Hoofdstuk *29*

117 6 1
                                    

Liedjes voor deze hoofdstuk:

~Right now van One Direction.
~Where's the good in goodbye
~Love me like you do
~Alive van Sia

"Wakker worden lieverd" iemand schudde me wakker en dat irriteerde me. Ik deed mijn ogen heel traag open en zag mijn moeder aan mijn bed einde staan.

"Goeiemorgend..." geeuwde ik. Ze glimlachtte en ging op mijn bed zitten.

"Er is iemand beneden voor je" zei ze voor ze uit mijn kamer verdween.

Wie gaat er nu beneden staan rond 7u30? Mischien de directeur omdat ik al 2 dagen niet op school ben , ik zuchtte en nam mijn kleren die over mijn stoel hangde. Dit zijn de kleren die ik ging aandoen als ik ging afspreken met Niall.

Ik trok mijn grijze sweatshirt aan en een jeans broek. Ik deed mijn superstars daaronder nog aan en liep naar de badkamer. Ik ging vlug met een borstel door mijn haar en deed het in een hoge staart. Ik poetste mijn tanden nog even en liep dan mijn kamer uit. Eenmaal beneden zie ik mijn moeder in de keuken.

"Dus mam wi-" "NIALL?!!" Schreeuwde ik. Hij stond op van zijn stoel en ik liep naar hem toe en sprong in zijn armen.

"Ik heb je zo hard gemist , ookal is het maar 1 dag " grinnikte Niall. Ik lachte met hem mee en ging weer met mijn voeten op de grond staan. Hij keek me even aan en trok me weer in een knuffel.

"Oh god wat wil ik je zo graag mee nemen op tour"zuchtte hij.Ik trok me een beetje los van hem.

"Tour? Niall jullie gaan toch niet op een tour he" lachtte ik zenuwachtig.

Pov Niall.

Ze is bang. Ik kan het zien in haar ogen , ze wilt niet dat ik (de jongens en ik ) op tour gaan.

"Charlotte?" vroeg ik na een stilte. Ze liet me helemaal los en liep uit de keuken.

"Babe?" Vroeg ik wanneer ik haar de trap op volgde , ik wilde net haar arm vast houden toen ze de deur voor mijn ogen sloot. Wtf?

"Charlotte praat tege me " riep ik. Toen ze de deur niet voor een tijdje opendeed , liep ik naar de keuken.

"Weet u mischien wat er met haar is?" Vroeg ik aan haar moeder. Ze glimlachtte kort en ging zitten. "Ga even zitten Niall" zei ze.

Ik deed wat ze van me vroeg en ging zitten. "Weet je van haar beste vriend Charlie?" Vroeg ze. Ik knikte ja. "Hij liet haar in de steek en ze is nu bang dat jij dat ook gaat doen." Zei ze terwijl ze mijn handen vastpaktte.

"Doe mijn kleine meid aub geen pijn " zei ze terwijl ze opstond. "Dat gevoel heeft ze veel te veel gehad" zei ze net wanneer ze de keuken verlate. Ik zuchtte en knikte.

"Kan je haar zeggen...dat het me spijt dat ze haar zo voelt en dat ik naar Zayn vertrek?" Vroeg ik terwijl ik mijn vest van de stoel nam.

"Tuurlijk"knikt ze. Ik glimlachtte dankbaar en liep het huis uit.

----

"Zayn doe open , ik weet dat je binnen bent " ik stompte tegen zijn deur en probeerde die binnen te trappen.

"Jeezz , moet ik de politie bellen of zo? " zei Zayn boos toen hij de deur open deed.

"Waarom ontwijk je ons? Jij en Perry zijn uit elkaar denk je echt dat ik zo dom ben om te geloven dat ze jou mee op tour wilt?" Lachtte ik.

"Het was te proberen"mompelde hij.

"Blablaba where's the food " riep ik terwijl ik zijn huis binnen wandelde.

"Tis op"

"Leugenaar"riep ik met mijn mond vol pizza.

"Wat doe je hier?"zuchtte hij terwijl hij in de zetel plofte.

"Zayn , ik ben hier voor veel redenen , waarom ontwijk je ons? " vroeg ik terwijl ik met de pizza doos naast hem ging zitten.

"Gewoon , ik ben eruit gestapt en ik weet niet echt of ik met jullie kan omgaan en Jess..." zuchtte hij. Hij legde zijn armen op zijn benen en liet zijn hoofd even hangen.

"Bro , je bent en blijft familie van ons. "Zij ik terwijl ik hem een lap gaf met mijn pizza.

"Thanks " lachtte hij.

"En Jess he..." ik zag zijn wangen kleuren. "Ze is sins gisteren in Amsterdam , weet je toch?"

"Ja en Harry wilt dus dat ik naar Kerstmisfeest kom...maar dan zie ik haar" zei hij.

"Heb je gevoelens voor haar?"

"Dat is het juist...ik weet het niet en als ik haar zie gaat mijn hart tekeer , worden mijn handen nat en heb ik de neiging om de hele tijd in de spiegel te kijken " zei hij gefrustreerd.

"Zayn is verliefd...Zayn is verliefd"" plaagde ik hem.

"Shut up Niall " lachte hij.

"Awh is kleine Malik verlegen" vroeg ik plagend.

"Niall ophouden" lachtte hij.

"Je bent verliefd , je bent over Perry heen. Toevallig weet ik dat Jess jou ook leuk vind , vraag haar mee uit ofzo" zei ik met nog een pizza in mijn mond.

"Wil ik wel maar je kent de regel he" zuchtte hij.

"Jha... Niet daten met andere bandleden hun zusjes" zei ik.

"Wacht herhaal dat eens" zei Zayn wat opgewekt.

"Niet daten met andere bandleden hun zusjes" zei ik weer.

"Niall? Snap je het dan niet!" Vroeg hij blij.

"Niet echt nee" zei ik verward.

"Niet. Daten. Met. Andere. BANDLEDEN. Hun. Zusjes." Zei hij kort achterelkaar. Bandleden...

"Bandleden !!" Riep ik ineens. "Je ziet niet meer in de band , dus je mag wel met haar daten!!" Riep ik blij.

"Yes!! Oh gosh , ik stuur haar nu een berichtje " zei Zayn.

"Nee bel haar beter " zei ik.

"Is goed"en hij liep naar de keuken.

Net wanneer ik een stukje pizza in mijn mond wilde stoppen , hoorde ik iets breken in de keuken. Ik liep er gehaast naar toe en zag dat Zayn borden naar de muur zat te smijten.

"Hee , ophouden joh ! " Ik hield zijn handen vast en die zaten ookal onder het bloed.

"Ze heeft een fuckin vriend !! Niall , ze heeft een fuckin vriend !! Ze wees me af , dit gebeurt er altijd. Perry en nu Jess" riep hij. Bijna huilend.

Hye , veel geluk met wie examens heeft morgen. Ik heb Frans...ondergang van mijn leven :(
Laat weten hoe het is gegaan bij jullie , doe ik zeker ook. All the luvv

X Lucy (nog 2 exames tegaan)

BoyBestFriend ft.Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu