Hoofdstuk *37*

98 6 2
                                    

Liedjes voor dit hoofdstuk:

~Then there's you van Charlie Puth
~ Demons van Imagine Dragons

Pov. Charlotte

"Ik laat jou dit niet doen" zei Niall. Voor je het wist duwde hij me weer uit de auto. Wat? Ik liep naar het raam maar Niall reed met volle kracht weg. Al snel kreeg ik een SMS.

Ik doe dit omdat ik om je geef xN.

Ik zuchtte en draaide me om. Aan de deur opening stond Harry. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik hinkelde nerveus op het ene voet en de ander.

Ik zuchtte diep en besloot maar toch om naar Harry te gaan. Ik liep zenuwachtig naar hem toe.

"Ik euh , Niall reed weg…zonder mij eneuh" ik stotterde maar door en mijn handen begonnen te plakken. Ineens voelde ik een hand tegen mijn wang , ik keek op en Harry trok me dichter.

"Niet doen" fluisterde ik. Hij luisterde niet en drukte zijn lippen tegen de mijne. Het enigste dat ik kon denken dat is dat hij moet stoppen. Hij speelt met meisjes hun gevoelens…net zoals hij nu bij mij doet. Ik sloeg hard tegen zijn armen maar hij bewoog zich niet. Ik voelde me hopeloos en al snel stroomde er tranen langs mijn wangen.

"W-wat , waarom huil je?" Vroeg Harry geschrokken toen hij terug trok. Ik schudde mijn hoofd en veegde mijn tranen weg.

"Waarom hou je hier gewoon niet mee op?" Mompelde ik.

"Nee nee je snapt het niet. Jess is niet mijn vriendin" zei hij gehaast.

"Tuurlijk" ik rolde met mijn ogen eb kruiste mijn armen.

"Ze is mijn zus godverdomme!" Riep hij. Ik schrok. Zus?

"Ma ma…nee dat lieg je. Ze zei dat ze op iemand is van 1D dat niet meer zingt" zei ik verdedigend.

"Ja , Zayn niet ik" zei hij. Ik voel me mega dom. Hoe kon ik zo denken? Ik haalde mijn handen door mijn haar en gilde. Ik voel me mega schuldig en ik denk dat ik er nooit over kom.

"He kijk naar me" zei Harry. Hij legde zijn vinger onder mijn kin en bracht mijn hoofd naar boven.

"Ik voel me mega schuldig. Het spijt me" mijn stem trilde. Hij glimlachte alleen.

"Het is je vergeven" zei hij. Hij trok me in een knuffel en ik verbergde mijn gezicht in zijn T-shirt.

"Blijf je slapen?" Vroeg hij.

"Ik heb geen andere keus" grinnikte ik.

Kort stukje ik weet het. Sorry…
VoteComment&Follow?

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu