Ο Αρης ακομα κοιμοταν. Ανοιξα το συρταρι μου και εβγαλα τα μωβ εσωρουχα μου και τα φορεσα. Μετα πηγα στην ντουλαπα μου εβγαλα ενα μαυρο κολαν και μια ασπρη χοντρη μπλουζα σημερα εκανε περισσοτερο κρυο. Τα φορεσα και αρχισα να κατεβαινω κατω. Μπηκα στην κουζινα και αρχισα να φτιαχνω πρωινο εβαλα μια κουπα με καφε, κρουασανακια και φρυγανιες. Αφου τα ετοιμασα ολα αρχισα να τρωω ωσπου ενιωσα δυο χερια να με αγγαλιαζουν.
"Καλημερα μικρη μου" μου ειπε εκεινος ενω μου εδωσε ενα φιλι
"Καλημερα" του απαντησα εγω και ανταπεδοσα "εχει καφε στην καφετιερα αμα θες" συνεχισα
"Ευχαριστω!!" αφου εβαλε καφε ηρθε και καθισε διπλα μου και αρχισε να τρωει.
"Τι θα κανουμε σημερα?!" με ρωτησε
"Εγω δουλευω μεχρι τις 6" του ειπα με μια στεναχωρημενη φατσα και εκεινος μου εδωσε ενα φιλι
"Οκ οποτε θα ερθω να σε παρω μετα απο την δουλεια για να παμε για φαγητο" ειπε και συκωθηκε για να φυγει
"Ενταξη" του απαντησα και τον αγκαλιασα
Ο Αρης εφυγε και εγω πηγα να ετοιμαστω για να παω στην δουλεια μου. Ακομα ξεχασα να αναφερω οτι δουλευω στα starbucks. Αφου φορεσα τις καφε ugg μου κατεβηκα κατω. Πηρα τα κλειδια μου απο τον παγκο και επεσε κατω ενας φακελος με το ονομα μου πανω του. Αα ναι θυμαμαι που μου τον εφερε χθες ο Αλεξ αλλα δεν προλαβα να τον ανοιξω. Ξαφνικα το κουδουνι χτυπησε και αφησα τον φακελο για αργοτερα. Πηγα να ανοιξω και εκει στεκοταν η Ελινα.
"Χευυ Λια" με χαιρετησε η κολλυτη μου
"Καλημερα Ελινα μου, τι κανεις?" της ειπα με το πιο ζεστο μου χαμογελο και αρχισαμε να περπαταμε για την δουλεια εκεινη δουλευει σε ενα μαγαζι με ρουχα διπλα απο την δουλεια μου.
"Καλα ειμαι. Να σε ρωτησω δεν εχεις θυμωσει που τα εχω με τον αδερφο σου?" μου ειπε επιφυλακτικα
"Οχι φυσικα και οχι αμα ειστε χαρουμενη ειμαι και εγω" της ειπα και μου εκανε μια μεγαλη αγγαλια
"Ευχαριστω, σε ευχαριστω πολυ κολλυτουλα μου"
"Ελα βρε χαζο σιγα" της ειπα ενω την αποχαιρετησα και μπηκα μεσα στην δουλεια.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μετα απο 6 βασανιστηκες ωρες η βαρδια μου τελειωσε. Την ωρα που βγηκα εξω απο το μαγαζι ειδα τον Αρη να καθετε και να με περιμενει.
"Χευυ μωρο μου" μου ειπε και με εβαλε στην αγγαλια του
"Που θα με πας?" του ειπα με ναζη και εκεινος μου επιασε το χερι
"T.G.I friday's baby" μου ειπε γελοντας
"Ημουν σιγουρη" του ειπα χαχανιζοντας και εκεινος μου εδωσε ενα γλυκο φιλι
Μετα απο λιγο περπατημα φτασαμε στο μαγαζι. Μπηκαμε μεσα και καθισαμε σε ενα τραπεζι. Μετα απο λιγο παραγγειλαμε και ηρθαν τα φαγητα μας. Ολη την ωρα μου εκανε αστεια και γελαγαμε. Αφου τελειωσαμε το φαγητο και τσακωθηκαμε για το ποιος θα πληρωσει και φυσικα πληρωσε εκεινος συκωθηκαμε για να φυγουμε. Με πηρε αγγαλια και περπαταγαμε μεχρι το σπιτι. Ειχε νυχτωσει οταν μπηκαμε μεσα στο σπιτι και ειχε κρυο. Ο αδερφος μου θα κοιμοταν στις Ελινας οποτε εχουμε ολο το σπιτι δικο μας. Πηγα στο τζακι και το αναψα ενω ο Αρης ηρθε διπλα μου, καθισε στην πολυθρονα και με εβαλε να κατσω στα ποδια του ενω αρχισε να με φιλαει στο λαιμο. Πιεζε ολο και πιο πολυ το ευαισθητο σημειο μου και δαγκωνε τον λοβο μου.
"Α-Αρη..πρ-πρεπει..ν-να στ-σταματησεις" τραυλισα
"Γιατι μωρο μου?" με ρωτησε
"Γ-γιατι..." αρχισα αλλα δεν προλαβα να ολοκληρωσω ενω χτυπησε το τηλεφωνο και συκωθηκα για να το απαντησω αφηνοντας τον Αρη πισω
"Παρακαλω?"
"Λια..εσυ εισαι?" μου ειπε μια φωνη με σπαστα ελληνικα
"Ναι εγω ειμαι ποιος ειναι?" απαντησα ανιξερη
"Ποιος ειναι?" με ρωτησε ο Αρης
"Δεν ξερω" του απαντησα "Θα μου πειτε ποιος ειναι?" ειπα στο τηλεφωνο ενω αρχισα να ανησυχω
"Ναι..ειμαι η.."-------------------------------------------------
Γειαα σαςς!! Επιτελους εβαλα νεο παρτ!!
Θελω να ζητησω συγγνωμη γιατι δεν εχω βαλει εδω και καιρο και επισης θελω να πω οτι θα προσπαθησω να βαζω οσο πιο συχνα μπορω απο εδω και περα!!
Για πειτε μου πως σας φενετε το παρτ?
Vote & com pleaseAll the love xx
YOU ARE READING
Εφιαλτικη Ζωη
RomanceΗ Λια απο τοτε που εχασε τον πατερα της σε τροχαιο η ζωη της αλλαξε ριζικα, απο εκεινη την στιγμη ενας εφιαλτης περιτριγυριζει τα ονειρα της. Ο αδερφος της Στεφανος την κατηγορει πως εκεινη φταιει γι αυτο. 3 χρονια μετα απο τον θανατο του πατερα του...