Hoofdstuk *8*

165 7 7
                                    

De speelkamer zag er zo gaaf uit. Elke spel dat je je kon voorstellen was er. Louis zat Just Dance met Niall te spelen. Ik besloot om mee te doen. Ik nam een afstandsbediening en begon met dansen. Jammer genoeg heeft het Ier gewonnen.

"Woohoo 5 keer achter elkaar!! " riep hij blij. We speelde nog enkele spelen. Niet wetend dat Harry allang binnen kwam en naar me staarde. De bel ging en we wisten meteen dat het Simon was.

"Charlotte geef je gsm eens " zei Louis. Ik fronste mijn wenkbrauwen maar gaf het dan toch. Na 5 minuten gaf hij het terug.

"Wat heb je gedaan ?" vroeg ik

"Je komt er wel zelf achter" zei hij lachend. Ik duwde hem zachtjes en liep naar de deur toe.

"Dag Charlotte , ik hoop dat de jongens niet erg lastig waren " zei Simon.

"Nhee , ze waren geweldig , gewoon juist zoals in de intervieuws " zei ik terwijl ik zijn hand schudde. De jongens kwamen uit de speelkamer en liepen met Simon naar buiten.

"Dag apen " riep ik. Toen sluite ik de deur.

Ik liep boven naar mijn kamer en ging liggen in mijn bed. Over een half uur is pap en zijn vriend weer thuis. Het is wel 7 uur maar eigenlijk ben ik wel moe. Ik nam mijn gsm en belde mam.

Hej mam
****
Ik mis je ook
****
Echt geweldig , het huis is enorm en je raad nooit wie vandaag langs kwam
****
Jha ik meen het
****
Hij is blijkbaar de broer van Simon
****
Oke mam kusjes
****

Ik legde mijn gsm weer neer en besloot om de tuin een beetje op te ruimen. Ik sprong uit mijn bed en liep de trap af. Ik liep de tuin binnen en legde alle pizza dozen op elkaar. Ik gooide de blikjes weg en zette de zwembad op filteren. Toen ik weer naar binnen wilde lopen zag ik iets zwart op de strandbal. Ik liep er naar toe en nam het af het bal. Ik liep er mee naar binnen en legde het op de tafel. Ik gooide eerst de dozen en blikjes weg voor ik weer naar het zwart ging.

"Harry's shirt" fluisterde ik. Geweldig...Ik heb geen zin om aan Harry te denken. Het deed echt pijn toen hij zei dat die zoen niets betekende. Voor mij betekende het veel hoor. Ik liep weer naar boven met zijn shirt en gooide het over mijn stoel. Ik nam mijn gsm weer en zag dat ik 3 berichtjes had. Ik opende de eerste en die was van Louis...Wacht wrm staat hij in mijn contactenlijst ?

Ik ging door mijn lijst en zag dat iedereen uit One Direction in mijn contacten lijst staat. Dus dat is wat Louis op mijn gsm deed. Ik opende weer het berichtje van Louis en las het.

Ik hoop dat je al hebt gezien wat ik heb gedaan met je mobiel. Je bent hier net nieuw , zin om iets leuks te doen met de jongens? -Louis

Jha ik heb het al gezien :-P. Jha klinkt leuk , ik heb geen plannen morgen alleen buite school maar oke. Wat gaan we dan doen? -Charlotte

Ah goed , we hallen je wel op. Het is een verrasing maar trek iets hots aan B-) -Louis

Hahaha hoe hot? -Charlotte

Ik bedoel echt bloody hot !! -Louis

Oke Lou Lou -Charlotte

Na de gesprek met Louis keek ik naar mijn ander berichtje...van Harry ?

Wrm ontken je dat je me  leuk vind ? -Hazza

Euhm , heb je er ooit aangedacht dat ik jou mischien niet leuk vind ?!-_- -Charlotte

Je liegt tegen mij en jezelf , je vind me leuk -Hazza

Stop met je ego en stop met sturen -Charlotte

Ik keek naar mijn volgende bericht en mijn hart stond stil.

Ik laat je niet gaan ! Je bent mijn beste vriendin , kom aub terug ! We praten alles uit -Charlie

Stop met sturen -Charlotte

Ik hoorde toen niks meer van hem. Ik nam mijn pyjama uit de kast en ging douchen. Ik sprong het bad weer uit en deed mijn pyjama aan. Ik deed mijn haar in een hoge staart en liep de trap af. Dat moment kwamen pa en zijn vriend binnen.

"Goeienavond Dave en pap " zei ik.
" Goedenavond ,heb je al gegeten " vroeg Dave.
"Jha pizza met de jongens " zei ik.
"Goed , ik hoop dat alles nog heel is in mijn huis , de jongens zijn altijd wild als ze naar hier komen " zei Dave. Ik grinnikte en nam een fles sinnasapel uit de koelkast.
"Ik ben in mijn kamer als jullie mij nodig hebben " riep ik terwijl ik de trap op ging.

Ik plofte weer neer in mijn bed en zette de tv aan. Er was een film bezig , The Mask. Ik nam mijn gsm en zag dat ik een berichtje had van Niall.

Hye babe , wat vind je van de foto ? -Niall.

Ik schrolde naar beneden en zag een foto van mij en Harry…we zitten te  zoenen. Egh kom op !!

Het maakt me misselijk :-\ -Charlotte. Ik legde mijn gsm neer en viel in een diepe diepe slaap.

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu