Wat was hij sins die kus???? Ik vraag het later wel verder. Ik nam hem mee over de drempel van het huis en trok de deur open. Harry begon zwakjes te worden , ik legde hem snel neer in de zetel.
"Kidnapper " riep hij ineens uit het niets. Wat maakt hij mij gek. Ik haalde vlug 2 bananen uit de keuken want dat helpt als je dronken bent.
"Hier , eet op " beviel ik hem. Hij schudde koppig zijn hoofd.
"Harry !! " riep ik gefrustreerd.
"Door jou heb ik een vriend helemaal alleen gelaten in het park en moest ik jou zien overgeven en probeer ik jou helemaal in orde te brengen voor het feest maar mister Styles hieren moest zo nodig dronken zijn en niet mee werken " riep ik nu boos.
"Bekijk het maar " riep ik. Ik gooide de bananen tegen zijn borst en liep de trap op. Die jongen maakt me gek !! Toen ik door had dat mijn ademhaling niet normaal is snelde ik naar mijn badkamer en maakte ik mijn gezicht nat. Het hielp even. Ik gooide mijn gezicht weer onder de kraan en liet mijn make-up naar beneden glijden. Toen ik weer recht ging staan stond Harry achter me.
"Ga weg " riep ik. Hij bewoog zich niet maar staarde me aan via de spiegel. Ik zuchte en nam mijn handoek en droogde mijn gezicht af.
"Heb je die bananen al gegeten " mompelde ik toen hij me bleef aanstaren.
"Ik heb geen bananen nodig " fluisterde hij in mijn oor terwijl hij mijn armen vast hield.
"Die heb je wel nodig " riep ik toen ik me omdraaide naar hem.
"Nhee , ik heb jou nodig " bij die woorden trok hij me dichter en zoende hij me. Ik stribbelde tegen want hij was dronken. Als hij niet dronken was , wilde hij me niet zoenen.
"Ik wil je " zuchte hij. Hij gaf me kusjes in mijn nek en zette me boven de lavabo. Ik hield hem bij zijn haar vast en trok zijn gezicht naar me toe.
"Je bent dronken " zei ik.
"Drunk in love " en ik voelde zijn lippen weer tegen de mijne. Waarom trok ik nu niet terug. Waarom vond ik het fijn dat hij me zoent?!
"Harry...het..het feest " zuchte ik en duwde hem weg.
"Fuck die feest , Louis is veel leuker " zei hij terwijl hij dichter stapte.
"Harry , kom op , je bent dronken en weet niet wat je zegt en doet" ik trok aan hem en bracht hem naar mijn kamer en duwde hem op mijn bed.
"Mmmh dus zo wil je het " grijnste hij.
"Nhee gekke " lachte ik. Harry pruilde en ging toen met zijn hand door zijn haar. Zijn haar was wel nat , door al het zweet van buiten. Hij zag er enorm sexy uit met zijn witte shirt dat aanspande. Je kon zijn tatoeages zien. Wat dacht ik nu? Ik schrok van mijn eigen gedachte. Ik richte mijn aandacht weer aan Harry en zag dat hij in slaap is gevallen. Goed , de bananen doen zijn werk. Over een half uur is hij weer wakker. Tegen die tijd , liep ik naar mijn kast en trok die open. Dus Louis en Niall wilde iets hots he???? Na 10 minuten zoeken vond ik een jurk dat ik 3 weken geleden ben gaan kopen. Het is zwart met diamantjes. Strak van boven. Los van onder. Er waren vanonder wel veel laagjes , het maakte het extra flufy. Ik nam die uit mijn kast en nam mijn rode sleehakken. Ze zagen eruit als sneakers maar er zaten hakken vanonder en een zwart band er rond. Ik zocht nog naar mijn rode vestje en liep met die kleren naar de stoel. Net wanneer ik mijn make-up wilde nemen begon Harry te mompelen in zijn slaap. Ik ging naast hem zitten en luisterde aandachtig mee.
"Never " zei hij de hele tijd. Hij begon te zweten en rolde heen en weer. Even dacht ik om hem wakker te schudden maar hij begon meer woorden te zeggen en die wilde ik wel weten.
"Geef me tijd"
"Nhee nog niet"
"Charlotte..." bleef hij maar herhalen. Waarom noemt hij mij in zijn slaap????? Zonder twijfel mogelijk schudde ik hem wakker. Hij opende zijn ogen en schoot overeind. Snel realiseerde hij dat dat niet zo slim was want hij hield zijn hand tegen hoofd en kreunde.
"Waar ben ik? " mompelde hij , nietwetend dat ik naast hem zit.
Hij draaide zich naar me toe en zijn ogen werden groot. "Wat doe ik hier ?! " vroeg hij."Wel je was dronken en het feest was over een uur dus ik dacht , ik neem je mee " zei ik simpel. Het klonk niet zo raar in mijn hoofd.
"Oh dus nu denk je dat ik een hond ben van straat die jij graag een thuisje wilt geven " sist hij."Sorry hoor maar anders komen we te laat voor het feest " hij stond op en trok zijn schoenen weer aan. Hij liep mijn kamer uit en vast en zeker ook het huis.
JE LEEST
BoyBestFriend ft.Harry Styles
Hayran KurguCharlotte en Charlie zijn al beste vrienden sins hun geboorte. Ze doen alles samen.Er zijn tuurlijk van die mensen die denken dat je niet gewoon 'vrienden' kunt zijn met een jongen. Wanneer Charlie Jess leert kennen en er verliefd op word , vergeet...