Liedjes voor dit hoofdstuk:
~Kid in love Shawn Mendes
~ The Weight Shawn Mendes
~Hands to myself - Selena GomezPov Charlotte.
Ik heb Harry al een tijdje niet meer gezien maar het moment dat hij ruzie zoekt met mijn beste vriend...
Ik liep boos mijn kamer uit en botste tegen Krisly. Ze wilde iets zeggen maar ik haakte haar af.
"Jij wist hiervan" riep ik. Ze schrok en liep naar achter.
"Jij wist hier van en zei fuckin niets " ze gaf weer geen antwoord en ik liep de trap af en trok mijn jas aan.
"Je kunt niet gaan. Ik moet voor je zorgen" riep Krisly nog in de deur opening.
"Zie ik er uit als 6?" Riep ik nog harder. Ik nam mijn fiets en begon te fietsen naar de treinstation. Zo hard mogelijk , Harry krijgt spijt dat hij met Niall vocht.
Wanneer ik er was , gooide ik mijn fiets aan de kant. Even kon het me niet schelen dat iemand hem zal stelen. Ik liep vlug naar binnen en stapte naar het onthaal.
"Met wat kan ik u helpen?" Vroeg de man achter de balie. Ik nam mijn portemonnee te voorschijn en haalde er een paar briefjes uit.
"Een reis naar Amsterdam en terug aub" zei ik.
"Dat zal €102 zijn" zei ze {A/N Ik heb geen flauw idee of het ook zo in het echt kost}
Ik gaf haar het geld en ze gaf mij mijn kaart. Net op dat moment hoorde ik dat mijn trein over 10 min. Ging vertrekken. Ik keek vlug op mijn kaartje waar ik moet zijn. Perron 3. Ik keek naar alle borden dat hier hingen en zag al snel perron 3. Ik liep er vlug naar toe en kon mijn trein net op tijd halen.
Afgestapt bij Amsterdam
Ik stapte af en begonnen eerst naar een wc te wandelen. Toen ik klaar was , nam ik mijn rugzak en liep ik de station uit. Eerst besloot ik om nog naar Starbucks te gaan. Ik liep naar binnen en hangde mijn jas op.
"Hoe kan ik u helpen?" Vroeg een jonge man achter de kassa.
"Ik zou graag een warme chocomelk hebben" zei ik.
"Small midium of large?" Vroeg hij dan.
"Midium en ik heet Charlotte" zei ik voor hij het ging vragen. Hij schreef mijn naam op een bekertje.
"Mijn collega helpt u verder"zei hij na een tijdje. Ik knikte en er liep iemand anders naar me toe. Mijn hart stond stil.
"Jess?" Vroeg ik verbaast. Ze keek op en schrok even.
"Euh hoi...wat doe je hier?" Stamelde ze. Ik zag haar verbaast naar me kijken.
"Ik ga even met een iemand praten...wat doe jij hier?" Vroeg ik.
"Het is bijna kerst en ik kom het vieren met familie en vrienden." Glimlachte ze.
Ja + Harry , je damnit vriendje
"Enuuh...hoe zit het met...Charlie?" Vroeg ik twijfelend.
"Ow...ja dus we zijn niet meer samen. Ik euhm heb gevoelens voor iemand anders" stamelde ze. Ja voor Harry...en hij ook voor haar.
"Voor wie?" Vroeg ik , hopend dat ze de waarheid zou zeggen.
"Wel...ik ben niet zeker of ik dit eigenlijk mag zeggen...het is iemand uit een band en hij is sins kort gestopt met zingen." Zei ze. Ja ze heeft net Harry beschreven.
"Wel euhm leuk voor je." Zei ik ongemakkelijk. Ik pakte mijn choco dat al klaar stond en liep uit de starbucks. Dus het is officieel , Harry en Jess zijn samen. Waarom ben ik van streek met dat nieuws?
Voor je het wist , was ik in de straat van mijn vaders huis. Wacht...ik weet niet eens waar Harry woont. Als ik naar binnen ga en het vraag aan Dave en pap , sturen ze me zowiezo naar huis. Als ik naar Synco ga...ja Simon wilt me niet in de buurt van Harry dus we weten hoe dat gaat eindigen.
Voor je het wist , typte ik de nummer van Niall in.
Hallo met Nialler
Hey Niall...It's me Charlotte. Ik euhm ben in Amsterdam eneuh ik wil met Harry praten maar ik weet niet echt waar hij woont of hoe ik daar kom.
Oh ben je hier !! Waar ben je precies?
In de straat van mijn vader.
Oke , zie je over 10 minuten !!
30 min. Later
Jeezz...waar blijft hij zo lang. Alsof hij mijn gedachte las , zag ik Niall op het perron van mijn vader rijden. Ik liep vlug naar zijn auto en stapte in.
"Wel , dat duurde lang" lachte ik. Zijn wangen kleurde rood en ern grinnik ontsnapte van zijn lippen.
"Ik moest gaan bij-tanken." Zijn wangen kleurde in een dieper rode kleur.
" I don't think so" grijnsde ik. Hij keek weg toen ik oogcontact probeerde te maken.
"We praten er later wel over." Zei ik. Hij knikte en concentreerde zich op de weg.
"Je weet dat het niet helemaal opgelost is tussen ons twee hé? " vroeg hij. Ik zuchtte , ik probeerde dit te vermijden.
"We praten er later wel over" zei hij. Ik knikte en leunde met mijn hoofd tegen het raam. Een diepe zware zucht verliet mijn lippen.
"Amai , wat was dat voor?" Lachte Ni.
"Gewoon. Ik heb een hele tekst in mijn hoofd van wat ik tegen Harry ga zeggen maar ik ben mega zenuwachtig. " ik gaf hem een klein glimlach maar zelfs een klein baby zal zien dat het niet oprecht is.
"We zijn er." Zei Niall stil. Ik keek uit het raam en zag een simpel groot huis.
"Goed...hier gaan we dan" zuchte ik weer.
"Maak je geen zorgen , je hebt geoefend. Je weet wat je moet zeggen " Niall probeerde me een beptalk te geven maar werken deed het niet echt.
Ik stapte over het drempel en drukte op de bel. Na wat gestompel werd de deur opengetrokken. Op dat moment vergat ik hoe ik moest ademen en ook alles wat ik tegen hem wilde zeggen.
"Harry..." zei ik met moeite. Zijn groene ogen doorboorde me. Hij kon me lezen en ik kon hem lezen. Ik weet niet precies wat er nu met ons aan de hand is maar het is alsof ik al zijn diepste gedachten kon lezen. Ik voelde een connectie.
"Charlotte" zei hij met een schorre stem.
Hyeeee , ik heb al een week niet meer geupdate. Mega sorry , ik was even uit inspiratie en wilde niet te snel gaan. Ik ben nogal trots op dit stukje. Omfg hebben jullie de nieuwe baby van Louis gezien???? Hij is mega schattig !!! Hij heet Freddie en ik moest toen aan ICarly denken...
VoteComment&Follow?
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
FanfictionCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...