Heajjj
Wel ik begin dus met dit boek. Neem gerust een kijkje naar mijn andere boeken. Als jullie vaak mijn boeken lezen hebben jullie al door dat die boeken snel worden verwijdert. Jha die verwijder ik altijd. Ik geraak uit inspiratie enzo. Maar ik kan je verzekeren dat het bij dit boek niet gebeurt.
Wel veel lees plezier ;)" Charlie ik meen het , waar heb je mijn BH gelegt !! " riep ik. Charlie bleef bij me 2 dagjes logeren. Die idioot is naar de badkamer gegaan met al mijn BH'S . Het is zijn domme wraak actie omdat ik gisteren alle cupcake's heb opgegeten.
" We sluiten een deal , per BH dat ik terug geef ,bak jij een cupcake " riep hij van de badkamer.
" Ok ok na school maar we hebben nog maar een half uur voor we moeten vertrekken please ga uit de badkamer. " zei ik. Hij gaf voor een tijdje geen antwoord. Kort daarna hoorde ik de badkamer slot open gaan. Daar zag ik dus Charlie naar buiten lopen met een mand met al mijn BH'S. Ik trok ze uit zijn handen en liep naar mijn kamer. Charlie is een leuke beste vriend maar soms kan hij zo koppig zijn ea dat ik hem van de Mount Everest wil gooien. Ik trok mijn blauwe panter broek aan en een t-shirt met alle getallen van het alfabet. Ik trok mijn bruine sleesneakers en nam mijn rugzak en liep naar de keuken. Mama zat al ontbijt te maken en ik ging zitten.
"Goeienmorgen Charlotte , lekker geslapen " vroeg mijn moeder.
"Jha mam , waar is pap "
" Hij is al naar werk , waar is Charlie ? "
" Hij zit zich nog om te kleden en moet dan nog zijn rugzak in orde brengen , hij gaat vandaag terug naar huis " zei ik. Ze knikte en nam zelf plaats aan tafel.
" Zeg wat is dat met jou en Charlie , zijn jullie echt geen verliefd koppel ? " vroeg mam. Kijk weer zo'on domme vraag. Ik kan er niet tegen als mensen dat vragen.
" Mam kijk , ik en Charlie zijn al heel lang beste vrienden oké , en dat blijven we ook !" zei ik. Net op dat moment kwam Charlie binnen.
" Dag cupcake moordenaar , goeienmorgen mevrouw Ooimans " zei Charlie.
" Cupcake moordenaar ? " vroeg mam. Ik keek naar Charlie en hij naar mij , we barste toen uit in lachen.**********
"Je bent me 15 cupcake's verschuldigt" zei Charlie terwijl we de school binnen wandelde.
" Jha jha al goed " mompelde ik. Hij grinnikte en we liepen naar de basketbal veld.
" Speel je een potje mee? "
" Nhee dankje , vandaag heb ik niet echt zin in basketbal " zei ik tegen Charlie. Hij knikte en liep naar zijn vrienden toe. Ik keek toen naar hoe Charlie zat te spelen. Hij is wel erg goed in basketbal. Gespierde armen enzo
. Resultaat van Basic fit. Zijn perfecte bruine haar dat hoog en warrig staat. Je hebt geen idee hoe hot dat staat en dan heb je nog zijn bruine kastanje ogen. Gewoon woaw...Charlie had door dat ik staarde.Hij paste de bal naar mij maar voor ik hem kon vangen deed een ander meisje dat al. Ze heeft rood haar en blauwe ogen. Haar kledingstijl vind ik om te kotsen. Ze draagt een doorzichtig topje zodat je haar BH kunt zien. Haar broek is zwart met overal scheuren. Haar laarzen vind ik wel mooi. Zwarte botjes. Ze liep naar Charlie en paste hem de bal. Wanneer ik dacht dat ze weg ging zat ze ook nog te praten met Charlie. Omdat ik zijn beste vriend ben besloot ik om een kijkje te nemen.
" Hejj " mompelde ik.
" Cupcake dit is Jess en Jess dit is Charlotte " zei Charlie. Ze stak haar hand uit maar die schudde ik niet. Ze trok haar hand dan terug met rode wangen.
" Jess , doe je mee met basketbal ? " vroeg Charlie. Ze knikte en liep weg met Charlie. Charlie ging weg zonder dag te zeggen. Leuk hoor....*******
" Psstt...Psstt...psssttt "
" Wa wil je ! " fluisterde ik boos naar Charlie.
" Wowowow rustig cupcake, ik wilde je rode potlood lenen " zei hij. We hadden Aardrijkskunde en na die hele gedoe met Jess prate ik niemeer met hem. Jammer genoeg zitten we naast elkaar.
" Cupcake what's wrong ?
( Wat scheelt er ? ) " vroeg hij.
" Niks " ik schuifde mijn pennezak naar hem toe en concentreerde me weer op de les.
" Oké , goed 2 maanden zijn voorbij dus jullie weten wat dat betekent he " zei onze titularis. Ja , om de 2 maanden verwisselen we van plaats. Ik nam mijn rugzak en ging met de rest vooraan staan. Toen kregen we 20 seconden de tijd om te denken naast wie en waar we gingen zitten. Misschien overdreef ik vandaag een beetje met Charlie. Waarom word ik nu zo boos omdat hij geen dag zei ? Hoe dan ook , ik en Charlie zitten altijd naast elkaar achteraan. Na 20 seconden liep ik tussen de bende debielen die vlug een plaats wilde naar achter. Ik legde mijn rugzak neer naast Charlie maar toen ik wilde zitten was Jess me voor." Sorry , maar ik ken niemand buiten Charlie , vind je het goed als ik naast hem zit " zei ze zo fake mogelijk. Ik gaf haar dezelfde fake glimlach terug en ging naast Sophie zitten.
Eerste hoofdstuk wat vind je er van?
Laat iets weten in reactie's en vote's zijn altijd welkom ;) , ik zet een hoofdstuk om de 2 dagen als iemand zich afvraagd :)
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
FanfictionCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...